پوند روند کاهشی در تعطیلات بانکی انگلستان


پوند استرلینگ نکات صحبت کردن

  • پوند پیش از FOMC کاهش می یابد.
  • فدرال رزرو چه تاثیری بر BoE خواهد داشت؟
  • پایین ترین قیمت ها برای GBP/USD روی کارت ها؟

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

GBP/USD پیشینه اساسی

در حالی که بریتانیا مراسم تشییع جنازه ملکه را برگزار می کند، پوند روند شکست خود را در برابر دلار ادامه داد. این ممکن است منجر به قیمت کمتر از استاندارد شود نوسان برای تلاقی پوند در طول جلسه تجاری اروپا. در حالی که هیچ چاپ داده های اقتصادی کلیدی برای امروز برنامه ریزی نشده است بانک انگلستان (BoE) و فدرال رزرو ذخیره اولیه در این هفته با اعلام تصمیمات خود در مورد نرخ بهره (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید) در کانون توجه قرار خواهند گرفت.

GBP/USD تقویم اقتصادی

تقویم اقتصادی

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

انتظار می رود که BoE در این مرحله 60bps در را برای هر دو باز بگذارد 50bps و 75bps به ترتیب. یک فدرال رزرو فوق العاده تهاجمی ممکن است بانک مرکزی اروپا را وادار کند که با دومی همراه شود، اما آیا باید شاهد یک 75bps نرخ بهره افزایش (احتمال 78٪ تا زمان نوشتن این مقاله)، من انتظار دارم BoE حفظ a 50bps افزایش

احتمالات نرخ بهره BOE

احتمالات نرخ بهره BOE

منبع: Refinitiv

با نگاهی به تصویر بلندمدت، پوند دومین ارز اصلی G10 در برابر دلار در سال جاری است که پس از ین ژاپن (نمودار زیر را ببینید). واگرایی بین اقتصاد ایالات متحده و بریتانیا باعث شده است که این روند ادامه یابد، زیرا بنیادهای ایالات متحده در برابر یک تاب آوری شدید نشان می دهند. شاهین بانک مرکزی نسبت به بریتانیا در صورت بدتر شدن شرایط در طول ماه‌های زمستان، بحران انرژی اروپا می‌تواند به ریسک نزولی پوند/دلار آمریکا بیفزاید، اما هرگونه خبر مثبت احتمالاً منجر به ورود مجدد گاوهای نر به بازار خواهد شد.

نرخ ارز جهانی FX

منبع: رویترز

تجزیه و تحلیل فنی

GBP/USD نمودار روزانه

نمودار gbpusd روزانه

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

هفته گذشته شاهد GBP/USD بودیم اقدام قیمت به پایین ترین سطح 37 سال گذشته که ممکن است یک بار دیگر نزدیک شود، سقوط کند. بازارها ظاهراً پیش‌بینی می‌کنند که فدرال‌رزرو در تصمیم‌گیری‌های آتی نرخ‌های خود و به‌طور موجهی از BoE پیشی بگیرد. سطح کلیدی بعدی پشتیبانی از طریق روانشناسی 1.1300 سطحی که ممکن است در نظر گرفته شود، باید به زیر سطح نوسان هفته گذشته برسد.

را شاخص قدرت نسبی (RSI) و نمایش پایین ترین سطح آن (کاهش حرکت نزولی) ممکن است به یک بازگشت قریب الوقوع به نام واگرایی صعودی اشاره کند. این می تواند توسعه یابد، اما با توجه به عدم اطمینان بانک مرکزی در کل، پیش بینی کوتاه مدت دشوار است.

سطوح مقاومت کلیدی:

  • 1.1600
  • 20 روزه EMA (رنگ بنفش)
  • 1.1410

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساسات مشتری IG محتاطانه

احساسات مشتری IG داده ها (IGCS) نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند بر GBP/USD، با 80% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، ما طرفدار یک سوگیری ترکیبی کوتاه‌مدت هستیم.

با وارن در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @WVenketas





منبع