پاییز Dax، Dow و FTSE


تجزیه و تحلیل Germany 40 (Dax)، UK 100 (FTSE) & Wall Street 30 (Dow Jones):

توصیه شده توسط Tammy Da Costa

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

پس از FOMC، معاملات آتی سهام عقب نشینی کرد در حالی که بازدهی خزانه‌داری ایالات متحده و دلار قوی‌تر غالب شد. پیش از انتشار NFP اکتبر (گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی) که قرار است فردا منتشر شود، افزایش نرخ بهره و نیروی کار فشرده، راهنمای فدرال رزرو را تغییر داده است.

اگرچه افزایش 75 واحدی نرخ بهره فدرال رزرو مطابق با انتظارات بود، اما این کنفرانس مطبوعاتی همراه بود که داوجونز (DJI)، FTSE و Dax را به دریای قرمز سوق داد.

فدرال رزرو: راهنمای معامله گر فارکس

در حالی که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، تعهد بانک مرکزی به دستیابی به اهداف دوگانه خود (اشتغال کامل و ثبات قیمت) را تکرار کرد، انتظارات از نرخ های بالاتر برای مدت طولانی، امیدها به چرخش نرخ در آینده قابل پیش بینی را کاهش داد.

اسلاید آتی داوجونز – وال استریت نرخ های بالاتر را برای مدت طولانی تری پیش بینی می کند

از آنجایی که بازارها نسبت به آنچه که در ابتدا به روایتی تندروانه‌تر تبدیل شد، واکنش نشان دادند، آتی داوجونز از بالای 32273 عقب‌نشینی کرد، قبل از اینکه اوایل امروز به پایین‌ترین سطح 31738 رسید. در حالی که قیمت سهام وال استریت در انتظارات تجدیدنظر شده است، فشار به پایین‌تر از پایین‌ترین حد روزانه می‌تواند معاملات آتی DJI را به سمت اصلاحی 50 درصدی حرکت آوریل تا اکتبر سوق دهد که حمایت بیشتری را در 31444 فراهم می‌کند.

فدرال رزرو نرخ ها را 75 واحد افزایش می دهد و دستورالعمل ها را تغییر می دهد: چشم انداز دلار آمریکا پس از FOMC

نمودار روزانه آتی داوجونز (DJI).

شرح نمودار به طور خودکار ایجاد شد

نمودار تهیه شده توسط تامی دا کوستا با استفاده از TradingView

دانش تجارت پایه

مبانی کلان

توصیه شده توسط Tammy Da Costa

عمل قیمت FTSE بین حمایت روانی و مقاومت

قیمت های FTSE در حال حاضر در محدوده حمایت روانی و مقاومت باقی مانده است، شکست 7000 و 7200 مورد نیاز است تا اقدام قیمت را از محدوده فعلی خارج کند.

از آنجایی که دستگیره روانی 7000 در ماه می سال گذشته مقاومت نشان داد، انتقال آن به حمایت یک ماه بعد به آن اجازه داد تا حرکت نزولی را در چندین مورد از آن زمان محدود کند.

همانطور که در نمودار ماهانه زیر مشخص شده است، از آن زمان این منطقه از نظر فنی مهم شده است. پس از رفع موفقیت آمیز این مانع در دسامبر، یک رالی قوی قیمت FTSE را قبل از رسیدن به 7689.67 در فوریه بالاتر برد.

با این حال، با مجموعه‌ای از شمع‌های کوچک و فیتیله‌های بلند که نبرد شدید بین گاوها و خرس‌ها را برجسته می‌کنند، بازگشت به بالاترین سطح 7646 در ژوئن به فروشندگان اجازه داد تا قبل از تثبیت در همان سطح 7000 وارد عمل شوند.

نمودار ماهانه FTSE 100 انگلستان

شرح نمودار به طور خودکار ایجاد شد

نمودار تهیه شده توسط تامی دا کوستا با استفاده از TradingView

به طور مشابه، علامت 7187 اخیراً مقاومت بیشتری را ایجاد کرده است، درست زیر لایه کلیدی دیگری از مقاومت روانی در 7200. پس از آزمایش کوتاه 7221 در اوایل این هفته و 7205 در جلسه دیروز، اگر گاوها می خواهند شانسی برای رانندگی داشته باشند، بسته شدن بالای 7187 ضروری است. بهبودی بالاتر

نمودار روزانه FTSE 100

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار تهیه شده توسط تامی دا کوستا با استفاده از TradingView

توصیه شده توسط Tammy Da Costa

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

آلمانی Dax به مقاومت خط روند قبلی کشیده شد

در نهایت، معاملات آتی Dax از معاملات آتی سهام پایین‌تر پیروی کرده‌اند، زیرا شمع هفتگی به سمت حمایت چرخش مقاومت خط روند قبلی در حدود 13200 عقب‌نشینی می‌کند. اگر قیمت‌ها به حرکت پایین‌تر ادامه دهند، شکست 13000 می‌تواند منجر به زیان‌های بیشتر با ورود لایه حمایتی بعدی به بازار شود. پایین ترین سطح هفته قبل 12761.

نمودار هفتگی Dax Futures

شرح نمودار به طور خودکار ایجاد شد

نمودار تهیه شده توسط تامی دا کوستا با استفاده از TradingView

— نوشته شده توسط Tammy Da Costa، ​​تحلیلگر DailyFX.com

با تامی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@Tams707





منبع