هفته پر داده برای پوند


تجزیه و تحلیل پوند استرلینگ و نکات صحبت

  • هفته پیش رو برای بریتانیا – اشتغال، تورم و بیانیه مالی.
  • بادهای منفی برای پوند احتمالاً در زمان مناسب دوباره ظاهر می شود و پوند را آسیب پذیر می کند.
  • پرچم خرس همچنان در بازی باقی می ماند، گاو نر به دنبال شکست صعودی است.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

GBP/USD پیش بینی اساسی: مخلوط

هفته گذشته شاهد سود پوند از تغییر در احساسات ریسک جهانی بودیم زیرا گزارش تورم ایالات متحده انتظارات را از دست داد و منجر به فروش زیاد دلار شد. علیرغم اینکه تولید ناخالص داخلی بریتانیا از انتظارات پیشی گرفته بود، تمایل کلی انقباضی باقی ماند و هزینه های مصرف کننده کمتر به احتمال زیاد ادامه یافت و پیش بینی های تولید ناخالص داخلی آینده روند نزولی داشت. نرخ‌های بهره بالاتر با نشانه‌های اولیه از کاهش قیمت مسکن و محدود شدن فعالیت‌های ساخت‌وساز، عوارض خود را بر بازار مسکن نیز وارد می‌کند.

بریتانیا چندین انتشار با تاثیر بالا را در هفته آینده برنامه ریزی کرده است. نرخ اشتغال بریتانیا نسبت به همتایان خود در اتحادیه اروپا با عواملی مانند بازنشستگی پیش از موعد و مهاجرت، نسبتاً عقب‌تر بوده است. در حالی که نرخ بیکاری پایین است، آمارهای کار ارائه شده در روز سه شنبه کلیدی خواهد بود.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

مانند بسیاری از کشورها در سراسر جهان، تورم دلیل اصلی نگرانی است و بریتانیا نیز از این قاعده مستثنی نیست. CPI چهارشنبه‌ها که ارقام اصلی و اصلی را در بالاترین حد تاریخی دیده است، به مجموعه داده‌های بانک انگلستان (BoE) اضافه می‌کند و همچنین بر بیانیه مالی روز بعد تأثیر می‌گذارد. بیانیه مالی توسط متخصصان GBP با تمرکز ویژه بر اقدامات حمایتی برای خانوارهای بریتانیا از نزدیک مشاهده خواهد شد.

GBP/USD تقویم اقتصادی

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

از دیدگاه ایالات متحده، دلار ممکن است برخی از سودهای از دست رفته خود را به نظر من بازگرداند، زیرا بازارها ممکن است بیش از حد در انتشار CPI در هفته گذشته اغراق کنند. چند کاهش در تورم به این معنی نیست که فشار تورمی قطعا کاهش می یابد و “محور فدرال رزرو” در حال انجام است. مهم است که به یاد داشته باشید که فدرال رزرو هنوز در مسیری تهاجمی است، هرچند اندکی نسبت به چند هفته پیش کاهش یافته است، که باید دلار قوی را به ویژه در برابر اقتصادها و ارزهای نسبتا ضعیف تر مانند بریتانیا و پوند حفظ کند. این دلیل اساسی من را به این باور می رساند که افزایش GBP محدود خواهد بود.

تجزیه و تحلیل فنی

GBP/USD نمودار روزانه

image2.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

اقدام قیمت در نمودار روزانه کابل، گاوها را در حال آزمایش مرز مقاومت بالایی الگوی نمودار پرچم خرس نوظهور (مشکی) است. بسته شدن شمع تأیید در بالای این منطقه، الگوی نمودار را باطل می کند و آن را باز می کند 1.2000 سطح روانی

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

الگوهای نمودار تحلیل تکنیکال

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

احساسات مشتری IG صعودی

داده های احساسات مشتری IG (IGCS) نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند 55٪ طولانی در GBP/USD (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، ما یک سوگیری صعودی کوتاه‌مدت را ترجیح می‌دهیم.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع