نزدک 100 با آماده شدن بازارهای ایالات متحده برای داده های CPI اکتبر افزایش می یابد


نزدک 100، CPI ایالات متحده، انتخابات ایالات متحده – نکات گفتگو

  • Nasdaq 100 بیش از 11000 افزایش داده است و بالاتر از داده های CPI ایالات متحده است
  • مشکل تسلا پس از اعلام فراخوان 40000 خودروی مدل S و Model X
  • متا پس از گزارش آخر هفته در مورد اخراج به مبارزه ادامه می دهد

توصیه شده توسط برندان فاگان

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

نزدک 100 رشد اخیر خود را در روز سه شنبه تمدید کرد زیرا معامله گران منتظر گزارش کلیدی CPI اکتبر در روز پنجشنبه بودند. سهام در چند جلسه گذشته افزایش شدیدی داشته است زیرا معامله گران همچنان به قیمت گذاری مجدد انتظارات فدرال رزرو ادامه می دهند. در حالی که نرخ پایانه بالاتر رفته است، سرعت مورد انتظار افزایش نرخ کاهش یافته است. این امر باعث کاهش بازدهی و دلار آمریکا نسبت به بالاترین سطح اخیر شده است که جان تازه ای به دارایی های ریسک بخشیده است.

بازدهی خزانه داری 2 ساله به زیر 4.7٪ کاهش یافته است، در حالی که به نظر می رسد 10 سال به سمت یک دوره برخورد برای سطح 4٪ است. در نتیجه، سهام‌های فناوری بزرگ تا حد زیادی در جلسه روز سه‌شنبه در سبز بودند. گوگل در میان جمعیت GAMMA+ عملکرد بهتری دارد، در حالی که تسلا بیش از 4.5 درصد در جلسه کاهش داشته است. متا همچنین پس از گزارش آخر هفته در مورد اخراج‌های احتمالی بار دیگر تحت فشار قرار دارد.

image1.png

با حسن نیت از TradingView

با ورود بازده اوراق قرضه، بازارها می‌توانند در کوتاه‌مدت به قدرت خود ادامه دهند. من این استدلال را مطرح می‌کنم که ما هنوز در «دنیای نرخ‌ها» باقی می‌مانیم و همه چیز همچنان حول محور بازار اوراق قرضه می‌چرخد. در حالی که بازدهی اندکی کاهش یافته است، بازگشت کاهش اخیر می تواند دردسرهایی را برای بازارهایی ایجاد کند که به نظر خوش بین هستند که بدترین وضعیت در آینه دید عقب است. این تصویر ممکن است تا پایان هفته واضح‌تر شود، زیرا چاپ CPI در روز پنجشنبه ممکن است برای حل و فصل بحث 50 بیت در ثانیه یا 75 بیت در ثانیه برای نشست دسامبر FOMC کمک زیادی کند. اگر بازار نیاز به قیمت گذاری مجدد برای 75 واحد بر ثانیه احساس کند، ممکن است سودهای اخیر در سهام کاهش یابد.

نمودار 2 ساعته معاملات آتی نزدک 100 (NQ).

image2.png

نمودار ایجاد شده با TradingView

با در نظر گرفتن این موضوع، NQ یک رالی قوی برای پایین‌ترین سطح ماهانه زیر 10700 ایجاد کرده است. از آنجایی که ما بیش از 4.5 درصد از پایین‌ترین سطح جمعه قرار داریم، به نظر می‌رسد که احساسات تغییر کرده است. در حالی که مقداری کاهش وجود داشته است، این حرکت در 3 جلسه گذشته یک حرکت ثابت بالاتر از آستانه 11000 بوده است. اگر بتوانیم با این حرکت صعودی ادامه دهیم، NQ ممکن است به دنبال آزمایش متحرک نمایی 21 روزه در 11229 باشد.

به طور کلی، این روند ممکن است آزمایش دیگری برای خط روند نزولی ناشی از نوسان اوج اوت باشد. این مقاومت خط روند در سپتامبر به بالاترین حد خود رسید و همچنین در جلسه اول نوامبر نتوانست در آزمون شکسته شود. خرس‌ها ممکن است با صبر و حوصله منتظر کوتاه شدن با قیمت‌های بالاتر باشند، که می‌تواند تا حدودی افزایش قیمت چند جلسه اخیر را توضیح دهد.

اگر CPI این حرکت را بالاتر برد، انتظار می‌رود سطح روان‌شناختی 11000 مقاومت کمی داشته باشد در صورتی که قیمت کاهش یابد. به نظر می رسد یک منطقه بزرگ برای خریداران بین 10700 و 10800 وجود دارد، زیرا این منطقه در حال حاضر چندین بار به عنوان یک حائل عمل کرده است. من انتظار دارم که این ناحیه زیر میکروسکوپ قرار گیرد اگر NQ مسیر خود را معکوس کند. شکست در حفظ آن منطقه و NQ ممکن است به دنبال بازبینی اوج های قبل از کووید باشد.

هوشمندانه تر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله‌گران، پیش‌بینی‌های سه ماهه معاملات، وبینارهای تحلیلی و آموزشی که روزانه برگزار می‌شود، راهنمای معاملاتی برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و یکی به‌ویژه برای کسانی که تازه وارد فارکس شده‌اند.

— نوشته برندان فاگان

برای تماس با برندان، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @BrendanFaganFX در توییتر





منبع