سود دلار آمریکا به عنوان خدماتی بهتر از پیش‌بینی‌شده، داده‌های PMI از مورد فدرال رزرو هاوکیش حمایت می‌کند


ISM SERVICES نکات کلیدی:

  • PMI خدمات ISM در 56.7 در سپتامبر در مقابل 56.00 مورد انتظار
  • داده‌های فعالیت‌های بخش خدمات انعطاف‌پذیر از ادامه مسیر فدرال رزرو در مسیر جنگ‌طلبانه حمایت می‌کند
  • دلار آمریکا با نتایج بهتر از پیش‌بینی‌شده، سود را افزایش می‌دهد

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: چگونه تورم بی سابقه بر انتخابات میان دوره ای ایالات متحده تأثیر می گذارد

شاخصی از فعالیت های خدمات تجاری گسترده ایالات متحده در پایان سه ماهه سوم انعطاف پذیر باقی ماند و کمتر از حد انتظار تعدیل شد، نشانه ای از اینکه اقتصاد علیرغم خطرات رو به رشدی مانند تورم بالا و افزایش نرخ های بهره، به خوبی حفظ شده است.

بر اساس گزارش موسسه مدیریت تامین (ISM)، PMI خدمات سپتامبر نسبت به نسخه چاپی 56.9 آگوست به 56.7 کاهش یافت، در مقابل پیش بینی 56.00، که برای بیست و هشتمین ماه متوالی افزایش یافت. برای زمینه، هر رقم بالاتر از 50 نشان دهنده رشد است، در حالی که خوانش های زیر آن آستانه نشان دهنده انقباض در بخش است.

ISM SERVICES PMI

image1.png

منبع: اقتصاد بازرگانی

با نگاه کردن به زیر کاپوت، بخش غیر تولیدی با افت کمی در سفارشات و تولید جدید مهار شد. هر دو شاخص بر اساس ماه به ماه کاهش یافتند، اما کاهش قابل توجهی نداشت، که نشان می دهد تقاضا، در عین حال که ضعیف شده است، هنوز از صخره پایین نمی آید.

از سوی دیگر، شاخص اشتغال 2.8 واحد جهش کرد و به 53.00 رسید، که به بهترین میزان خود از ماه مارس رسیده است، که نشان می دهد با وجود بهترین تلاش های فدرال رزرو برای خنک کردن بازار کار از طریق شرایط مالی سخت تر، استخدام همچنان قوی است.

در جبهه تورم، قیمت‌های پرداختی از 71.5 به 68.7 کاهش یافت که عقب‌نشینی اخیر را که از اواسط تابستان آغاز شد، افزایش داد. در حالی که از بهبود جهت استقبال می شود، بار هزینه ها برای ارائه دهندگان خدمات بالا باقی مانده است، وضعیتی که می تواند از کاهش قابل توجه اعداد CPI در ماه های آینده جلوگیری کند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

فارکس برای مبتدیان

داده های خدمات ISM در یک نگاه

image2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

بلافاصله پس از داده‌های ISM، دلار آمریکا که با شاخص DXY اندازه‌گیری می‌شود، با افزایش بازدهی خزانه‌داری ایالات متحده، به پیشرفت خود سرعت بخشید. انعطاف‌پذیری فعالیت در مهم‌ترین بخش اقتصاد، همراه با قدرت بازار کار، باید سیاست‌گذاران را به سمت حفظ موضع تهاجمی سوق دهد و افزایش بیشتر نرخ بهره را در نشست‌های آتی FOMC ارائه دهد تا تورم را به هدف 2 درصد کاهش دهد. افق پیش بینی در مقابل این پس‌زمینه، دلار آمریکا احتمالاً در کوتاه‌مدت تمایل به افزایش را حفظ خواهد کرد.

واکنش دلار آمریکا به داده های خدمات ISM

نمودار، نمودار خط توضیحات به طور خودکار تولید می شود

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ دانلود راهنمای مبتدیان برای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ در مسابقه DailyFX شرکت کنید و بدانید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور معاملاتی قدرتمند از اینجا دریافت کنید.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX





منبع