تمایل مصرف کننده ایالات متحده به پایین ترین سطح از ژوئیه رسیده است، که باعث تقویت ضعف دلار آمریکا می شود


احساسات مصرف کننده نکات کلیدی:

  • احساسات مصرف کننده در نوامبر از 59.9 در اکتبر به 54.7 کاهش می یابد که بسیار کمتر از انتظارات بازار است
  • عقب نشینی اعتماد نشان می دهد که آمریکایی ها نسبت به چشم انداز اقتصادی بدبین تر شده اند
  • دلار آمریکا پس از انتشار نظرسنجی ضررهای خود را افزایش می دهد، اما این حرکت ممکن است تا حد زیادی به داده های CPI دیروز اکتبر مربوط باشد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: شاخص احساسات مصرف کننده – اصول اساسی و کاربردها در تجارت

شاخص محبوب نگرش مصرف کنندگان ایالات متحده در ماه نوامبر کاهش یافت و به دوره سه ماهه بهبودی پایان داد و به پایین ترین سطح خود از ژوئیه عقب نشینی کرد، نشانه ای از اینکه آمریکایی ها شروع به بدبین شدن فزاینده تر نسبت به چشم انداز اقتصادی کرده اند.

بر اساس نتایج اولیه دانشگاه میشیگان، شاخص تمایل مصرف‌کننده در ماه اکتبر از 59.9 به 54.7 سقوط کرد، در حالی که تورم بالا، افزایش نرخ‌ها، افزایش ریسک‌های رکود اقتصادی و عدم اطمینان سیاسی وجود داشت. پیش بینی میانه اقتصاددانان در نظرسنجی بلومبرگ نیوز خواستار عقب نشینی کمتر به 59.5 شد.

در بیشتر سال‌ها، افزایش قیمت‌های مصرف‌کننده منبع اصلی نگرانی برای اکثر خانوارها بوده است، زیرا رشد سریع هزینه‌های زندگی تأثیر مخربی بر درآمد واقعی داشته است. به نظر می رسد که این روند به لطف اقدامات سختگیرانه فدرال رزرو در حال بهبود است، اما چرخه کوهنوردی تهاجمی احتمال رکود را افزایش داده است، وضعیتی که ممکن است هزینه ها را در ماه های آینده کاهش دهد.

نمودار احساسات مصرف کننده

image1.png

منبع: TradingEconomics

با بررسی اطلاعات امروز، شاخص شرایط فعلی اقتصادی از 65.6 به 57.8 سقوط کرد، در حالی که شاخص انتظارات از 56.2 به 52.7 کاهش یافت. به نوبه خود، انتظارات تورمی یک ساله بدون تغییر در 5.1٪ باقی ماند، اما اندازه گیری پنج ساله از 2.9٪ به 3.0٪ افزایش یافت.

دلار آمریکا، همانطور که با شاخص DXY اندازه‌گیری می‌شود، پس از عبور از نظرسنجی احساسات، ضرر را افزایش داد، اما این حرکت ممکن است تا حد زیادی به گزارش دیروز CPI مرتبط باشد. در زمینه، داده‌های تورم اکتبر با حاشیه وسیعی به سمت نزولی متعجب شد و احتمال کاهش سرعت افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو را افزایش داد. این باید روایت اصلی در کوتاه مدت باشد، بنابراین دلار می تواند در روزهای آینده یک سوگیری منفی را حفظ کند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

نمودار شاخص دلار آمریکا (DXY).

شرح نمودار به طور خودکار ایجاد شد

منبع: TradingView

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ دانلود راهنمای مبتدیان برای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ در مسابقه DailyFX شرکت کنید و بدانید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور معاملاتی قدرتمند از اینجا دریافت کنید.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX





منبع