تلاش می‌کند قیمت طلا در آستانه CPI آمریکا به بالاتر از اوج اکتبر برسد


نکات قابل بحث قیمت طلا

قیمت طلا به بالاترین حد ماهانه (1723 دلار) صعود می کند، زیرا این افزایش پس از گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) را افزایش می دهد، اما اگر نتواند به بالاتر از بالاترین سطح اکتبر برسد، افزایش اخیر در فلز گرانبها ممکن است از بین برود. 1730 دلار).

توصیه شده توسط دیوید سانگ

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

تلاش می‌کند قیمت طلا در آستانه CPI آمریکا به بالاتر از اوج اکتبر برسد

قیمت طلا پس از دفاع از پایین ترین سطح سالانه (1615 دلار) بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه (1673 دلار) معامله می شود و ممکن است شمش دیگر به شیب منفی میانگین متحرک پاسخ ندهد زیرا بازه افتتاحیه ماه نوامبر را پاک می کند.

در عین حال، به‌روزرسانی شاخص قیمت مصرف‌کننده ایالات متحده (CPI) ممکن است بر چشم‌انداز کوتاه‌مدت طلا تأثیر بگذارد، زیرا انتظار می‌رود که در ماه اکتبر هر دو عنوان و شاخص اصلی کاهش پیدا کنند و نشانه‌هایی از کاهش تورم ممکن است فدرال رزرو را به سمتی سوق دهد. رویکرد خود را در مدیریت سیاست پولی در تلاش برای تقویت یک فرود نرم برای اقتصاد تنظیم کند.

در نتیجه، گمانه زنی ها برای افزایش کمتر نرخ بهره فدرال رزرو ممکن است قیمت طلا را پیش از تصمیم بعدی نرخ بهره در 14 دسامبر تقویت کند، اما شواهدی از تورم چسبنده ممکن است بر کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) فشار بیاورد تا قیمت طلا را به شدت دنبال کند. سیاست محدود کننده به عنوان رئیس جروم پاول اصرار دارد که «از نظر من خیلی زود است که به توقف افزایش نرخ خود فکر کنیم یا درباره آن صحبت کنیم.»

به نوبه خود، چاپ CPI قوی تر از حد انتظار ممکن است بر روی شمش تاثیر بگذارد، زیرا FOMC را تشویق می کند تا افزایش نرخ بهره را 75 بشکه دیگر در دسامبر اعمال کند، و باید دید که آیا مقامات فدرال رزرو مسیر تندتری را برای نرخ های بهره ایالات متحده با بانک مرکزی پیش بینی می کنند یا خیر. بانک در نظر دارد خلاصه پیش بینی های اقتصادی (SEP) را در آخرین جلسه خود برای سال 2022 به روز کند.

با این اوصاف، کاهش در قیمت اصلی و اصلی آمریکا ممکن است به افزایش بیشتر قیمت طلا منجر شود زیرا گمانه زنی ها برای افزایش کمتر نرخ بهره فدرال رزرو را دامن می زند، اما این فلز گرانبها ممکن است برای حفظ پیشرفت از اوایل ماه جاری تلاش کند. اگر نتواند بالاترین قیمت اکتبر (1730 دلار) را کاهش دهد.

نمودار روزانه قیمت طلا

منبع: نمای معاملاتی

  • قیمت طلا پس از دفاع از پایین ترین سطح سالانه (1615 دلار) محدوده آغازین ماه نوامبر را باز می کند و این فلز گرانبها ممکن است دیگر به شیب منفی SMA 50 روزه (1673 دلار) پاسخ ندهد زیرا بالاتر از میانگین متحرک است.
  • شکستن/نزدیک شدن به بالای 1726 دلار (38.2% اصلاحی) ممکن است قیمت طلا را به بالاتر از بالاترین قیمت اکتبر (1730 دلار) برساند، با حرکت بالاتر از بالاترین سطح سپتامبر (1735 دلار) قیمت 1762 دلار (78.6% انبساط) را به 1763 دلار (50%) باز می کند. ناحیه اصلاحی.
  • با این حال، ناکامی در پاکسازی بالاترین قیمت اکتبر (1730 دلار) ممکن است قیمت طلا را به سمت 1690 دلار (61.8٪ اصلاحی) به منطقه 1695 دلار (61.8٪ گسترش) براند و منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 1670 دلار (50٪ گسترش) باشد. .

استراتژی های معاملاتی و مدیریت ریسک

تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر

توصیه شده توسط دیوید سانگ

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع