تغییر در احساسات ریسک به دلار استرالیا رسید (AUD/JPY)


تجزیه و تحلیل AUD/JPY

  • پیش از درآمدهای عمده فناوری ایالات متحده، احساس ریسک خاموش می شود
  • هنگامی که جفت ارز در تلاش برای شکست نزولی است، سنج احساسات (AUD/JPY) قرمز شد
  • داده های تورم استرالیا در آینده قبل از نشست RBA در هفته آینده منتشر می شود
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

احساسات ریسک پیش از درآمدهای عمده فناوری ایالات متحده آرام می شود

به نظر می‌رسد با توجه بازارهای جهانی به برخی از تأثیرگذارترین شرکت‌های جهان در حالی که درآمدهای دوره ژانویه تا مارس 2023 را منتشر می‌کنند، حال و هوای موسیقی تغییر کرده است. همچنین در گزارش این هفته داده‌های تولید ناخالص داخلی سه‌ماهه اول در ایالات متحده وجود دارد که پیش‌بینی می‌شود. برای تایید ادامه کاهش رشد جهانی.

ابزار GDPNow آتلانتا فدرال رزرو، که رقم احتمالی تولید ناخالص داخلی را بر روی داده های دریافتی پیش از چاپ رسمی پیش بینی می کند، نشان می دهد که تولید ناخالص داخلی ایالات متحده می تواند به جای 2 درصدی که توسط تحلیلگران انتظار می رود، 2.5 درصد باشد. در هر صورت، رشد همچنان پایین تر خواهد بود. در مقابل، چین، همسایه استرالیا، پس از پایان قرنطینه‌های کووید، شاهد رشد مثبت تولید ناخالص داخلی است که معمولاً از دلار استرالیا حمایت می‌کند – چیزی که در جلسات تجاری اخیر کاملاً حفظ نشده است.

سهام Aisan مانند SSE Composite یا Heng Seng Index در جلسات معاملاتی اخیر کاهش های متعددی را به ثبت رسانده اند، در عین حال به نظر می رسد شاخص های ایالات متحده و اتحادیه اروپا متوقف شده و وارد دوره عدم اطمینان یا صرفاً یک دوره تثبیت شده اند. درآمدهای UBS و First Republic Bank نیز به احساسات ریسک کمک نکرده است و نشان می دهد که زخم های نابسامانی بانکی ماه گذشته هنوز التیام نیافته است. اولین بانک ریپابلیک فاش کرد که 100 میلیارد دلار سپرده از این موسسه خارج شد زیرا ایمان به بانک های منطقه ای ایالات متحده لحظه به لحظه کاهش می یابد.

سنج احساسات (AUD/JPY)

نمودار AUD/JPY زیر به طور کلی نشانگر خوبی از تمایل به ریسک است، به طوری که این جفت ارز با افزایش خوش بینی به سمت بالاتر حرکت می کند و زمانی که احساسات ریسک کاهش می یابد، کاهش می یابد. به نظر می رسد که دومی در حال شکل گیری است زیرا این جفت به سمت نزولی شتاب گرفته است، قبل از جلسه نیویورک.

این جفت به زیر خط روند صعودی که پایین‌ترین سطح قبلی را متصل کرده بود شکسته است و به دنبال حرکت روز جمعه است که می‌تواند به شکست گوه صعودی تبدیل شود. آخرین افت، 88.10 را به عنوان پشتیبانی با پایین ترین سطح 2023 در 86 نشان می دهد. با این حال، غیرعادی نیست که قبل از ظهور هر گونه نزولی بیشتر، دوباره خط روند صعودی را، این بار به عنوان مقاومت، مشاهده کنیم. در روند صعودی، 90.40 و 90.90 به عنوان نزدیکترین مقاومت ظاهر می شوند.

نمودار روزانه AUD/JPY

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

رویدادهای خطر بزرگ پیش رو

تورم استرالیا برای سه ماهه اول در ساعات اولیه صبح فردا اعلام می شود، جایی که انتظارات برای چاپ پایین تر از 6.9٪ است. RBA مطمئناً به داده های تورم نگاه می کند، اما اساساً چرخه پیاده روی خود را در انتظار داده های دریافتی متوقف کرده است. باید گفت که تورم اصلی، مانند سایر نقاط جهان، همچنان تمایلی به کاهش نشان نمی دهد.

پس از آن، BoJ قرار است برای بحث در مورد سیاست های پولی تشکیل جلسه دهد، اما تا حد زیادی پیش بینی می شود که Ueda، فرماندار جدید BoJ در حال حاضر به وضعیت موجود پایبند باشد. در نهایت، هنوز شایان ذکر است که ایالات متحده و اتحادیه اروپا تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول این هفته و درآمدهای عمده ایالات متحده را نیز گزارش می دهند.

image2.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع