آخرین قیمت طلا – دقیقه FOMC و کلید داده برای اقدام کوتاه مدت قیمت


قیمت طلا (XAU/USD)، نمودار و تحلیل

  • دقایق FOMC ممکن است مبنای موضع جنگ طلبانه فدرال رزرو باشد.
  • طلا احتمالاً در آینده محدود باقی خواهد ماند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

نوسانات دلار آمریکا احتمالاً طی 24 تا 36 ساعت آینده افزایش می‌یابد، زیرا تعداد زیادی از بلندگوهای فدرال رزرو، انتشارات اقتصادی و آخرین دقیقه‌های FOMC همگی در جریان هستند. انتظار می رود صورتجلسه FOMC تایید کند که بانک مرکزی به رغم انتشار کمتر از حد انتظار CPI اخیر ایالات متحده که افکار مربوط به کندی سیاست را برانگیخته است، همچنان به تشدید سیاست پولی برای مهار تورم متعهد است. سپس بازار ایالات متحده روز پنجشنبه برای تعطیلات شکرگزاری بسته می شود، در حالی که روز بعد یک تعطیلات غیر رسمی، جمعه سیاه است. هر دو روز شاهد کاهش شدید سطوح فعالیت بازار خواهیم بود.

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX.

بازدهی خزانه‌داری کوتاه‌مدت ایالات متحده اخیراً با بالاترین نرخ چند دهه اخیر 4.85 درصد (در حال حاضر 4.79 درصد) حرکت کرده است، در حالی که سود دو ساله اخیر به بالاترین بازدهی 15 ساله 4.88 درصد (در حال حاضر 4.50 درصد) رسیده است. ). این بازدهی به حمایت از دلار آمریکا ادامه خواهد داد و فشار بر فلز گرانبها را حفظ خواهد کرد. نرخ‌های بهره آمریکا در ماه‌های گذشته محرک طلا بوده‌اند، و با توجه به اینکه فدرال رزرو همچنان قصد کاهش قیمت دارد، تا زمانی که بانک مرکزی سیگنال دهد که نرخ‌های بهره در سطح مناسب یا نزدیک به آن هستند، افزایش قیمت طلا دشوار خواهد بود.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله طلا

قیمت طلا امروز پس از چهار روز کاهش در حال افزایش است. ما بررسی کردیم که چگونه فلز گرانبها اخیراً به طور بالقوه یک پرچم صعودی ایجاد کرده است و در حالی که ممکن است هنوز امکان پذیر باشد، هر گونه ضرر بیشتر این امر را بعید می کند. در کوتاه مدت قیمت طلا احتمالا بین 1729 دلار در هر اونس معامله خواهد شد. و 1787 دلار در هر اونس. با پشتیبانی احتمال بیشتری دارد که آزمایش شود.

قیمت طلا تثبیت می شود، آیا پرچم صعودی در حال شکل گیری است؟

نمودار قیمت روزانه طلا – 22 نوامبر 2022

image1.png

نمودار از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 7% -7٪ 2%
هفتگی -5٪ 37% 6%

معامله گران خرده فروشی به ساخت نت شورت ادامه می دهند

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 63.09 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به فروش کوتاه 1.71 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص خرید 3.80 درصد بیشتر از دیروز و 5.89 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران در طول خالص 1.71 است. نت شورت معامله گران 14.92 درصد بیشتر از دیروز و 27.02 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که جریان روند قیمت طلا ممکن است به زودی با وجود این واقعیت که معامله گران به صورت خالص باقی می مانند، به زودی افزایش یابد.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع