ین ژاپن مراقب پس از نشانی Ueda، CPI ایالات متحده است


تجزیه و تحلیل USD/JPY و نکات صحبت

  • اظهارات اوئدا، فرماندار BOJ کمکی به ین متزلزل نکرد.
  • CPI ایالات متحده پس از NFP ستاره ای هفته گذشته بسیار پیش بینی شده بود.
  • مثلث صعودی در بازی باقی می ماند.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی ین ژاپن

ین ژاپن به طور پیوسته در برابر دلار تضعیف می شود و به دنبال چهارمین بسته مثبت متوالی است. در حال حاضر شناور در بالای 135.00 نظر روانی، اظهارات اخیر کازوئو اوئدا، رئیس بانک مرکزی ژاپن (BOJ) هرگونه امید محوری کوتاه مدت ناشی از سیاست پولی فوق‌العاده سست طولانی مدت آنها را کاهش داد. اگرچه اشاره ای به خروج از سیاست فعلی وجود داشت، اما تثبیت حول تورم به طور مداوم با آنها روبرو می شود 2% نرخ هدف حیاتی خواهد بود. به طور خلاصه، احتمالاً مدتی طول می کشد تا BOJ به دنبال تغییر سیاست های خود باشد و ین را آسیب پذیر کند. همانطور که گفته شد، عدم اطمینان در مورد افزایش مداوم سقف بدهی ایالات متحده ممکن است به پناهگاه امن ین تبدیل شود.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تقویم اقتصادی (پایین را ببینید) برای این جفت امروز نسبتاً شلوغ است با گزارش‌های همزمان و شاخص اقتصادی پیشرو ژاپنی که نشان می‌دهد اقتصاد محلی ممکن است از طریق از دست دادن دومی در حال انقباض باشد.

CPI ایالات متحده امروز بر عناوین خبرها تسلط خواهد داشت و در حالی که فشارهای تورمی در حال محو شدن است، نرخ کاهش آنطور که از ابتدا پیش بینی می شد نیست. هر چیزی که در ارقام اصلی و سرفصل به میزان جزئی بالاتر باشد می تواند داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) هفته گذشته را ثابت کند. احتمالاً احتمالات نرخ بهره فدرال رزرو را مجدداً افزایش می دهد (جذب تر).

تقویم اقتصادی

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

الگوهای شمعدان

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

نمودار روزانه USD/JPY

image2.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

ین همچنان بدترین عملکرد G10 در برابر دلار آمریکا در سال جاری است (تقریباً 3 درصد کاهش). نمودار روزانه USD/JPY عملکرد قیمت را در یک الگوی مثلث صعودی (مشکی) نشان می‌دهد و قیمت‌ها اخیراً از خط روند حمایت می‌کنند. به طور سنتی، یک الگوی ادامه صعودی، روند قبلی در این مورد نزولی بوده است. با این حال، شکست بالای حمایت مثلث همزمان با میانگین متحرک 200 روزه (آبی) می تواند یک بار دیگر دسته مقاومت 140.00 را آشکار کند. از دیدگاه نزولی، شکست حمایت مثلث/ میانگین متحرک 50 روزه (زرد) می تواند الگو را باطل کند و مناطق حمایت بعدی را در نظر بگیرد.

سطوح مقاومت کلیدی:

  • 137.91/مقاومت مثلثی
  • MA 200 روزه (آبی)

سطوح پشتیبانی کلیدی:

  • 135.00
  • پشتیبانی مثلث/133.63/50 روز MA (زرد)
  • 131.58

احساس مشتری IG: مختلط

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر خالص هستند کوتاه در USD/JPY، با 53% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های فروش دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما دیدگاهی مخالف در مورد احساسات داریم. با این حال، با توجه به تغییرات اخیر در موقعیت‌یابی بلند و کوتاه، ما به یک موقعیت محتاطانه کوتاه‌مدت می‌رسیم.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع