چشم انداز فنی بیت کوین (BTC) – روند نزولی بلند مدت همچنان در بازی باقی می ماند


نمودارها و تجزیه و تحلیل بیت کوین (BTC):

  • فاندامنتال کلان به کنترل قیمت بیت کوین ادامه می دهد.
  • احتمال شکست در حال کاهش است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

معرفی رایگان خود را برای تجارت ارزهای دیجیتال دریافت کنید

چند هفته گذشته در بازار ارزهای دیجیتال نسبتاً آرام بوده است و قیمت‌ها به سمت مناطق پشتیبانی و آزمایشی حرکت می‌کنند. روایت مداوم نرخ‌های بالاتر برای مدت طولانی‌تر برای مبارزه با تورم، هر حرکت صعودی را با هر افزایش کوتاه‌مدتی که به عنوان فرصتی برای زدن دکمه فروش تلقی می‌شود، حفظ کرده است. در حالی که قیمت بیت کوین اخیراً کاهش یافته است، حمایت همچنان پابرجاست و معامله گران را به یک محدوده محدود نگاه می کند.

نمودار قیمت روزانه بیت کوین – 5 اکتبر 2022

نمودار از طریق TradingView

نمودار هفتگی BTC/USD بن بست اخیر را نشان می دهد و همچنین نشان می دهد که روند نزولی بلند مدت در حال نزدیک شدن به سطح حمایت چند ماهه است. این نشان می دهد که شکست در کارت ها وجود دارد و با خواندن ATR در پایین ترین حد چند ماهه، نشان می دهد که بازار نسبتاً راضی است، شکست می تواند شدید باشد. یک شکست متقاعد کننده از حمایت در حدود 17.66 هزار دلار می تواند شاهد ورود 12.5 تا 14 هزار دلار باشد، سطوحی که آخرین بار بیش از دو سال پیش مشاهده شده بود. شکستن بالاتر از روند نزولی، بالاترین نرخ هفتگی اواسط آگوست را در 25.k دلار به عنوان هدف صعودی بعدی خواهد دید.

هفته نامه بیت کوین نمودار قیمت – 5 اکتبر 2022

نمودار از طریق TradingView

دیدگاه شما در مورد چیست؟ بیت کوین – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع