پوند ثابت به عنوان نرخ های BoE افزایش 75bp


نکات کلیدی تصمیم گیری نرخ BOE:

  • افزایش 75bp توسط بانک انگلستان برای برآورده کردن انتظارات.
  • رای به تقسیم 7-2 به نفع افزایش 75bp.
  • اکثریت MPC معتقدند افزایش 75bp خطر انقباضات پرهزینه آینده را کاهش می دهد.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

بانک مرکزی انگلیس بزرگترین افزایش نرخ بهره خود را در 33 سال گذشته آغاز کرد زیرا هشدار داد که تورم احتمالاً در سه ماهه چهارم به حدود 11 درصد خواهد رسید. این رای از نظر افزایش به اتفاق آرا بود، با این حال، سیاستگذار Dhingra به 50bp رای داد در حالی که Tenreyro به افزایش 25bp رای داد. این بانک پیش بینی می کند که اقتصاد بریتانیا در سال 2024 به میزان 1 درصد در مقایسه با برآوردهای قبلی 0.25 درصد کاهش یابد. پیش بینی ها بر اساس نرخ اوج بازار در حدود 5.25 درصد است.

BOE اصرار دارد که اوج نرخ احتمالا کمتر از قیمتی است که بازارها در حال حاضر قیمت گذاری می کنند، در حالی که هشدار می دهد که آنها به شدت با تورم مداوم عمل خواهند کرد. بانک مرکزی می گوید رکود در سه ماهه سوم با کاهش 0.5 درصدی تولید ناخالص داخلی آغاز شد و انتظار می رود تا سال 2023 ادامه داشته باشد.

رابط کاربری گرافیکی، متن، توضیحات برنامه به طور خودکار تولید می شود

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

در حالی که بازارها همچنان منتظر برنامه مالی میان مدت جدید هستند، فشار بر بانک انگلستان (BoE) کاهش یافته است. این بانک در ماه سپتامبر 75 واحد افزایش نداشت و از آن زمان به بعد، پوند در برابر دلار تقویت شد. لفاظی‌های اخیر BoE و برخی از سیاست‌گذاران به نگرانی آنها از میزان افزایش قیمت‌ها در بازارها اشاره کرده‌اند. سیاستگذار BoE، Mann (یک شاهین) اخیراً اعلام کرد که بازارها در این مرحله قیمت بسیار تهاجمی دارند. پیش بینی BoE از ماه اوت در مورد رکود بر اساس نرخ اوج 3٪ بود و بازارها اکنون حدود 5٪ قیمت دارند. به گفته معاون فرماندار Broadbent، این می تواند منجر به ضربه نزدیک به 5٪ به تولید ناخالص داخلی در سال های آینده شود.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

تمرکز اکنون به “بیانیه پاییزی/برنامه مالی” که برای 17 نوامبر برنامه ریزی شده است تغییر خواهد کرد زیرا دولت به دنبال رفع شکاف وام است. بازارها بسیار آرام‌تر هستند و نخست وزیر سوناک و صدراعظم هانت در فرمان برنامه مالی هستند و مالیات و قیمت انرژی تضمین شده است که نکات کلیدی هستند. با توجه به جلسه دیروز فدرال رزرو، به نظر می رسد که ایالات متحده به افزایش نرخ بهره ادامه خواهد داد، هرچند با افزایش های کوچکتر، که می تواند آسیب های بیشتری به پوند بیافزاید.

واکنش بازار

نمودار 15 میلیون GBPUSD

نمودار، نمودار خط، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

واکنش اولیه GBPUSD قبل از بهبودی برای معامله نسبتاً ثابت، شاهد یک جهش پایین تر بود. با ادامه روند صعودی شاخص دلار، فشار نزولی بر این جفت ارز باقی می ماند.

سطوح کلیدی روزانه که ارزش تماشا را دارد:

مناطق پشتیبانی

مناطق مقاومت

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





منبع