پوند انگلیس در نقدینگی ناچیز تثبیت می شود


تجزیه و تحلیل پوند استرلینگ و نکات صحبت

  • داده‌های بازار مسکن ایالات متحده امروز بر سرفصل‌های خبری است.
  • داده های اقتصادی ضعیف به عدم اقدام قیمت می افزاید.
  • شکست نیاز به محرک دارد.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی GBP

پوند انگلیس اخیراً نسبتاً بلاتکلیف بوده است که در این زمان از سال با حداقل حجم معاملات و عدم وجود محرک های اساسی قابل انتظار است. تقویم اقتصادی به همان اندازه خالی است و هیچ رویدادی با تأثیرگذاری بالا برای امروز برنامه ریزی نشده است (تقویم اقتصادی زیر را ببینید). داده‌های مسکن ایالات متحده در کانون توجه قرار خواهند گرفت و با توجه به اینکه رکود مسکن در سرفصل‌های اخیر غالب است، این معیارها اطلاعات مهمی را در مورد سلامت بازار مسکن ایالات متحده ارائه می‌کنند. در حال حاضر نرخ وام مسکن 30 ساله کاهش یافته است +7٪ به طور یکسان برای صاحبان خانه و خریداران جدید بالقوه تسکین می دهد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تقویم اقتصادی

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

GBP/USD نمودار روزانه

image2.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

GBP/USD نمودار 4 ساعته

image3.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

نمودار روزانه GBP/USD نشان می‌دهد که قیمت یک فتیله بلند بلند روی شمع امروزی چاپ می‌شود و زیر سطح مقاومت 200 روزه SMA (آبی) باقی می‌ماند. از نظر حرکت، شاخص قدرت نسبی (RSI) بازتاب حرکت جانبی قیمت در حول وسط سطح 50 است که به طور سنتی نه صعودی و نه حرکت نزولی را نشان می‌دهد.

با حرکت به نمودار کوتاه مدت 4 ساعته، شکل تلفیقی بسیار واضح تر است و به یک الگوی مستطیلی (صورتی) تبدیل می شود. با انتشار اخبار تاثیرگذار کمی که انتظار می رود، این شکل گیری ممکن است ادامه یابد. در حال حاضر، GBP/USD با احترام بین 1.2000 و 1.2100 دستگیره های روانی

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساس مشتری نزولی IG

داده های احساسات مشتری IG (IGCS) نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند در GBP/USD، با 54% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم که منجر به یک سوگیری صعودی کوتاه مدت می‌شود.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع