پوند استرلینگ به پروتکل NI واکنش مثبت نشان می دهد


تجزیه و تحلیل پوند استرلینگ (GBP/USD، GBP/JPY).

  • توافق سوناک با اتحادیه اروپا توسط طرفداران برگزیت محافظه کار و DUP در خانه آزمایش می شود
  • سطوح فنی کلیدی برای GBP/USD و GBP/JPY تجزیه و تحلیل شد
  • رویدادهای ریسک: داده‌های PMI تولید و خدمات ایالات متحده برای تمرکز بر دلار آمریکا
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

توافقنامه سوناک با اتحادیه اروپا در خانه آزمایش می شود

ریشی سوناک خوش‌بینی خود را حول جزئیات جدیدترین نسخه پروتکل ایرلند شمالی – چارچوبی که بر جریان کالاها از انگلستان به ایرلند شمالی با وجود باقی ماندن دو کشور در بریتانیا، حاکم است.

«چارچوب ویندزور» جدید یک خط سبز برای کالاهای باقی مانده در ایرلند شمالی و یک خط قرمز برای کالاهای مقصد ایرلند عضو اتحادیه اروپا و بقیه اتحادیه اروپا پیشنهاد می‌کند که طبیعتاً تحت بررسی‌های دقیق‌تری قرار خواهند گرفت. توافق توافق شده برای پذیرفته شدن باید طرفداران برگزیت محافظه کار و DUP را راضی کند.

اخبار پیشروی این معامله باعث افزایش پوند در برابر تعدادی از ارزهای G7 شده است، چیزی که اخیراً اغلب گفته نشده است. با توجه به آخرین یافته‌های گزارش مصرف‌کننده Gfk، به نظر می‌رسد که بدبینی بریتانیا در مورد اقتصاد اندکی کاهش می‌یابد زیرا شهروندان بریتانیا شاهد بهبود وضعیت مالی شخصی خود در ماه‌های آینده هستند.

سطوح فنی پوند استرلینگ قابل توجه است

کابل در 23.6% فیب اصلاحی در 1.1950 کاهش یافت و بالاتر از سطح مهم روانی 1.2000 بسته شد. امروز تا کنون، GBP/USD به محرک صعودی خود ادامه می دهد و بالاتر از مقاومت خط روند نزولی معامله می شود. نزدیک شدن به بالای خط روند نشان می دهد که حرکت صعودی ممکن است دنبال شود و جفت می تواند به بازگشت به بالای محدوده چند ماهه بین 1.2000 تا 1.2445 نگاه کند. قبل از آن، این جفت ارز 1.2300 را به عنوان سطح بعدی مقاومت در نظر می گیرد که حمایت آن در 1.2000 است.

نمودار روزانه GBP/USD

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

نمودار 4 ساعته نگاه دقیق تری به آخرین حرکت ارائه می دهد که اکنون به نظر می رسد برای آزمایش قسمت بالای کانال آماده شده است. شکست بالاتر، سطح 1.2200 را به عنوان سطح بعدی مقاومت نشان می دهد، در حالی که عقب نشینی در کانال و حرکت احتمالی به سمت 1.2030 برای خرس GBP/USD قابل توجه خواهد بود.

نمودار 4 ساعته GBP/USD

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

GBP/JPY به خوش بینی پروتکل NI، BoJ Dovishness سرعت می بخشد

ین بسیاری از سودهای خود را که به دلیل گمانه زنی های گسترده مبنی بر ایجاد تغییر سیاست در بانک ژاپن (BoJ) توسط رئیس جدید منتخب کازوئو اوئدا ایجاد شده بود، تسلیم کرد. از آن زمان، مردی که برای تصاحب کورودا در آوریل تبلیغ می‌شد، از پیشنهادات مبنی بر اینکه بانک می‌تواند در جهت دیگری حرکت کند، عقب نشینی کرد و اظهار داشت که نرخ‌های بهره پایین و سیاست‌های پولی سست همچنان مناسب هستند.

این جفت دو روز افزایش چشمگیری داشته است (قدرت پوند، ضعف ین) و در مسیر یک سوم قرار دارند. قیمت ها از 23.6% فیب حرکت عمده 2020 تا 2022 در 160.80 افزایش یافتند و اخیراً از 161.30 افزایش یافتند – سطح قابل توجهی از حمایت در طول سال 2022. گاوها به 166.30 جلوتر از 169.00 چشم دوخته اند. پشتیبانی در 161.30 باقی می ماند

نمودار روزانه GBP/JPY

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

رویدادهای ریسک اصلی برای هفته پیش رو

یک تقویم اقتصادی متمرکز بر دلار این پتانسیل را دارد که هرگونه حرکت ضد دلاری را که در حال حاضر آشکار می شود، از بین ببرد. تولید و خدمات قوی PMI می تواند دلار را حمایت کند و حرکت فعلی کابل را به بالاتر از حد محدود کند.

image4.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع