هرآنچه باید درباره گوشیهای گلکسی S22 سامسونگ بدانید

طراحیها بسیار شبیه هم است اما تفاوت در موادی است که بیشتر برای ساخت استفاده میشود. Xiaomi Redmi Note 8 Pro یکی از محصولات متمایز ردمی است که بیشتر گیمرها را مخاطب خود تعریف میکند. رابط کاربری شیائومی هم بارها گفتم فوق العاده قابلیت شخصی سازی فوق العاده، تم های مختلف که یه ایراد داره اونم آپدیت های نرم افزاری کوچیک و بزرگه. نکته قابل توجه در رابطه با پارت نامبر های مختلف گوشیهای سامسونگ این است که این امکان وجود دارد که در نوع عرضه لوازم جانبی درون جعبه و یا مدل پردازنده داخلی این گوشیهای تفاوتهایی وجود داشته باشد. اما، اگر از طرفداران گوشیهای کوچکتر هستید، راحت باشید که این برد را به Galaxy S22 یا S22 Plus تغییر دهید. اگر اینها از جمله ویژگی هایی است که شما در یک تلفن هوشمند جدید به دنبال آن هستید ، می توانید یک موبایل سامسونگ از سری S خریداری کنید.

اینجاست که سری S گوشیهای موبایل سامسونگ به کار خواهند آمد. هر چند که کاربرد هولدر به اتومبیل در حین رانندگی خلاصه نمی شود. بر اساس تست عملکرد GeekBench 5، این پردازنده در بخش چند هستهای توانسته است امتیاز ۱۶۱۳ و در بخش تک-هستهای امتیاز ۴۹۵ را بگیرد. در نسخه ۱۰ این رابط کاربری، یک حالت تاریک اختصاصی ارائه شده است که تمام رنگهای سفید و روشن سیستم را به سیاه بر میگرداند. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، باید بدانید که در تمام بازههای قیمتی مورد نظر در میان انواع گوشی شیائومی، گزینهای برای خرید خواهید داشت. با خواندن این مطلب شما هر آنچه را که باید برای خرید گوشی سامسونگ بدانید، خواهید فهمید. شیائومی همیشه گوشیهایی راهی بازار میکند که نسبت به پولی که برای آن میپردازید، ویژگیهای بسیار جذابی را پیش روی شما قرار میدهند. پیش از اینکه به نقد و بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro بپردازیم، برای شمایی که به برند شیائومی علاقهمند هستید و از محصولات این شرکت استفاده میکنید؛ پیش از این به بررسی کلیه مدلهای این برند پرداختهایم.

قیمت گوشی های شیائومی در کنار کیفیت سخت افزاری آنها احتمالا مهمترین شاخصه هایی است که این موفقیت بزرگ را برای گوشی شیائومی به ارمغان آورده است. حتی اگر از هدفون سیم هم برای این گوشی استفاده نکنید، کیفیت صدایی که روی هدفون بیسیم میشنوید هم در سطح خیلی خوبی قرار دارد. این حالت، وقتی بخواهید از شناسایی چهره، برای بازکردن صفحه قفلشده استفاده کنید، کارایی زیادی پیدا میکند. من علی بابایی هستم و در اولین پست هفته، مهمان شما خواهم بود تا به بررسی یک گوشی جدید از برند شیائومی بپردازیم، کاربران گرامی، در این مطلب، مشخصات گوشی جدید شیائومی Redmi Note 8 2021 را بررسی خواهیم کرد. این تلفن همراه هوشمند از بدنهای شیشهای بهره میبرد و رنگهای در نظر گرفته شده برای آن هم نظر شما را به سمت خود جلب میکند. سایت کوک موبایل در زمینه فروش لوازم جانبی تلفن همراه سازگار با همه مارک های تلفن، تبلت ها و سایر دستگاه ها تخصص دارند.

در طی سالهای اولیه، سری نوت سامسونگ به واسطه اندازه، طراحی و مشخصات سختافزاری با سری اس تفاوت داشت. سامسونگ گلکسی ای 10 اس – Galaxy A10s نیز گوشی مقرون به صرفه این سری می باشد. همچنین در باغ کالا امکان خرید به صرفه با بهترین قیمت گوشی موبایل سامسونگ امکان پذیر است. مدیر ارشد بازرگانی شیائومی هند؛ Raghu Reddy، تایید کرده است که قیمت گوشی شیائومی مدل Xiaomi 11i Hypercharge بین 25000 تا 730000 خواهد داشت. عملکرد پردازشی ضعیف، تیرگی دور حفره نمایشگر و صد البته قیمت بالا (نسبت به کارایی) چیزی نیست که بتوان از چشم پوشی کرد. تستهایی که ما از این گوشی انجام دادیم، نشان داد که میزان روشنایی صفحه نمایشگر این گوشی میتواند۴۶۰ نیت باشد که البته نهایت روشنایی صفحه نمایش این گوشی نیست چرا که روشنایی آن تا ۶۴۰ نیت نیز میتواند افزایش پیدا کند که برای داشتن یک زاویه دید مناسب در نور روز در زیر آفتاب کاملا کافی است و شما حتی تحت نور شدید هم میتوانید همه جزئیات صفحه نمایشگر را ببینید.

سنسور بعدی این گوشی ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4 است که برای عکاسی ماکرو مورد استفاده قرار میگیرد. این مشکل با افزایش حجم نگهداری باتری و استفاده صحیح از گوشی حل میشود که اولی بر عهده سازنده و دومی بر عهده مصرف کننده است. تستهای عملکرد این پردازنده آن را بهعنوان پردازندهای سطح بالا که در تلفنهای هوشمند میانردۀ روبهبالا مورد استفاده قرار میگیرد، معرفی میکنند. سری ردمی نوت 11 که اوایل سال جاری میلادی معرفی شد، طرفداران زیادی در بازار دارد و بسیاری از کاربران بیصبرانه منتظر رونمایی از نسل بعدی این سری هستند. این سری از پرچمدارهای سامسونگ شامل سه عضو میشود: گلکسی اس 22 ،S22 پلاس و S22 اولترا. حال بیش از یک سال پس از معرفی گلکسی A10، نسل سوم با نام گلکسی A11 در بازارهای جهانی بهفروش میرسد. گوشی شیائومی نوت 8 پرو Redmi Note 8 Pro M1906G7G از سری محصولات شرکت مطرح شیائومی است که با چهارگانه دوربین در پشت گوشی و پنل IPS LCD ساختهشده و فاصله لبه صفحه نمایش در آن بسیار کم است.

استفاده از چنین سختافزاری باعث شده که بتوانید با این تلفن همراه هوشمند به تجربه جدیدترین بازیهای روز فونر سایت خرید گوشی سامسونگ بپردازید. سنسور بعدی هم ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 است که برای عکاسی پرتره مورد استفاده قرار میگیرد. هر کاربر انتظارات مشخصی از گوشی خود دارد و محصولات سامسونگ هم توانسته است که تنوع بسیار خوبی از گوشیها را بسته به بودجههای مختلف روانه بازار کند. این تلفن هوشمند با پردازنده سطح بالای مدیاتک Helio G90T، ۶ گیگ رم سریع و فضای ذخیره سریع از نوع UFS، در کنار نمایشگری شفاف و با کنتراست بسیار بالا که از سرعت واکنش بالا به طیفهای مختلف رنگی برخوردار است، تقریبا تمام چیزی که گیمرها لازم دارند را در اختیارشان میگذارد. با توجه به این ویژگیها، بدون شک Xiaomi Redmi Note 8 Pro گزینهای است که نمیتوان بهراحتی از کنار آن گذشت.

موبایل شیائومی

عملکرد تراشه Helio G90T به خوبی با عملکرد تراشه اسنپدراگون 730 برابری میکند و حتی بهتر است. اکثر گوشیهای شیائومی Mi 11 دارای پردازندهی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام هستند که پردازندهی پرچمدار سال ۲۰۲۱ محسوب میشود. ویژگیها و امکانات ردمی نوت ۸ پرو با توجه به قیمت بسیار ارزان آن نه فقط خوب، که کمیاب محسوب میشوند. اگر بهدنبال خرید گوشی موبایل با عملکرد پردازشی بسیار قدرتمند و امکانات پیشرفته عکاسی و فیلمبرداری هستید و نمیخواهید هزینه هنگفتی برای بهدستآوردن چنین دیوایسی داشته باشید، ردمی نوت ۸ پرو یکی از بهترین گزینهها محسوب میشود. در لبه بالای این گوشی میکروفون و درگاه بلستر مادون قرمز قرار دارد و در لبه پایین شاهد پورت یو اس بی از نوع C، میکروفون و جک هدفون هستیم. از دوربین پیشرفته ۶۴ مگاپیکسل با قابلیت ضبط ویدئو ۴K گرفته تا سنسور اثر انگشت سریع و مجموعهای از امکانات سطح بالای جانبی.

لوازم جانبی گوشی

قدرت پردازش بالای پردازنده مدیاتک، با ۶ گیگ رم LPDDR4X همراه شده است و فضای ذخیره دستگاه هم برای پشتیبانی از این دو نوعِ پرسرعتِ UFS طراحی شده است. ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر مشخصات سختافزاری این تلفن همراه هوشمند به حساب میآیند. سخت افزار در نظر گرفته شده برای این تلفن همراه هوشمند به راحتی از پس کارهای روزانه مانند گشت و گذار در اینترنت و تماشای ویدیو بر میآید. این تلفن هوشمند که در بین محصولات اقتصادی شیائومی ارائه شده است، جایگزین بسیار خوبی برای محصولات گرانقیمت رده بالا به شمار میآید. در کل، با استفاده از این فناوری شگفتانگیز و قدرتمند، هم میتوان امور خود را به آسانی و به سرعت انجام داد و هم در زمان صرفهجویی کرد و هزاران مزایای دیگر که اینها تنها بخش کوچکی از ویژگیهای این وسیله ارتباطی کوچک اما قدرتمند هستند و میتوان گفت سالانه یا حتی در بازه زمانی کوتاهتری به مزایا و ویژگیهایش افزوده میشود.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

اما بخش عمدۀ فروش گوشیهای هوشمند سامسونگ، مدلهای میان رده آن است که در سراسر جهان به فروش میرساند و باید در این بخش عملکرد بهتری داشته باشد تا بتواند با شیائومی رقابت کند. در واقع تنها چیزهایی که از دست میدهید، صرفا شارژ بی سیم و قابلیت ضد آب است که احتمالا اهمیت کمتری نسبت به موارد مهمتر خواهند داشت. در واقع شیائومی با تولید این محصول نشان می دهد که با وجود جک هدفون هم می توان باتری به بزرگی 5260 میلی آمپر ساعت در داخل یک اسمارتفون قرار داد و این بهانه برای حذف جک هدفون، چندان منطقی نبوده است. در حالی که جک ۳٫۵ میلیمتری خروجی صدا از روی بسیاری از گوشیهای پرچمدار بازار حذف شده، دیدن آن روی گوشی ردمی نوت 8 پرو جالب و خوشحال کننده است. در بخش مشخصات سختافزاری هم شاهد حضور پردازنده میانرده، اما قدرتمند اسنپدراگون 680 4G شرکت کوالکام هستیم که در اجرای بازی توانایی ارائه عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را دارد.

بررسی گوشی شیائومی