نرخ های ایالات متحده به دنبال افزایش FOMC Hawkish – چشم NFPs افزایش یافت


بازده خزانه داری، FOMC – نقاط صحبت

  • افزایش 2 ساله ایالات متحده به 4.74 درصد، بالاترین سطح از سال 2007
  • هاوکیش FOMC منحنی خزانه داری را بالاتر می برد
  • دلار آمریکا بار دیگر افزایش یافت، DXY از 113 عبور کرد

توصیه شده توسط برندان فاگان

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

با هضم جلسه دیروز FOMC توسط فعالان بازار، بازدهی خزانه داری ایالات متحده دوباره در حال افزایش است. این رویداد داستانی از دو داستان بود، یکی برای انتشار بیانیه و دیگری برای کنفرانس مطبوعاتی. پس از انتشار بیانیه سیاست، بازدهی ایالات متحده به طور قابل توجهی افزایش یافت زیرا معامله گران به بیانیه زیر پایبند بودند:

کمیته برای تعیین سرعت افزایش‌های آتی در محدوده هدف، تشدید انباشته سیاست‌های پولی، تأخیرهایی که سیاست پولی بر فعالیت‌های اقتصادی و تورم و تحولات اقتصادی و مالی تأثیر می‌گذارد را در نظر می‌گیرد.

در ابتدا، این امر به عنوان تأیید یک عقب نشینی بالقوه در نشست دسامبر تلقی می شد، چیزی که بازارها برای مدتی هوس کرده بودند. در دقایقی پس از انتشار، اسکناس 5 ساله 10 واحد پایه افزایش یافت در حالی که 5s30s به میزان قابل توجهی افزایش یافت. دلار آمریکا با بازدهی به سمت جنوب حرکت کرد در حالی که دارایی های ریسکی افزایش یافت زیرا معامله گران معتقد بودند که چرخش ممکن است بالاخره به اینجا برسد.

سریع به کنفرانس مطبوعاتی بروید، و جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، فوراً آن شرط‌بندی‌های بی‌سابقه را مطرح کرد. تنها در جلسه امروز، شاخص دلار آمریکا تا 113 کاهش یافت در حالی که بازدهی خزانه داری 2 ساله به بالاترین سطح خود از سال 2007 رسید. بازارها لحن خود را تغییر دادند زیرا پاول نشان داد که “سطح نهایی نرخ های بهره بالاتر از انتظارات قبلی خواهد بود.” رئیس پاول همچنین اظهار داشت که «فکر کردن در مورد توقف افزایش نرخ‌ها زود است».

نمودار 15 دقیقه ای بازدهی خزانه داری 2 ساله ایالات متحده

image1.png

نمودار ایجاد شده با TradingView

نشست نوامبر FOMC ممکن است در نهایت قضاوت در مورد افزایش نرخ بهره در آینده را سخت‌تر کند، زیرا فدرال رزرو نشان داده است که ماهیت “انباشته” انقباض آنها را بررسی می کند. افزودن این جمله به بیانیه خط مشی ممکن است به FOMC در جلسات آینده اختیاری بدهد، که تاکید بیشتری بر داده های دریافتی دارد. در هفته آینده، بازارهای نرخ ها باید داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) و همچنین چاپ CPI جدید را هضم کنند. این داده‌ها ممکن است راه درازی را برای اثبات اینکه آیا بازار یک بار دیگر سعی می‌کند بلوف فدرال‌رزرو را در محوری خطاب کند یا خیر کمک کند.

با این وجود، دور جدید SEPs (خلاصه پیش‌بینی‌های اقتصادی) که در نشست دسامبر FOMC دریافت خواهیم کرد، احتمالاً نرخ پایانی بالاتری نسبت به آنچه در سپتامبر فاش شد، نشان خواهد داد. در حالی که این ممکن است با توجه به اظهارات دیروز رئیس پاول، جایی که او نشان داد که فدرال رزرو هنوز “راه هایی در پیش دارد” تا نرخ بهره را به سطحی برساند که “به اندازه کافی محدودکننده” دیده می شود، شوک آور نباشد. به نظر می رسد که بحث پیرامون نرخ پایانی بانک های مرکزی دیگر در مورد مسیر طی شده نیست، بلکه در عوض مقصد نهایی است.

تقویم اقتصادی ایالات متحده

image2.png

با حسن نیت از تقویم اقتصادی DailyFX

با در نظر گرفتن همه این موارد، به نظر می رسد مسیر کمترین مقاومت برای نرخ های کوتاه مدت ایالات متحده بالاتر است. اگر داده‌ها از نظر نیروی کار و تورم برای فدرال رزرو «نامطلوب» باشند، بازدهی خزانه 2 ساله ممکن است به سرعت به 5 درصد نزدیک شود. فعالان بازار ممکن است به سادگی از هم اکنون تا نشست دسامبر FOMC، نقطه داده را به نقطه داده منتقل کنند. همانطور که گفته شد، در حالی که منتظر شواهد قطعی مبنی بر شروع کاهش تورم هستیم، ممکن است یک کوتاه مدت تندتر ادامه یابد.

همانطور که رئیس پاول به نرخ های بالاتر به طور بالقوه در کوتاه مدت اشاره کرد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که فعالان بازار بالاخره وارد بازار شوند. فعلاً امیدهای یک پیوت از آب در رفته است. با بازار اوراق قرضه مبارزه نکنید و مطمئناً با فدرال رزرو مبارزه نکنید.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله‌گران، پیش‌بینی‌های سه ماهه معاملات، وبینارهای تحلیلی و آموزشی که روزانه برگزار می‌شود، راهنمای معاملاتی برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و یکی به‌ویژه برای کسانی که تازه وارد فارکس شده‌اند.

— نوشته برندان فاگان

برای تماس با برندان، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @BrendanFaganFX در توییتر





منبع