مشکلات بانکی از پیشنهاد CHF پشتیبانی می کند


تجزیه و تحلیل فرانک سوئیس (CHF).

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

ایده های تجاری برتر که توسط تحلیلگران ما شناسایی شده اند

درخواست تجدیدنظر پناهگاه امن فرانک سوئیس باعث افزایش ارزش پول می شود

فرانک سوئیس به عنوان یکی از بهترین عملکردها در برابر دلار آمریکا در سال 2023 ظاهر شده است زیرا انتظارات کاهش نرخ در ایالات متحده و جذابیت امن فرانک بر چشم انداز اساسی تأثیر می گذارد. فرانک تا کنون در برابر دلار در سال 2023 حدود 4.4 درصد افزایش یافته است، با این روند احتمالاً در صورت دریافت داده‌های بنیادی ملایم‌تر – احتمالاً از این هفته با چاپ NFP و هفته آینده با آخرین داده‌های CPI آغاز می‌شود.

در میان شعله ور شدن اخیر در بخش بانکداری ایالات متحده به دلیل ظهور دو وام دهنده بالقوه مشکل پس از جذب بانک فرست ریپابلیک توسط جی پی مورگان، افزودن به چشم انداز صعودی CHF، جذابیت آن به عنوان پناهگاه امن است. اثر دومینو منجر به کاهش شدید قیمت سهام PacWest Bancorp و Western Alliance در یک هفته پر از نوسان شد.

ارزهای جهانی در مقابل دلار آمریکا، عملکرد از سال تا به امروز

image1.png

منبع: رویترز تهیه شده توسط ریچارد اسنو

سطوح فنی USD/CHF و ملاحظات

رئیس SNB، توماس جردن، موضع تندروانه ای را در قبال تورم و نرخ های بهره در بحث سیاست پولی حفظ کرد و اظهار داشت که اولی بسیار بالاست و دومی همچنان می تواند افزایش یابد. انتظارات نرخ ضمنی بازار در عواقب پس از آن اندکی بالاتر رفت و بازارها در حال حاضر 44 واحد پایه دیگر افزایش یافته اند – که نشان می دهد نرخ پایانه می تواند تا 2 درصد ظاهر شود.

نمودار روزانه USD/CHF روند کلی خرسی را نشان می‌دهد زیرا پایین‌ترین و اوج‌های پایین‌تر در دستور روز باقی می‌مانند. امروز، تا کنون، به نظر می رسد که یک مهلت موقت وجود دارد زیرا دلار پس از دوره های قبلی فروش شدید بهبود می یابد. عقب نشینی مقاومت در میانگین متحرک 20 ساده (خط سبز) پیدا می کند که به عنوان پشتیبان پویا در طول کاهش سریع عمل کرده است. حمایت در منطقه حول و حوش 0.8850 و به دنبال آن پایین ترین نوسان 0.8820 و 0.8760 قرار می گیرد.

نمودار روزانه USD/CHF

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

سطح حمایت ذکر شده قبلی را می توان در نمودار هفتگی مشاهده کرد که مربوط به حوزه حمایتی است که در اواخر سال 2020 و اوایل سال 2021 ظاهر شد.

نمودار هفتگی USD/CHF

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

بعد از ظهر امروز، از طریق چاپ NFP، ایده بهتری از بازار کار ایالات متحده خواهیم داشت. نشانه قبلی از حقوق و دستمزد خصوصی (ADP) نشان داد که روند صعودی قابل توجهی دارد، اما با همبستگی بین این دو مجموعه داده، باید منتظر بمانیم و ببینیم که در ماه آوریل چند شغل اضافه شده است.

image4.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع