دلار استرالیا بین Dynamics ایالات متحده و چین گیر افتاد


AUD/USD تجزیه و تحلیل و نکات صحبت

  • میان ترم های ایالات متحده به نفع AUD صعودی است.
  • چشم انداز اقتصادی چین همچنان تیره و تار است و مانع از افزایش AUD می شود.
  • نشان دادن پتانسیل پرچم در نمودار روزانه.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

پیشینه اساسی دلار استرالیا

با آشکار شدن انتخابات میان دوره ای ایالات متحده، نگرانی ها در مورد فشار جمهوری خواهان برای تصاحب کنگره باعث کاهش دلار شده است زیرا محرک های مالی آتی ممکن است با کاهش نرخ بهره فدرال رزرو به دلیل یک دولت مسدود شده جایگزین شود. این به دلار استرالیا اجازه داده است علیرغم داده های اقتصادی نگران کننده در چین همچنان بالا بماند – تقویم اقتصادی زیر را ببینید:

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

تقویم اقتصادی

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تورم گیت کارخانه چین برای اولین بار از سال 2020 منفی شد، در حالی که تورم سرفصل تخمین های سالانه و ماهانه را از دست داد. این ارقام نشان می‌دهد که سیاست‌های «تحمل صفر» چین برای کووید-۱۹، فشارهای تورمی را از طریق محدود کردن تقاضای مصرف‌کننده کاهش داده است. قیمت‌های کالا نیز کاهش یافته است و امکان کاهش قیمت‌های تولیدکننده را فراهم می‌کند که پیش‌بینی صادرات کالا برای استرالیا را در این مقطع کاملاً سخت می‌کند.

بعداً امروز، می‌توانیم منتظر جزئیات بیشتر از انتخابات میان دوره‌ای ایالات متحده همراه با سخنرانان فدرال رزرو باشیم. تورم آمریکا نقطه کلیدی داده در این هفته است و بازارها باید تا آن زمان نسبتا محتاط باقی بمانند.

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه AUD/USD

image2.png

نمودار تهیه شده توسط Warren Venketas، IG

قیمت روزانه AUD/USD قدرت اخیر AUD را نشان می دهد اما در الگوی احتمالی پرچم خرس در حال توسعه (مشکی) محدود می شود. باد مخالف اساسی برای دلار استرالیا نزولی بیشتری را برای این جفت نشان می دهد، با این حال، با توجه به اینکه بازارها تحت تسلط مضامین دلار هستند، چاپ CPI فردا باید راهنمایی کوتاه مدت جهت گیری ارائه دهد.

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

الگوهای نمودار تحلیل تکنیکال

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

داده های احساسات مشتری IG: صعودی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند در AUD/USD، با 61% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند. در DailyFX ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه منجر به یک سوگیری صعودی کوتاه‌مدت می‌شود.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع