درآمدهای MSFT، GOOGL، AMZN و META برای هدایت بازارها


S&P 500 OUTLOOK:

  • را S&P 500 و نزدک با ادامه محو شدن حرکت صعودی، 100 کمی پایین‌تر شد
  • درآمدهای سه ماهه از فناوری megacap در هفته آینده توجهات را به خود جلب خواهد کرد
  • معامله گران باید توجه خود را بر روی نتایج مالی مایکروسافت، آلفابت، متا و آمازون در روزهای آینده متمرکز کنند

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: USD/JPY با از سرگیری بازدهی خزانه داری ایالات متحده، از داده های PMI آمریکا جهش کرد

با وجود فروش شدید تسلا پس از عملکرد ناامیدکننده سه ماهه، در روزهای اخیر قیمت برای S&P 500 و Nasdaq 100 قابل توجه نبوده است. هر دو شاخص حداقل از اوایل آوریل فاقد اطمینان جهت گیری واضح بوده اند، اگرچه در این هفته اندکی کاهش یافتند، با کاهش 0.10٪ به 4133.5 و دومی 0.6٪ به 13000.8 کاهش یافت.

در طرح کلان، سهام علیرغم بادهای معکوس جدی مانند نرخ های بالا، تورم بالا، رشد کندتر و کاهش سود شناور بوده اند، اما انگیزه مثبتی که منجر به افزایش قابل توجهی در معیارهای اصلی سهام ایالات متحده از اواسط مارس شد. به وضوح در حال کاهش است به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران منتظر هستند تا پیش از سرمایه‌گذاری اضافی برای دارایی‌های در معرض خطر، سود بیشتری را ببینند.

نمودار S&P 500 و NASDAQ 100

image1.png

منبع: TradingView

با توجه به این نکته، معامله گران این فرصت را خواهند داشت تا در جلسات آتی، زمانی که چندین شرکت بزرگ نتایج مالی سه ماهه قبلی خود را فاش می کنند و اظهارنظرهای آینده نگر را منتشر می کنند، سلامت شرکت های آمریکایی و چشم انداز گسترده تر را ارزیابی کنند.

در حالی که نسخه های کلیدی زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد، مهمترین نکات هفته آینده گزارش های درآمدی خواهد بود مایکروسافت (MSFT)، آمازون (AMZN)، پلتفرم های متا (META) و الفبا (GOOGL)، شرکت مادر گوگل. این نام‌ها روی هم تقریباً 14 درصد از وزن S&P 500 را تشکیل می‌دهند، بنابراین مطمئناً می‌توانند جهت کوتاه‌مدت بازار و سوگیری معاملات را تعیین کنند.

در زیر خلاصه‌ای از گزارش‌های شرکتی کلیدی هفته آینده است که ارزش تماشای دارد، اما برای فهرست کامل‌تری از رویدادهای آینده، همراه با وال استریتانتظارات، بررسی کنید تقویم درآمد DailyFX.

image2.png

منبع: تقویم درآمد DailyFX




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -7٪ 2% -1٪
هفتگی 0% 5% 3%

فناوری Megacap یکی از شلوغ‌ترین معاملات در سال 2023 بوده است، شاید با این فرض که این بخش به انعطاف‌پذیری خود ادامه می‌دهد، حتی زمانی که رشد اقتصادی در اواخر امسال به میزان قابل توجهی کاهش یابد. این امر به حفظ وال استریت در ماه‌های اخیر با وجود آشفتگی بخش بانکی که در ماه مارس شروع شد، کمک کرده است.

برای اطمینان از خوش‌خیم ماندن احساسات، هکرهای بازار باید نتایج قوی و مهم‌تر از آن راهنمایی‌های مثبت ارائه دهند، در غیر این صورت، S&P 500 و Nasdaq 100 می‌توانند بیدار شوند.

هنگام تجزیه و تحلیل گزارش های درآمدی دریافتی از شرکت هایی مانند مایکروسافت و آلفابت، متغیر دیگری وجود دارد که معامله گران باید در نظر بگیرند: چشم انداز مدیریت برای هوش مصنوعی (AI) و محصولات مرتبط.

ورود سریع مایکروسافت به هوش مصنوعی موضوع بحث شهر بوده و مسابقه ای را برای کنترل آنچه می تواند انقلاب بزرگ بعدی در صنعت فناوری باشد به راه انداخته است. اگر بازیگران کلیدی در فضا نتوانند به هیاهوها و انتظارات بالای سرمایه گذاران عمل کنند یا نتوانند استراتژی روشنی برای کسب درآمد از فناوری ابداع کنند، صبر وال استریت ممکن است تمام شود و زمینه را برای فروش معنادار فراهم کند.

نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست برای DailyFX





منبع