جدید 2023 پایین برای دلار استرالیا؟


AUD/USD تجزیه و تحلیل و نکات صحبت

  • ریسک‌گریزی امروز صبح از دلار حمایت می‌کند، در حالی که داده‌های اعتباری مسکن استرالیا نشان از کاهش اشتهای مصرف‌کنندگان در بازار مسکن دارد.
  • تمرکز داده های ایالات متحده بعداً امروز – PCE اصلی، احساسات مصرف کننده میشیگان.
  • چشم‌های AUD/USD سالانه نوسان پایینی دارند.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی دلار استرالیا

دلار استرالیا صبح امروز جمعه با کاهش ریسک پذیری در برابر دلار آمریکا در قرمز معامله می شود. جذابیت پناهگاه امن دلار از طریق حملات مجدد روسیه در اوکراین به نگرانی های بانکی ایالات متحده وارد عمل شده است. استقراض اضطراری از فدرال رزرو برای دومین هفته متوالی افزایش یافت که نشان دهنده تنش در بخش مالی است. اوایل صبح امروز، داده های اعتباری مسکن استرالیا (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید) برای ماه مارس مطابق با پیش بینی ها در 0.3٪ و سیر نزولی خود را حفظ می کند زیرا نرخ های بهره بالا جذابیت وام را از نقطه نظر بخش خصوصی کاهش می دهد.

بعداً امروز، معیار ترجیحی فدرال رزرو برای نرخ تورم (Core PCE) در راه است و هر چیزی که حاکی از سطوح بالا باشد ممکن است با انتظارات بازار پول در مورد چرخه افزایش نرخ فدرال رزرو تداخل کند که در حال حاضر تنها یک مورد دیگر را پیش بینی می کند. 25bps افزایش نرخ در هفته آینده احساسات مصرف کننده میشیگان هفته معاملاتی را با نشانه های اولیه از انتشار بالاتر از چاپ ماه مارس (دلار مثبت) به پایان خواهد رساند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تقویم اقتصادی

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

انتظارات نرخ بهره RBA (رجوع کنید به جدول زیر) در چند هفته گذشته کاهش یافته است و اکنون با وجود انتشار تورم قوی در روز چهارشنبه، انتظار افزایش بیشتر نرخ وجود ندارد. اگر فدرال رزرو هفته آینده نرخ بهره را افزایش دهد، اختلاف نرخ بهره بین دو کشور به نفع ایالات متحده افزایش می یابد و دلار را جذاب تر می کند. اگرچه بیشتر قیمت‌ها از قبل تعیین شده‌اند، اما هرگونه نشانه‌ای مبنی بر افزایش احتمالی بیشتر نرخ بهره آمریکا احتمالاً به دلار استرالیا آسیب می‌زند.

احتمالات نرخ بهره RBA

image2.png

منبع: Refinitiv

دیدگاه استرالیا، تورم برای

تجزیه و تحلیل فنی

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

الگوهای شمعدانی

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

نمودار روزانه AUD/USD

image3.png

نمودار تهیه شده توسط Warren Venketas، IG

قیمت روزانه AUD/USD حرکت نزولی آن را پس از شکست پرچم خرس (سیاه) در روز سه‌شنبه و تلاقی مرگ (قرمز) گسترش می‌دهد. سطح بعدی که برای خرس ها در نظر گرفته می شود، این خواهد بود 0.6565 به سمت پایین حرکت کنید، با یک شکست در زیر که نشان دهنده کاهش سالانه جدید برای این جفت است.

سطوح مقاومت کلیدی:

  • 0.6700/50 روز MA (زرد)
  • 0.6620

سطوح پشتیبانی کلیدی:

داده های احساس مشتری IG: مختلط

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند در AUD/USD، با 78% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند. در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، به یک رویکرد محتاطانه کوتاه‌مدت می‌رسیم.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع