جدیدترین S&P 500، Nasdaq 100 – تمرکز اکنون به فصل درآمد ایالات متحده تبدیل شده است


S&P 500, Nasdaq 100 – پیش بینی ها و تحلیل های فنی

  • درآمدهای ایالات متحده امروز با مجموعه ای از انتشارات بانکی با اهمیت بالا آغاز می شود.
  • S&P 500 در میانه نبرد فنی قرار دارد.
  • چشم انداز نزدک 100 در حال حاضر خنثی است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی سهام سه ماهه اول ما را دانلود کنید

آخرین اخبار CPI: CPI سرفصل ایالات متحده 6.5٪، هسته در 5.7٪ – مطابق با برآوردها

فصل درآمدهای ایالات متحده از امروز با انتشار انبوهی از انتشارات بانکی برجسته آغاز می شود. بانک های آمریکا (BAC)، سیتی گروپ (C)، جی پی مورگان چیس (JPM) و ولز فارگو (WFC) همگی آخرین ارقام سه ماهه خود را قبل از باز شدن بازار ایالات متحده، همراه با بزرگترین مدیر صندوق سرمایه گذاری جهان، بلک راک (BLK) منتشر می کنند. در حالی که اطلاعات و مبانی کلان اخیراً محرک‌های بازار بوده‌اند، سلامت اقتصاد در ماه آینده با باز کردن دفتر شرکت‌های آمریکایی آشکار خواهد شد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

چگونه FX را با استراتژی معاملاتی سهام خود معامله کنید

S&P 500 همچنان به روند نزولی از اوج ژانویه 2022 احترام می گذارد و در هنگام آزمایش خط روند، چندین نوسان اوج معکوس می شود. با نگاهی به نمودار روزانه، ممکن است مجموعه پایین‌ترین قیمت‌ها در سال گذشته به پایان برسد و پایین‌ترین سطح اواسط اکتبر در 3502 مورد آزمایش قرار نگیرد، مگر اینکه یک معکوس جدی در جو بازار وجود داشته باشد. S&P همچنین در حال مبارزه با میانگین متحرک 200 روزه است و در اطراف سطح روانی 4000 معامله می شود. نمودار خنثی تا خفیف مثبت به نظر می رسد، اما برای جلو بردن بیشتر، باید شکسته و تحکیم شود، بالاتر از این سطوح. درآمدهای آینده ایالات متحده کلید خواهد بود.

نمودار قیمت S&P 500 (ES1!) – 13 ژانویه 2023

image1.png

احساسات 500 ایالات متحده

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 46.16 درصد از معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.17 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص خرید 0.68 درصد کمتر از دیروز و 23.94 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران در طول خالص. نت-شورت معامله گران 4.49 درصد بیشتر از دیروز و 35.30 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه‌مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های 500 ایالات متحده ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری تجاری مخالف 500-آمریکا قوی تر.

فصل سود چیست و در گزارش های سود به دنبال چه چیزی باشیم؟

نزدک 100 چشم انداز فنی علیرغم یک شکست دیگر بالاتر از روند نزولی غالب خنثی می ماند. دو شکست اخیر این خط روند شکست خورده اند و در حالی که ممکن است خوشه اخیر از پایین ترین سطح در حدود 10800 باقی بماند، ممکن است دوباره آزمایش شود، به خصوص اگر هر یک از شرکت های بزرگ فناوری نتایج ناامیدکننده ای را اعلام کنند. مایکروسافت (11.8٪)، اپل (11.6٪) و آمازون (6.5٪) حدود 30٪ از Nasdaq را بر اساس ارزش بازار تشکیل می دهند و این سه باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند.

نمودار قیمت روزانه نزدک 100 (NQ1!) – 13 ژانویه 2023

image2.png

نظر شما در مورد S&P 500 و Nasdaq 100 – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع