تلاش کابل برای ادامه صعودی


GBP/USD اخبار و تحلیل

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

ناامیدی تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول ایالات متحده برای کابل کم است

تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول ایالات متحده برآوردهای رشد 2 درصدی را از دست داد و به رقم ناامیدکننده 1.1 درصد رسید. چاپ اولین تخمینی بود که معمولاً بیشترین پتانسیل حرکت در بازار را دارد و به ویژه تأثیر بسیار کمی پس از انتشار داشت. در واقع، علیرغم تقویت گلدمن ساکس که اکنون اوج نرخ بهره در بریتانیا را 5 درصد پیش‌بینی می‌کند، کابل در اوایل بعدازظهر در طول جلسه لندن کاهش یافته است. بازارها برای اوج قیمت حدود 4.75 درصد قیمت گذاری شده اند، بنابراین پتانسیل برای قیمت گذاری مجدد صعودی باقی می ماند، به ویژه با توجه به اینکه انتظارات نرخ در ایالات متحده پس از نگرانی های بانکی دیروز در مورد کاهش شدید دیگر در قیمت سهام بانک نوپای First Republic، ضربه خورد.

ملاحظات فنی GBP/USD و سطوح علاقه

چشم انداز فنی کابل نشان می دهد که علیرغم کاهش بازدهی در ایالات متحده و نسبتاً ضعیف دلار ایالات متحده، یک حرکت صعودی برای ایجاد بالاترین قیمت سالانه جدید وجود ندارد. دیروز و تا کنون امروز، فتیله های بالایی گسترش یافته نشان دهنده رد قیمت های بالاتر یا حداقل، عدم تمایل به تجارت بالاتر در سطوح فعلی، در غیاب کاتالیزور است. به خاطر داشته باشید که پتانسیل یک کاتالیزور با تقویم شلوغ اقتصادی در هفته آینده بهبود می یابد.

حمایت فوری در ناحیه حمایت در حوالی 1.2445 و به دنبال آن قسمت زیرین شکل گیری گوه و 1.2345 و منطقه اطراف عدد کلی روانی 1.2300 ظاهر می شود. مقاومت در نوسان 1.2547 باقی می ماند.

نمودار روزانه GBP/USD

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

رویدادهای خطر بزرگ برای هفت روز آینده

پس از داده‌های تولید ناخالص داخلی ایالات متحده امروز، فردا آخرین قطعه داده‌های تورم را قبل از نشست مهم FOMC دریافت خواهیم کرد، جایی که بازارها با توجه به افزایش اخیر عدم اطمینان و افزایش جزئی، احتمال افزایش ۲۵ واحدی را از جروم پاول و کمیته کاهش داده‌اند. نوسان. با این حال، داده‌های داغتر PCE ممکن است این احتمالات را مطابق با وضعیت یک هفته قبل بازگرداند.

علاوه بر این، PMI (ISM) هر دو بخش تولید و خدمات در هفته آینده قرار خواهند گرفت که در آن بخش تولید از بخش خدمات با عملکرد بهتر عقب افتاده است – سهم عمده ای در تولید ناخالص داخلی کلی ایالات متحده.

image2.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع