بیشتر می شود اما پذیرش بالای 1.2100 گریزان باقی می ماند


GBP/USD قیمت، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

  • تاییدیه های وام مسکن انگلستان برای پنجمین ماه متوالی کاهش یافت.
  • خوش‌بینی توافق اتحادیه اروپا و بریتانیا ممکن است نادرست باشد زیرا انتظار می‌رود منافع برای اقتصاد گسترده‌تر بریتانیا حداقل باشد.
  • فنی که در حال حاضر میزبانی از سیگنال های متناقض را فراهم می کند زیرا سطح 1.2100 ثابت است.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقدام قیمت، الگوهای نمودار و میانگین های متحرک، بررسی کنید بخش آموزش DailyFX.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: واکنش مثبت پوند استرلینگ به پروتکل NI – GBP/USD، GBP/JPY افزایش

GBP/USD پیشینه اساسی

GBPUSD قبل از اینکه پس از آزاد شدن اروپا مقاومتی پیدا کند، از یک رالی 80 پیپی از پایین ترین سطح خود در آسیا لذت برد. این حرکت می‌تواند به دلیل افزایش ریسک پذیری باشد زیرا داده‌های تولیدی چینی تخمین‌ها را در یک شبه شکست داده‌اند تا سطحی از خوش‌بینی را برای بازارها فراهم کند و شاخص دلار کمی درخشش خود را از دست بدهد. این که آیا این دوام خواهد داشت یا خیر، در طول روز جالب خواهد بود.

در همین حال، تأییدیه‌های وام مسکن بریتانیا در ژانویه به کاهش خود ادامه دادند و به 39.6 هزار در مقایسه با 40.5 هزار در دسامبر رسیدند، که این کاهش ماهانه پنجمین ماهانه متوالی است. به استثنای دوره همه‌گیری کووید، این کمترین میزان چاپ از ژانویه 2009 بود. خالص وام‌های رهنی به افراد نیز از 3.1 میلیارد پوند به 2.5 میلیارد پوند در ژانویه کاهش یافت، زیرا افزایش نرخ‌ها و شیوه‌های سخت‌تر وام دهی همچنان مشتریان را تحت فشار قرار می‌دهد. ما همچنین نظراتی از اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان (BoE) شنیدیم که لحن احتیاطی داشت. فرماندار بیلی اظهار داشت: “من نسبت به این موضوع که ما افزایش نرخ بهره را به پایان رسانده ایم یا اینکه ناگزیر باید کارهای بیشتری انجام دهیم” احتیاط می کنم که تا حدودی غیرمتعهد باقی بماند. فرماندار بر نیاز به ارزیابی چگونگی تأثیر افزایش نرخ بهره در حال حاضر بر اقتصاد تأکید کرد.

image1.png

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

توافق اخیر بین بریتانیا و اتحادیه اروپا یا «چارچوب ویندزور» به پوند شتاب بخشیده است، اما با این وجود تلاش کرده است که این دستاوردها را حفظ کند. دلایل این امر ممکن است تا حدی به این واقعیت مربوط شود که تأثیر اقتصادی این معامله احتمالاً برای اقتصاد بریتانیا قابل توجه نیست زیرا شرایط تجاری بین بقیه بریتانیا و اتحادیه اروپا را بهبود نمی بخشد. یک نظرسنجی اخیر توسط بانک انگلستان نشان داد که برگزیت دیگر یک ابهام کلیدی برای مشاغل بریتانیا نیست و 52 درصد آن را تنها به عنوان “یکی از بسیاری از چالش‌های پیش رو” ذکر کردند.

image2.png

بعداً در روز ما داده‌های PMI تولید ISM را در خارج از ایالات متحده داریم که می‌تواند شاهد افزایش اندکی شاخص دلار در صورتی که چاپ از پیش‌بینی‌های 48 فراتر رود، افزایش یابد. برای ایجاد نوسانات بیشتر

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

چشم انداز فنی

در بازه زمانی روزانه بین میانگین‌های متحرک باقی می‌ماند، در حالی که MA 50 روزه مقاومتی در برابر صعودی ایجاد می‌کند و MA 100 و 200 روزه که یک صلیب طلایی تشکیل داده است. دیروز قبل از رد MA 50 روزه و چاپ یک شمع روزانه ستاره تیرانداز، تلاشی برای رسیدن به بالاترین سطح انجام شد. GBPUSD در حال حاضر در حال بررسی بالای یک الگوی گوه نزولی است که در حال بازی است.

با توجه به ماهیت کنونی بازارها و ریسک پذیری، هر شانسی وجود دارد که در کوتاه مدت با کاتالیزوری که احتمالاً برای الهام بخشیدن به شکست مورد نیاز است، محدود باقی بمانیم. بسته شدن شمع روزانه بالای سطح 1.2100 ممکن است به گاوهای بالقوه اطمینان بیشتری نسبت به افزایش صعودی طولانی مدت بدهد.

از طرف دیگر، بسته شدن شمع روزانه در زیر الگوی گوه یا MA 100 و 200 روزه ممکن است فشار نزولی بیشتری را به جدول وارد کند.

نمودار روزانه GBP/USD – 1 مارس 2023

image3.png

منبع: TradingView

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده Markets برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





منبع