بیت کوین (BTC) به دلیل FTX و بایننس اسپات به احساسات بازار سقوط می کند


نمودارها و تجزیه و تحلیل بیت کوین (BTC):

  • فضای کریپتو تحت فشار است زیرا دو تا از بزرگ‌ترین نام‌ها در حال قفل کردن هستند.
  • بیت کوین در برابر ضررهای بیشتر آسیب پذیر به نظر می رسد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

معرفی رایگان خود را برای تجارت ارزهای دیجیتال دریافت کنید

دو تا از بزرگ‌ترین نام‌ها در فضای ارزهای دیجیتال، چانگ‌پنگ ژائو (CZ) بنیان‌گذار و مدیر عامل بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال بایننس و بنیان‌گذار صرافی ارزهای دیجیتال FTX، سام بنکمن-فرید، درگیر یک صرافی خصمانه توئیتر هستند. که احساسات بازار را متشنج می کند.

نحوه استفاده از توییتر برای معامله گران

اوایل این هفته، مدیر عامل بایننس توییت کرد که به دلیل افشاگری‌های اخیر، توکن‌های FTX (FTT) بومی خود را به فروش خواهند رساند. مقدار توکن های FTT کسری زیر 23 میلیون بود که در آن زمان حدود 584 میلیون دلار ارزش داشت.

image1.png

تصور می‌شود افشاگری‌های ذکر شده در پاسخ به پیشنهاداتی است که به گفته CZ، FTX «علیه سایر بازیگران صنعت پشت سر آنها لابی کرده است». توییت CZ همچنین شایعاتی در بازار در مورد نقدینگی و قدرت ترازنامه FTX ایجاد کرد.

در پاسخ، بانکمن-فرید توییت کرد:

image2.png

مدیر عامل FTX، کارولین الیسون نیز در توییتر دخالت کرد و گفت که ترازنامه شرکت قوی است و همچنین پیشنهاد خرید تمام 23 میلیون توکن FTT بایننس را به قیمت 22 دلار داد، پیشنهادی که CZ رد کرد. توکن‌های FTX (FTT) در حال حاضر با قیمت 17.33 دلار معامله می‌شوند که طی 24 ساعت گذشته بیش از 23 درصد کاهش داشته است.

با ادامه این اختلاف بین دو تا از مطرح‌ترین بازیگران بازار، دیدن صعود بازار کریپتو دشوار است. طی دو هفته گذشته، بازار پس از یک دوره چند ماهه روکش صاف به آرامی در حال افزایش بوده است. سهولتی که بازار با آن همه این سودها را یک شبه پس داد نگران کننده است و سطح حمایت باید در روزهای آینده به دقت مورد بررسی قرار گیرد. قیمت روزانه BTC/USD دوباره به زیر قیمت 20 و 50 روزه کاهش یافته است که به چشم انداز محتاطانه می افزاید.

نمودار قیمت روزانه بیت کوین (BTC/USD) – 8 نوامبر 2022

image3.png

نمودار از طریق TradingView

دیدگاه شما در مورد چیست؟ بیت کوین – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع