بک لینک چیست و چطور بک لینک قوی بسازیم؟ نوین-بک لینک گلدلینک

اما برای تشخیص میزان اعتبار سایت‌ها معیاری عددی به وجود آمده که Domain Authority یا همان اعتبار دامنه نامیده می‌شود. هر چه این عدد به 100 نزدیک‌تر باشد اعتبار دامنه بیشتر است. با دریافت اپلیکیشن فرادرس از گوگل‌ پلی، می‌توانید تمامی امکانات سایت را روی موبایل خود نیز داشته باشید. «سهیل بحرکاظمی» دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته مهندسی نفت از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است. به عکاسی و شیمی آلی علاقه دارد و تا امروز تولید مطالب متنوعی از مجله فرادرس را در حوزه‌های شیمی، هنر و بازاریابی به عهده داشته است.

بک لینک چیست و چطور بک لینک قوی بسازیم؟ نوین-بک لینک گلدلینک

اعتبار صفحه شباهت زیادی به اعتبار دامنه دارد ولی برای یک صفحه خاص از آن دامنه محاسبه میشود. ممکن است دامنه اعتبار بسیار بالایی داشته باشد ولی صفحه ای که از آن لینک دریافت کرده اید اعتبار پایینی در آن دامنه داشته باشد. میزان اعتبار صفحه معمولا براساس لینک سازی داخلی سایت به آن صفحه و بک لینک هایی که مستقیما برای همان صفحه ایجاد شده است تعیین میگردد. بررسی بک لینک های موجود در یک صفحه یکی از مسیرهای اصلی گوگل برای یافتن و ایندکس کردن صفحات جدید در اینترنت است. علاوه بر این تعداد و کیفیت بک لینک ها بر رتبه بندی نتایج گوگل تاثیر مستقیم دارد. به عبارت دیگر ربات گوگل صفحه را بررسی کرده و براساس لینک های موجود در آن ارزش و اعتبار صفحات لینک شده را تشخیص میدهد.

موقعیت صفر گوگل و نحوه کسب جایگاه بالاتر از رتبه 1 گوگل

اگر سایتی وجود ندارد که پست مهمان در زمنیه های مختلف قبول کند، مهمترین دلیل آن این است که محتواگذارانی که بخواهند درباره موضوعات مختلف مطلب بنویسند بسیار کم و انگشت شمار هستند. بعنوان یک شرکت طراح سایت بارها شاهد بودیم که مشتریانمان حتی برای سایت خودشان هم از تهیه مطلب عاجز هستند. بنابراین دیگر انتظار ایجاد مطلب برای سایت های پذیرش پست مهمان بی معنی است. برای دریافت بک لینک دائمی میتوانید از پکیج رپورتاژ آگهی ما استفاده کنید که توضیحات در بخش رپورتاژ آگهی ارائه شده است .

نکته دیگر که باید توجه شود این است که سعی کنید از وبسایت‌های مرتبط با حوزه کسب و کار خود لینک بگیرید، به این دلیل که خوانندگان هر دو یکسان هستند، احتمال بیشتری دارد به وبسایت شما نگاهی بیاندازند. شما باید در ساخت بک لینک رایگان تکنیک های اصولی و عملکرد دقیق بررسی ارزش لینک‌ها از نظر گوگل را بدانید و به نسبت مناسبی از دامنه‌های مختلف لینک بگیرید. شاید بتوانید یک یا دو سایت را بیابید که در موضوعات مربوط به طراحی سایت، پست مهمان می پذیرند . مثلا در صورتی که وب سایت شما مربوط به محصولات فروشگاهی می باشد برای بک لینک گرفتن از یک مطلب طراحی سایت یا سئو تاثیری در افزایش مخاطبان شما نخواهد داشت، دلیل آن می تواند به مخاطبان مربوط به آن صفحه باشد . خرید بک لینک می‌تواند منجر به خسارات جبران ناپذیری برای سئو سایت شما شود.

بک لینک از سایت technologyreview.com

• در ابتدا باید بدانیم که قبل از ساخت بک لینک باید تمام اصول سئو داخلی و سئو تکنیکال را رعایت کرده باشیم. از رفع مشکلات کیفیت محتوا گرفته تا بهینه سازی نقشه سایت و لینک سازی داخلی. ما می دانیم که چگونه “کشف شده – در حال حاضر نمایه نشده” شما را برطرف کنیم.

عجله نکنید؛ در این مقاله هم می‌گویم بک لینک چیست، هم می‌گویم چرا مهم است و هم یاد می‌گیریم چطور یک بک لینک قوی برای سایتمان بسازیم. دایرکتوری هایی وجود دارد که شما برای دست یابی به سایت مناسب باید کمی در آن جستجو کنید. شما می خواهید در لیست یک دایرکتوری محلی که به مردم پیشنهاد هایی را در باره‌ی خواننده، سالن و عکاس برای رزرو مراسم عروسی دارد. بک لینک گیری از این دایرکتوری بسیار مناسب خواهد بود و می تواند ترافیکی را به سوی سایت شما بفرستد، لینک گیری این نوع سایت ها شاخصی خوبی برای سایت شما می باشد. پیدا کردن این نوع دایرکتوری ها که شماره و ادرس رقیب های شما نیز در ان وجود دارند بسیار مناسب خواهند بود.

  • تا اینجا می‌دانیم که بک لینک سایت چیست اما نکته مهمی که باید در نظر بگیریم این است که این بک‌لینک باید شامل کلمه کلیدی هدف نیز باشد.
  • نام کاربری یا ایمیل مورد استفاده در نمایه خود را وارد کنید.
  • کیفیت پیوندهای داخلی و پیوندهای خارجی وب سایت شما می‌تواند مستقیماً بر میزان خوب یا ضعیف قرار گرفتن صفحه شما در نتایج یک موتور جستجو تأثیر بگذارد.
  • یا یک ویدئو با مثال از لینک سازی تو چند تا از این سایت های خارجی خیلی کمک کننده خواهد بود.
  • گوگل در سال ۱۹۹۰ مفهوم پیج رنک را معرفی کرد و در آن زمان تعداد بک لینک های یک وبسایت تاثیر بسیار زیادی بر رتبه بندی آن در انواع بک لینک – به وب سایت زیر مراجعه کنید – نتایج گوگل داشت.

این که چه محتوایی خوب است در یک کلام محتوایی که نیاز کاربر را کامل برطرف کند و برای کاربران مفید باشد. اگر ده‌ها مقاله، صفحه و صفحه محصول دارید باید برای همه وقت بگذارید و تلاش کنید بهتر از رقبا باشند. بک‌لینک‌ها باید دائمی و قوی باشند اما بعضی از جایگاه‌های بک‌لینک با توجه به ارزش بالایی که دارند به صورت موقت اجاره داده می‌شوند. با اینکه گوگل کل یک صفحه را بررسی می‌کند ولی خیلی از کارشناسان معتقدند هر چه لینک در در صفحه بالاتر باشد، اعتبار بیشتری دریافت می‌کند. یک نکته مهم را در نظر داشته باشید؛ گوگل در رتبه‌بندی نتایج بیش از ۲۰۰ فاکتور را در نظر می‌گیرد؛ این فاکتورها می‌توانند یکدیگر را تقویت کنند یا برعکس با خنثی کردن هم از تاثیرشان کم شود.

همچنین باعث افزایش اعتبار سایت شما در مقابل گوگل میشود که این امر در نهایت فواید زیادی خواهد داشت. هنگامی شما بک لینکی به یک سایت میدهید، موتورهای جستجو این سایت را بررسی میکند. همچنین انتقال اعتبار از صفحه شما به این صفحه و یا برعکس ممکن است. پس میتوان گفت هنگام ایجاد یک بک لینک، به حالت پیشفرض، این Backlink فالو خواهد بود. می‌دانیم یکی از مهم‌ترین ابزار در آموزش سئو داخلی برای بهینه سازی سایت، تولید محتوای ارزشمند و مفید است.