انتظار کاهش بیشتر در شاخص های اصلی


پیشنهاد شده توسط Zorrays Junaid

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

شاخص‌هایی مانند S&P 500، FTSE 100 و DAX در حال حاضر از اوج ژانویه 2022 در حال کاهش هستند. از تحلیل من به نظر می رسد که همه آنها قبل از یک چرخش بالقوه در یک اصلاح نزولی میان مدت هستند.

اخیراً، این شاخص‌های اصلی با عبور از جدیدترین مناطق حمایتی، پایین‌ترین سطح‌های جدیدی را در چرخه نزولی خود تشکیل داده‌اند. این در زیر نشان داده خواهد شد.

S&P 500 – بازه زمانی روزانه

شرح نمودار به طور خودکار با اطمینان متوسط ​​تولید می شود

نمودار تهیه شده توسط Zorrays Junaid در نمای معاملاتی

طبق نمودار بالا، قیمت از ناحیه حمایت سایه دار قرمز عبور کرده است که حداکثر موج A است. می توان انتظار داشت که S&P 500 به سمت نزولی در موج C حرکت کند و مرز پایین کانال نزولی می تواند به عنوان یک مورد استفاده شود. منطقه پشتیبانی اینجاست که انتظار می‌رود قیمت واکنش نشان دهد، اما البته محدود به عبور از کانال به سمت نزول نیست.

FTSE 100 – بازه زمانی روزانه

تصویری حاوی توضیحات رابط کاربری گرافیکی به طور خودکار تولید شد

نمودار تهیه شده توسط Zorrays Junaid در نمای معاملاتی

FTSE 100 پس از شکستن مثلث نزولی در موج (B) 4 از حمایت حدود 7000 عبور کرد. اگرچه این قیمت بسیار متلاطم به نظر می رسد، اما در واقع این یک الگوی زیگ زاگ با یک مثلث در است. موج (B).

اگرچه ممکن است به نظر برسد که قیمت کنونی در سرزمین غیر انسانی است، اما می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که حداقل قیمت منطقه‌ای که به طور بالقوه به دنبال رسیدن به آن است، طول موج (C) برابر با موج (A) باشد.

DAX – بازه زمانی روزانه

شرح نمودار به طور خودکار ایجاد شد

نمودار تهیه شده توسط Zorrays Junaid در نمای معاملاتی

بسیار شبیه به FTSE 100 است زیرا DAX همچنین دارای یک مثلث در موج B بود. مثلث از سمت پایین شکسته شده و ناحیه پشتیبانی را که در منتهی الیه موج (B) مثلث در حال اجرا قرار داشت شکسته است. در حال اجرا موج مثلث B یک افراط قیمت جدید را تشکیل می دهد.

پیامد شکست حمایت مشابه FTSE 100 خواهد بود که انتظار می رود موج C حداقل به طول موج A برسد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه





منبع