استخدام گیم مستر اتاق فرار در خانه فرهنگ خیام جابینجا-آل اسکیپ

در سال 1399، یک جمع دوستانه در صنعت اتاق فرا شکل گرفت و با همفکری های فراوان پرتال جامع مدیریت و رزرو آنلاین اتاق فرار با نام مای اسکیپ راه اندازی شد . خانه فرهنگ خیام با توجه به شروع فعالیت اتاق فرار خود نیاز به همکار به عنوان گیم مستر دارد. هر بازی اتاق فرار می تواند در روز تا ۷ سانس بازی اجرا کند و در صورتی که تعداد ۵ سانس در روز و برای ۳۰ روز یک ماه را در نظر بگیریم و با رقم حداقل ۵۰۰ هزار تومان بابت یک سانس به رقم قابل توجه ۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان می رسیم. هر یک از اتاق‌های فرار با چالش های متفاوتی رو به رو است، که انتخاب گیم مستر هم یکی از این موارد است، پس در زمان استخدام گیم مستر به خوبی تمام شرایط را بررسی کنید تا نیرویی که استخدام می‌کنید به رشد بازی کمک کند. مورد دیگری که باید، گیم مستر در طول بازی به آن توجه داشته باشد، زمان کمک یا هینت است.

۴- کار تیمی از اولویت های یک اتاق فرار است

یکی از نیاز های اساسی مجموعه ها و همچنین اکتور ها و گیم مستر ها، وجود یک دایرکتوری جامع به منظور استخدام اکتور ها و گیم مستر ها میباشد. در ابتدای فعالیت مای اسکیپ، امکانات بسیار متفاوتی در اختیار پلیر ها و همچنین مجموعه داران محترم قرار گرفت که تا آن زمان ( و حتی هم اکنون ) هیچ سایتی این امکانات را ارائه نکرده است. شرکت کنندگان در این بازی به جای دنیای مجازی وارد یک محیط واقعی می شوند و با کار گروهی معماهای مختلفی را حل می کنند.

استخدام گیم مستر

استخدام گیم مستر اتاق فرار در خانه فرهنگ خیام جابینجا-آل اسکیپ استفاده (کپی) از مطالب این وبسایت تحت هر عنوانی بدون اجازه مکتوب پیگرد قانونی دارد. شرکت کنندگان بر حسب مورد توسط بازی گردان GAME MASER راهنمایی می شوند. کلیه حقوق این سایت متعلق به تخفیفان است.کپی برداری فقط با ذکر منبع امکان پذیر می‌باشد. چنانچه گذرواژه خود را به یاد نمی آورید روی دکمه ارسال گذرواژه جدید all escape کلیک کنید.

گیم مستر، علاوه بر اینکه همه اطلاعات لازم را در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهد، آن‌ها را هم ترغیب می‌کند که هر چه سریع‌تر بازی را آغاز کنند. حضور در اتاق فرار، فواید بسیاری دارد و به همین دلیل هم تعداد اسکیپ روم‌ها هر روز در حال اضافه شدن است. از جمله فواید حضور در اتاق فرار می‌توان به تقویت روحیه کار تیمی و همدلی، افزایش قدرت تصمیم گیری و کسب مهارت‌های جدید اشاره کرد. در ادامه بیشتر با قوانین اتاق فرار و عوامل موثر بر هزینه بلیط آشنا خواهید شد.

برای موفقیت در این بازی گروهی، تا حد امکان وظایف را بین اعضای تیم تقسیم کنید تا هر فرد مسئول حل بخشی از چالش‌ها باشد. یک ربع قبل از شروع بازی در محل مورد نظر حضور داشته باشید تا با قوانین آن آشنا شوید. در ادامه نظرات برخی از مدیران مجموعه های اتاق فرار را خواهیم شنید …

  • با توجه به ویژگی های این دو نوع بازی، در سال 2007 برای اولین مرتبه کمپانی SCARP در ژاپن تلاش کرد تا این دو نوع را با هم تلفیق نموده و شور و هیجان و جذابیت بازی اسکیپ گیم را در دنیای واقعی پیاده سازی کند.
  • اتاق فرار، تفریح گروهیِ مهیج، فکری و جذابی است که در سال‌های اخیر نه‌تنها در ایران بلکه در دنیا تبدیل به یکی از پرطرف‌دارترین تفریحات بزرگسالان شده است.
  • در ادامه بیشتر با قوانین اتاق فرار و عوامل موثر بر هزینه بلیط آشنا خواهید شد.