یورو/دلار آمریکا پس از انتشار تولید ناخالص داخلی اتحادیه اروپا، سودهای اولیه خود را حفظ می کند، شاخص قیمت مصرف کننده در ایالات متحده افزایش می یابد


EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • برآوردهای رشد منطقه یورو مطابق با پیش بینی ها است.
  • US CPI محرک بعدی کلان توجه است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

بیشترین خوانده شده: بازده اوراق قرضه ایالات متحده در آستانه انتشار گزارش تورم بزرگ ایالات متحده افزایش بیشتری یافت

در سه ماهه چهارم سال 2022، تولید ناخالص داخلی تعدیل شده فصلی 0.1 درصد در منطقه یورو افزایش یافت و در اتحادیه اروپا در مقایسه با سه ماهه قبل ثابت ماند. بر اساس گزارش رسمی منتشر شده توسط Eurostat، اداره آمار اتحادیه اروپا، در سه ماهه سوم سال 2022، تولید ناخالص داخلی در هر دو منطقه یورو و اتحادیه اروپا 0.3 درصد رشد کرد.

image1.png

انتشار GDP یورواستات

برای همه رویدادهای متحرک بازار و انتشار داده های اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX

پیش‌بینی اقتصادی زمستانی کمیسیون اروپا که دیروز منتشر شد، می‌گوید که اقتصاد اتحادیه اروپا قرار است از رکود اجتناب کند، اما «بادهای مخالف» همچنان ادامه دارد. رشد پیش‌بینی‌شده پیش‌بینی موقت زمستانی برای سال 2023 به میزان 0.8 درصد در اتحادیه اروپا و 0.9 درصد در منطقه یورو، به ترتیب 0.5 و 0.6 درصد بیشتر از پیش‌بینی پاییز است. در اخبار مثبت بیشتر، پیش‌بینی تورم کمتر مورد بازنگری قرار گرفت. پیش بینی می شود که تورم اصلی از 9.2 درصد در سال 2022 به 6.4 درصد در سال 2023 و به 2.8 درصد در سال 2024 در اتحادیه اروپا کاهش یابد. در منطقه یورو پیش بینی می شود که از 8.4 درصد در سال 2022 به 5.6 درصد در سال 2023 و به 2.5 درصد در سال 2024 کاهش یابد.

پیش بینی اقتصادی کمیسیون اروپا در زمستان 2023

یورو رشدهای قبلی خود را در برابر دلار ضعیف تر آمریکا حفظ کرد و یورو/دلار آمریکا حدود 1.0760 تغییر کرد. آخرین گزارش تورم ایالات متحده، که قرار است در ساعت 13:30 به وقت گرینویچ منتشر شود، محرک بعدی اقدامات قیمتی در بخش‌هایی از بازارها خواهد بود و ممکن است مسیر نرخ‌های آمریکا را در ماه‌های آینده روشن کند. هم تورم اصلی و هم تورم اصلی سالانه قرار است کاهش یابد، اما هر گونه انحراف از انتظارات فعلی بازار احتمالاً منجر به یک دوره نوسان می شود.

image2.png

نمودار قیمت روزانه EUR/USD – 14 فوریه 2023

image3.png

نمودارها از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -23٪ 21% -4٪
هفتگی -19٪ 17% -3٪

تاجران خرده‌فروشی، شلوارهای بلند را کوتاه می‌کنند، شورت را افزایش می‌دهند

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 48.99 درصد معامله‌گران لانگ خالص هستند که نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 1.04 به 1 است. معامله گران نت شورت 22.56 درصد بیشتر از دیروز و 10.71 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های یورو/دلار ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی متضاد صعودی EUR/USD قوی تر.

نظر شما در مورد یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع