یورو/دلار آمریکا قبل از SMA 50 روزه به محدوده بازگشایی ماهانه تغییر می کند


نقاط صحبت نرخ EUR/USD

یورو/دلار آمریکا پس از پشت سر گذاشتن مجموعه ای از اوج و پایین های پایین تر نسبت به هفته گذشته در محدوده باریکی معامله می شود، اما عدم دفاع از محدوده افتتاحیه برای ماه اکتبر ممکن است منجر به کاهش بیشتر نرخ ارز شود زیرا به نظر می رسد شیب منفی را دنبال می کند. SMA 50 روزه (0.9955).

یورو/دلار آمریکا قبل از SMA 50 روزه به محدوده بازگشایی ماهانه تغییر می کند

به نظر می رسد EUR/USD پس از ناکامی در آزمایش میانگین متحرک مسیر معکوس کرده است زیرا به پایین ترین سطح ماهانه (0.9668) معامله می شود، و نرخ ارز ممکن است برای حفظ بازگشت از پایین ترین سطح سالانه (0.9536) به عنوان بانک مرکزی اروپا (ECB) تلاش کند. ) عضو هیئت مدیره فیلیپ لین هنگام سخنرانی در رویدادی که توسط Société Générale برگزار شد، اشاره می کند که “تغییرات نرخ بهره ایالات متحده پیامدهای بارزتری بر سایر نقاط جهان از جمله منطقه یورو دارد”.

لین ادامه می‌دهد که «شورای حکومتی کاملاً آگاه است که در جلسات متعدد بعدی باید زمینه‌های بیشتری برای خروج از سطح نرخ‌های سیاستی بسیار سازگارانه رایج پوشش داده شود» زیرا بانک مرکزی اروپا در تلاش برای مهار تورم است، و به نظر می‌رسد که مرکزیت بانک علاقه چندانی به اجرای یک سیاست محدودکننده ندارد زیرا عضو هیئت مدیره اصرار دارد که ” نظارت دقیق بر تاثیر تصمیمات سیاست پولی ما بر مراحل مختلف مکانیسم انتقال ضروری است.”

در نتیجه، تحولات ناشی از ایالات متحده ممکن است همچنان بر EUR/USD تأثیر بگذارد زیرا در صورتجلسه جلسه سپتامبر فدرال رزرو تأکید می شود که “افزایش مداوم محدوده هدف برای نرخ وجوه فدرال برای دستیابی به اهداف کمیته مناسب است.” و به نظر می‌رسد که بانک مرکزی رویکرد موجود خود را در مبارزه با تورم حفظ خواهد کرد، زیرا «بسیاری از شرکت‌کنندگان تاکید کردند که هزینه انجام اقدامات بسیار کم برای کاهش تورم احتمالاً بر هزینه اقدامات بسیار بیشتر است.»

به نوبه خود، به روز رسانی به شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) ممکن است بر روی EUR/USD کشیده شود، زیرا انتظار می رود نرخ اصلی در سپتامبر از 6.3٪ در سال در ماه قبل به 6.5٪ افزایش یابد و شواهدی از تورم مداوم ممکن است به حدس و گمان دامن بزند. برای افزایش 75 واحدی دیگر نرخ بهره فدرال رزرو به عنوان خلاصه پیش بینی های اقتصادی (SEP) منعکس کننده مسیر تندتر نرخ بهره ایالات متحده است.

در این صورت، یورو/دلار آمریکا ممکن است به معاملات خود به پایین‌ترین حد ماهانه ادامه دهد، زیرا نتوانست از محدوده افتتاحیه ماه اکتبر دفاع کند، و کاهش بیشتر نرخ ارز ممکن است شیب احساسات خرده‌فروشی را افزایش دهد زیرا معامله‌گران در طول این جفت ارز خالص بوده‌اند. برای بیشتر سال 2022

گزارش IG Client Sentiment (IGCS) نشان می دهد که 62.38 درصد معامله گران در حال حاضر EUR/USD خالص هستند و نسبت معامله گران بلند مدت به کوتاه مدت 1.66 به 1 است.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به روز گذشته 7.64 درصد و نسبت به هفته گذشته 10.94 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 9.93 درصد و نسبت به هفته گذشته 11.72 درصد کاهش داشته است. افزایش سود خالص خرید به رفتار ازدحام دامن زد، زیرا 59.33 درصد معامله‌گران هفته گذشته به صورت خالص یورو/دلار آمریکا بودند، در حالی که کاهش در موقعیت خالص فروش در حالی رخ می‌دهد که نرخ ارز نتوانست مجموعه‌ای از اوج و پایین‌ترین قیمت‌ها را گسترش دهد. از هفته گذشته

با توجه به آنچه گفته شد، عملکرد قیمت محدود به یورو/دلار آمریکا ممکن است کوتاه مدت باشد زیرا انتظار می‌رود که CPI ایالات متحده افزایش دیگری را در قرائت اصلی تورم نشان دهد و نرخ ارز ممکن است به دنبال شیب منفی در SMA 50 روزه (0.9955) در حالی که مسیر خود را جلوتر از میانگین متحرک معکوس می کند.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

احساسات بازار

توصیه شده توسط دیوید سانگ

نمودار روزانه نرخ یورو/دلار آمریکا

منبع: نمای معاملاتی

  • EUR/USD پس از معکوس شدن پیش از SMA 50 روزه (0.9955) از محدوده افتتاحیه ماه اکتبر (0.9955) دفاع نمی کند، و نرخ ارز ممکن است به دنبال شیب منفی در میانگین متحرک ادامه دهد زیرا تلاش می کند بالای 0.9910 (78.6٪) نگه دارد. اصلاح) به منطقه 0.9950 (50% گسترش).
  • به نوبه خود، EUR/USD ممکن است به بازگشت مجدد از پایین سالانه (0.9536) ادامه دهد، با شکست/بستن به زیر ناحیه 0.9530 (61.8٪ گسترش) همپوشانی فیبوناچی را در حدود 0.9380 (261.8٪ گسترش) به 0.9430 (0.9430) باز می کند. 261.8٪ گسترش).
  • منطقه مورد علاقه بعدی در حدود پایین ژوئن 2002 (0.9303) است، اما شکستن/بستن به زیر ناحیه 0.9530 (61.8٪ گسترش) ممکن است EUR/USD را در محدوده سپتامبر نگه دارد، با حرکت بالاتر از 0.9910 (78.6٪ اصلاحی). ) به منطقه 0.9950 (50% گسترش) که دامنه را برای اجرای دیگری در میانگین متحرک افزایش می دهد.

استراتژی های معاملاتی و مدیریت ریسک

تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر

توصیه شده توسط دیوید سانگ

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع