یورو/دلار آمریکا در برابر افزایش فروش خرده‌فروشی ایالات متحده به عنوان برنامه‌های فدرال رزرو برای سیاست‌های محدودکننده آسیب‌پذیر است


نقاط صحبت نرخ EUR/USD

EUR/USD با بازگشت از پایین ترین سطح سالانه (0.9952) به بالای برابری باز می گردد، اما به روز رسانی گزارش خرده فروشی ایالات متحده ممکن است نرخ ارز را کاهش دهد زیرا فدرال رزرو تمایل بیشتری برای اجرای یک سیاست محدودکننده نشان می دهد.

یورو/دلار آمریکا در برابر افزایش فروش خرده‌فروشی ایالات متحده به عنوان برنامه‌های فدرال رزرو برای سیاست‌های محدودکننده آسیب‌پذیر است

EUR/USD موفق می شود بالاتر از آن نگه دارد پایین ترین سطح دسامبر 2002 (0.9859) حتی در شرایطی که تعداد فزاینده ای از مقامات فدرال رزرو تمایل بیشتری برای بالا بردن نرخ بهره معیار به بالاتر از خنثی نشان می دهند، اما به نظر می رسد حرکت نزولی در پس نرخ ارز همچنان ادامه داشته باشد زیرا شاخص قدرت نسبی (RSI) در قلمروی بیش از حد فروش قرار دارد.

تصویر تقویم اقتصادی DailyFX برای ایالات متحده

در عین حال، به‌روزرسانی گزارش خرده‌فروشی ایالات متحده ممکن است یک واکنش نزولی در EUR/USD ایجاد کند زیرا انتظار می‌رود مصرف بخش خصوصی در ماه ژوئن 0.8٪ افزایش یابد و یک تحول مثبت ممکن است کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) را تشویق کند رهنمودهای رو به جلو برای سیاست پولی را تنظیم کنید فرماندار کریستوفر والراصرار دارد که «افزایش بیشتر در محدوده هدف برای محدود کردن سیاست پولی مورد نیاز است.

در نتیجه، یورو/دلار آمریکا ممکن است در آستانه نشست بانک مرکزی اروپا (ECB) در 21 ژوئیه با باد مخالف روبرو شود، زیرا شورای حاکم در حال آماده شدن برای اجرای افزایش نرخ 50 واحدی است و سرعت متفاوت در عادی سازی سیاست پولی ممکن است نرخ ارز را تحت فشار نگه دارد. همانطور که FOMC تلاش خود را برای مبارزه با تورم افزایش می دهد.

به نوبه خود، EUR/USD ممکن است همچنان به پایین‌ترین حد سالانه معامله شود زیرا شیب منفی SMA 50 روزه (1.0483) را دنبال می‌کند، اما به نظر می‌رسد شیب در تمایل خرده‌فروشی همچنان ادامه داشته باشد زیرا معامله‌گران این جفت ارز را به طور خالص حفظ کرده‌اند. بیشتر سال 2022

تصویر احساسات مشتری IG برای نرخ EUR/USD

را گزارش احساسات مشتری IG نشان می دهد 74.13 درصد از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی یورو/دلار آمریکا، با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه ایستاده در 2.87 به 1.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 2.23 درصد و نسبت به هفته گذشته 2.59 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 5.64 درصد و نسبت به هفته گذشته 1.91 درصد افزایش داشته است. افزایش سود خالص لانگ به رفتار ازدحام دامن زده است زیرا 72.80 درصد معامله گران در اوایل این هفته به صورت خالص یورو/دلار آمریکا بودند، در حالی که افزایش در پوزیشن خالص فروش در حالی رخ می دهد که نرخ ارز به یک نرخ تبدیل می شود. پایین سالانه تازه (0.9952).

با این گفته، بازگشت در خرده‌فروشی ایالات متحده ممکن است بر روی EUR/USD کشیده شود، زیرا دامنه فدرال رزرو را برای اجرای یک سیاست محدودکننده افزایش می‌دهد و نرخ ارز ممکن است تلاش کند آن را آزمایش کند. پایین ترین سطح دسامبر 2002 (0.9859) تا زمانی که RSI زیر 30 باشد.

نمودار روزانه نرخ یورو/دلار آمریکا

تصویر نمودار نرخ روزانه EUR/USD

منبع: نمای معاملاتی

  • EUR/USD یک سری از اوج و فرودهای پایین تر را هنگام معامله آغاز می کند پایین ترین سطح سالانه (0.9952)، با شاخص قدرت نسبی (RSI) برای چهارمین بار در سال 2022 در قلمروی بیش از حد فروش نشسته است.
  • تا زمانی که RSI کمتر از 30 باشد، ضعف EUR/USD احتمالاً ادامه خواهد داشت. با شکست/بستن زیر همپوشانی فیبوناچی در اطراف 0.9910 (78.6% اصلاح) تا 0.9950 (50% انبساط) افزایش دامنه برای آزمایش پایین ترین سطح دسامبر 2002 (0.9859).
  • ناکامی در دفاع از پایین ترین سطح اکتبر 2002 (0.9685) ممکن است EUR/USD را به سمت پایین ترین سطح سپتامبر 2002 (0.9608) سوق دهد، با منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 0.9530 (61.8٪ گسترش).

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع