یورو/دلار آمریکا با رسیدن بازده اوراق قرضه ایالات متحده به بالاترین سطح چند ساله خود بیشتر ضعیف شد


EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • بازدهی خزانه داری ایالات متحده همچنان به بالاترین سطح چند ساله خود ادامه می دهد.
  • به نظر می رسد بانک مرکزی اروپا در هفته آینده نرخ بهره را 75 واحد در ثانیه افزایش دهد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

روایت مبارزه با تورم با افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده بازگشته است. UST های 2 و 10 ساله که از نزدیک دنبال می شوند اکنون 4.59% و 4.165% را دارند، بالاترین سطح مشاهده شده در حدود 15 سال اخیر. اظهارات اخیر مقامات فدرال رزرو تایید می کند که بانک مرکزی ایالات متحده در صورت لزوم در مبارزه مداوم با فشارهای بی رویه قیمت ها در ایالات متحده، نرخ بهره را بالاتر و برای مدت طولانی تری افزایش خواهد داد. چهار مقام فدرال رزرو، هارکر، جفرسون، کوک و بومن بعداً در جلسه صحبت می کنند و احتمالاً لفاظی اخیر فدرال رزرو را دوچندان خواهند کرد.

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

آخرین ابزار CME Fedwatch افزایش 92.3 درصدی 75 واحد پایه نرخ را در نشست FOMC در 2 نوامبر و احتمال 80 درصد افزایش 75 واحدی بیشتر در جلسه 14 دسامبر را نشان می دهد. این باعث می شود که نرخ هدف فدرال رزرو در پایان سال 4.50٪ – 4.75٪ باشد.

هفته آینده بانک مرکزی اروپا (ECB) آخرین تصمیم سیاستی خود را اعلام خواهد کرد و احتمالاً آنها نرخ بهره را 75 واحد پایه افزایش خواهند داد. نبرد اروپا با تورم کل تقریباً دو رقمی ادامه دارد و بانک مرکزی اروپا قرار است در ماه‌های آینده نرخ‌ها را بیشتر افزایش دهد و به ارز واحد حمایت کمی بدهد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

نمودار روزانه EUR/USD نشان می دهد که چگونه این جفت به طور مداوم به سمت پایین تر حرکت کرده است، و مجموعه ای ناگسستنی از اوج ها و نزول های پایین تر را ایجاد کرده است، که یک ساختار فنی نزولی قابل احترام است. آخرین پایین ترین سطح در حدود 0.9537 قرار دارد و احتمالاً تحت فشار قرار خواهد گرفت، به خصوص اگر بازده اوراق قرضه ایالات متحده همچنان به صعود ادامه دهد. قبل از این سطح، چاپ پایین 13 اکتبر در 0.9632 به عنوان یک سطح حمایت کوتاه مدت عمل خواهد کرد. مقاومت در 0.9880 و سپس برابری قرار دارد و دومی به نظر می رسد شکستن آن دشوار خواهد بود.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD 20 اکتبر 2022

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروش نشان می‌دهد که 59.27 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.46 به 1 است. تعداد معامله‌گران در خالص معاملات 13.92 درصد بیشتر از دیروز و 2.06 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که این تعداد نت-شورت معامله گران 13.58 درصد کمتر از دیروز و 9.01 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های یورو/دلار ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد تعصب تجاری EUR/USD ترکیبی




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 11% -8٪ 2%
هفتگی -4٪ 13% 2%

نظر شما در مورد یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع