یورو در محدوده زمانی که دلار آمریکا جلوتر از CPI به حاشیه رفت. آیا یورو/دلار آمریکا شکست خواهد خورد؟


یورو، یورو/دلار آمریکا، دلار آمریکا، نفت خام، Hang Seng، DXY، AUD، CAD، NOK، NZD – نقاط صحبت

  • یورو در حال حاضر رو به رو شدن است، اما اگر دلار آمریکا کاهش یابد، ممکن است تغییر کند
  • APآC سهام از برتری ضعیف وال استریت پیروی کرد، اما HSI به نوعی پیشرفت کرد
  • همه چشم ها روی CPI ایالات متحده چهارشنبهروز.دبلیوبیمار یورو/دلار آمریکا یک جهت پیدا کنید?

در حالی که بازار در انتظار گزارش تورم روز چهارشنبه در ایالات متحده است، یورو در روز سه شنبه به ثبات خود ادامه داد. EUR/USD تا کنون در محدوده باریکی در حدود 1.0190 معامله شده است.

را بررسی انتظارات مصرف کننده انجام شده توسط فدرال رزرو نیویورک در مورد تورم نشان داد که خانوارها شاهد کاهش افزایش قیمت هستند. چشم انداز یک ساله در برابر 6.8 درصد در ماه قبل به 6.2 درصد رسید. چشم انداز 3 ساله از 3.6 درصد در ماه جولای به 3.2 درصد کاهش یافت.

بازدهی خزانه داری در جلسه آمریکای شمالی کاهش یافت و امروز در آسیا در سراسر منحنی معامله شد. شاخص دلار آمریکا (DXY) بدون تغییر در حدود 106.36 است.

شاخص Hang Seng هنگ کنگ (HSI) پس از گمانه زنی ها مبنی بر اینکه دولت در حال بررسی لغو حق تمبر مضاعف است که خریداران چینی باید بپردازند، روز خوبی را سپری کرد.

شاخص CSI 300 چینی مانند ASX 200 استرالیا اندکی مثبت بود. افزایش قیمت کالاها تا کنون در این هفته به تقویت شاخص دوم کمک کرده است.

نفت خام کمی نرمتر است در نشست آسیایی پس از افزایش یک شبه با قرارداد آتی WTI بالای 90.50 دلار آمریکا و قرارداد برنت نزدیک به 96.50 دلار آمریکا.

اتحادیه اروپا پیشنهادی را برای احیای توافق هسته ای 2015 آمریکا و ایران ارائه کرده است. هر دو کشور باید قبل از خروج نفت از تولیدکننده خاورمیانه، آن را امضا کنند.

طلا نزدیک به بالاترین سطح یک ماهه خود یعنی 1795 دلار در هر اونس ثابت است. ارزهای مرتبط با کالا AUD، CAD، NOK و NZD عمدتاً رشد روز گذشته را حفظ کرده اند. فرانک سوئیس همچنین سطوح بالایی را که در روز دوشنبه مشاهده شد حفظ کرده است.

امروز یک روز دیگر داده نور است. شاخص CPI و PPI فردا ایالات متحده در حال حاضر در کانون توجه قرار دارد. تقویم اقتصادی کامل قابل مشاهده است اینجا.

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

EUR/USD همچنان در محدوده 3 هفته ای 1.0100 – 1.0290 معامله می شود. این سطوح ممکن است به ترتیب حمایت و مقاومت را ایجاد کنند.

خوشه ای از نقاط شکست در ناحیه 1.0340 – 1.0360 وجود دارد که ممکن است مقاومت ایجاد کند. یک خط روند نزولی در حال حاضر در آن منطقه نیز قطع می شود.

پایین ترین سطح 20 ساله در 0.9952 ممکن است پشتیبانی را فراهم کند، آزمایش شده است.

نمودار یورو دلار

چارت سازمانی جبازخوانی شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

برای تماس با دانیل، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @DanMcCathyFX در توییتر





منبع