یورو در محدوده به دام افتاد زیرا دلار آمریکا در جاهای دیگر بالا می رود. برای EUR/USD کجا؟


یورو، یورو/دلار آمریکا، دلار آمریکا، بانک مرکزی اروپا، فدرال رزرو، AUD/USD، نفت خام – نکات صحبت

  • یورو پس از آن در آسیا حمایت شد دلار آمریکا قبلاً ارتقاء یافت
  • پس از افزایش بازدهی خزانه داری، فدرال رزرو کار خود را برای آنها قطع کرد
  • بانک مرکزی اروپا صراحتاً جنگ طلب است. اراده یورو/دلار آمریکا روند صعودی خود را از سر بگیرد؟

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

نحوه معامله EUR/USD

یورو در آسیا پس از پایین آمدن در نزدیکی نیویورک با افزایش ارزش دلار آمریکا در برابر سایر ارزها ثابت ماند. استرلینگ و دلار استرالیا بیشترین کاهش را داشتند اما امروز رشد اندکی داشتند.

دلار آمریکا با افزایش 3.0 درصدی خرده‌فروشی در ژانویه تقویت شد که از 2.0 درصد پیش‌بینی‌شده پیشی گرفت و خوانش قبلی -1.1 درصد تا -0.9 درصد بازبینی شد.

به نظر می‌رسد که داده‌های قوی با تجاوزات بیشتر فدرال رزرو برآورده شود. لورتا مستر، رئیس فدرال رزرو کلیولند اواخر امروز سخنرانی خواهد کرد.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، دیروز اعلام کرد که در نشست بعدی خود، نرخ بهره را 50 واحد افزایش خواهند داد. این در حالی است که تورم در چند ماه گذشته کاهش یافته است. موضوع این است که آخرین نرخ شاخص بهای مصرف کننده 8.5% بسیار بالاتر از هدف 2% خود باقی مانده است.

والز استریت با رشد بالایی به پایان رسید و سهام APAC در حال افزایش با شاخص Hang Seng هنگ کنگ (HSI) است که بیش از 2٪ افزایش یافته است. آتی به شروع محکمی برای نشست آمریکای شمالی اشاره می کند.

بازدهی خزانه داری امروز اندکی کاهش یافته است، اما در سطوح بالا برای هفته باقی می ماند. اسکناس 10 ساله معیار نزدیک به 3.80 درصد معامله می شود.

اوراق قرضه 10 ساله دولت ژاپن (JGB) همچنان به آزمایش عزم بانک ژاپن (BoJ) ادامه می دهد زیرا در برابر 0.50 درصد افزایش می یابد.

11.5 هزار شغل استرالیایی در ژانویه از بین رفت، که بسیار کمتر از پیش بینی ها بود که 20 هزار شغل اضافه می شد و نرخ بیکاری به 3.7 درصد در مقابل 3.5 درصد پیش بینی شده و قبلی افزایش یافت. نرخ مشارکت پایین تر به این افزایش کمک کرد. AUD/USD در روز کمی قوی تر است و در حال حاضر بالای 0.6900 معامله می شود.

نفت خام همچنین با قرارداد آتی WTI نزدیک به 79 دلار آمریکا ثابت مانده است و قرارداد برنت به نزدیک شدن به 86 دلار بشکه می‌رسد. طلا در حال حاضر نزدیک به 1840 دلار در هر اونس راحت به نظر می رسد.

امروز تعدادی سخنران ECB وجود خواهد داشت و سپس ایالات متحده داده های زیادی را با PPI، شروع مسکن، مجوزهای ساختمانی و ادعاهای بیکاری مشاهده خواهد کرد.

تقویم کامل اقتصادی را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

یورو به مدت 2 هفته در محدوده 1.0655 -1.0805 باقی مانده است و این سطوح به ترتیب ممکن است حمایت و مقاومت را ایجاد کنند.

میانگین متحرک ساده 21 روزه (SMA) در 1.0805 قرار دارد و ممکن است به سطح مقاومت وزن اضافه کند.

در جهت نزولی، حمایت نزدیک ممکن است در پایین‌ترین سطح‌های قبلی در منطقه 1.0655-70 قرار داشته باشد، پیش از پایین‌ترین سطح قبلی در 1.0483 و 1.0443.

image1.png

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

لطفا از طریق دانیال تماس بگیرید @DanMcCathyFX در توییتر





منبع