گزارش مشاغل جامد حمایت از دلار آمریکا و افزایش نرخ 75bps


نقطه صحبت دلار آمریکا

  • PMI غیر تولیدی ISM ایالات متحده در تمرکز است.
  • احتمال بارگیری از بانک مرکزی اروپا می تواند دلار را در کوتاه مدت کاهش دهد.
  • واگرایی نزولی در نمودار روزانه DXY آشکار است.

USD پیش بینی بنیادی: صعودی

هفته گذشته شاهد شروع ارز سبز در پشت پا به عنوان شاخص دلار (DXY) جزء اصلی (یورو) پشتیبان یک شاهین رو به افزایش یافت بانک مرکزی اروپا (ECB). سپس داده های ایالات متحده به منصه ظهور رسید ISM PMI ساخت و حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) تخمین‌هایی را که هفته را با رنگ سبز به پایان می‌رسانند، پرینت می‌کند.

با نگاهی به آینده، تقویم اقتصادی (به زیر مراجعه کنید) نسبتاً سبک است و داده‌های خدمات ISM بر سرفصل‌ها غالب است. اقتصاد ایالات متحده در نهایت یک اقتصاد عمدتاً مبتنی بر خدمات است و باید مقداری نیز به همراه داشته باشد نوسان قبل و بعد از اعلام علاوه بر این، اکنون که فدرال رزرو وزن بیشتری روی داده ها گذاشته است، انتشار اقتصادی اهمیت بیشتری به همراه دارد

تقویم اقتصادی

پیش‌بینی هفتگی USD: گزارش مشاغل جامد حمایت از دلار آمریکا و افزایش نرخ 75bps

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

به طور کلی، به نظر می رسد اقتصاد ایالات متحده نسبتاً قوی باشد به خصوص در مقایسه با منطقه اروپا به معنای تهاجمی. نرخ بهره پیاده روی از فدرال رزرو ممکن است تأثیر نامطلوبی بر ایالات متحده به اندازه اروپا نداشته باشد. اگرچه، بسیاری از تحلیلگران بازار پیش بینی می کنند 75bps افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا در نشست ماه سپتامبر آینده، با نزدیک شدن سریع زمستان به فدرال رزرو، مطمئناشاهینبانک مرکزی اروپا در میان مدت. همانطور که از جدول زیر می بینیم، بازارهای پول به نفع a هستند 69bps افزایش از سوی فدرال رزرو که باید به a 75bps در اواخر سپتامبر حرکت کنید. در کوتاه مدت، تصمیم بانک مرکزی اروپا در مورد نرخ هفته آینده می تواند به یورو کمک کند، به خصوص اگر آنها تصمیم به افزایش شدید داشته باشند، اما به نظر من روند صعودی باید کوتاه مدت باشد.

احتمالات نرخ بهره فدرال رزرو

پیش‌بینی هفتگی USD: گزارش مشاغل جامد حمایت از دلار آمریکا و افزایش نرخ 75bps

منبع: Refinitiv

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا

پیش‌بینی هفتگی USD: گزارش مشاغل جامد حمایت از دلار آمریکا و افزایش نرخ 75bps

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

اقدام قیمت در روز DXY نمودار نشان می دهد که خرس ها از 76.4% دفاع می کنند. فیبوناچی (از ژوئیه 2001 بالا گرفته تا مارس 2008 پایین) سطح در 109.37. را شاخص قدرت نسبی (RSI) نشانه هایی از واگرایی نزولی نشان می دهد که حاکی از بازگشت قریب الوقوع است. این می تواند مطابق با تصمیم غیرقانونی بانک مرکزی اروپا در مورد نرخ بهره در روز پنجشنبه باشد، اما در درازمدت نمی توان شاهد روند صعودی پایدار باشد.

سطوح مقاومت:

سطوح پشتیبانی:

  • 108.00/20 روزه EMA (رنگ بنفش)

با وارن در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @WVenketas





منبع