گرین بک با افزایش ضررهای Loonie افزایش می دهد


چشم انداز USD/CAD:

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

USD/CAD به زیر محدوده حمایت و مقاومت که در اوایل امروز در حدود 1.365 تشکیل شده بود، سقوط کرده است. پس از شکستن به زیر سطح حمایت قبلی، بازگشت قیمت نفت متوقف شد و دلار کانادا را کاهش داد.

اگرچه معامله تصاحب بین First Citizens Bank و SVB به طور موقت ترس ها در مورد ثبات بخش بانکی را کاهش داد، بانک های منطقه ای و کوچکتر همچنان نگران کننده هستند. این در حالی است که مقامات نظارتی از فدرال رزرو، شرکت بیمه فدرال (FDIC) و وزارت خزانه داری مجبور به شهادت در مقابل کمیته کنگره هستند.

در حالی که مقامات ایالات متحده و FDIC متعهد به ارائه نقدینگی به موسسات مالی بزرگتر هستند، هنوز در مورد اینکه چگونه سایر وام دهندگان تحت تأثیر رویدادهای اخیر قرار گرفته اند، ابهام وجود دارد.

توصیه شده توسط Tammy Da Costa

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

از آنجایی که فعالان بازار همچنان به قیمت گذاری در تحولات در پس زمینه بنیادی ادامه می دهند، دلار آمریکا نتوانسته است اعتماد خود را نسبت به همتایان اصلی خود به دست آورد.

تحلیل فنی USD/CAD

در زمان نگارش این مقاله، USD/CAD زیر سطح کلیدی دیگری از اهمیت فنی معامله می‌شود که در حدود 1.365 نگه داشته می‌شود. با تشکیل ناحیه تلاقی بین 1.3600 و 1.370، محدوده باریک برای حرکت کوتاه مدت و میان مدت حیاتی است.

در DailyFX، ما یک برنامه اختصاصی داریم صفحه حمایت و مقاومت نشان دادن مناطق حمایت و مقاومت برای بازارهای محبوب

پس از افت شدید از اوج مارس، سطح روانشناختی 1.3700 (مصادف با MA 20 روزه) قبل از ورود به عنوان مقاومت، حمایت موقتی را ارائه کرد، که در حال حاضر دست نخورده باقی مانده است.

نمودار روزانه USD/CAD

image1.png

نمودار تهیه شده توسط تامی دا کوستا با استفاده از TradingView

اگر خرس ها موفق به کسب کشش و شکست شوند، آزمایش مجدد 1.3600 ممکن است، با سطح بعدی حمایت فیبوناچی (78.6% اصلاح حرکت 2011 – 2016) در 1.356 وارد بازی می شود.

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید

— نوشته شده توسط Tammy Da Costa، ​​تحلیلگر DailyFX.com

با تامی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @Tams707





منبع