گرفتن طلا برای 1700 پس از پنج هفته سقوط


نکات طلایی:

  • پس از گذراندن اواخر ماه مه و اوایل ژوئن در تثبیت، قیمت طلا به پایین‌ترین حد خود در 11 ماه اخیر در طول فروش پنج هفته‌ای جاری سقوط کرد.
  • قیمت طلا در هفته گذشته به سطح روانی 1700 رسید، اما این حمایت کمی پایین تر، در حدود 1673-1680 است که در این مورد بزرگ به نظر می رسد. یک آزمایش در زیر آن منطقه منجر به پایین‌ترین قیمت دو ساله می‌شود.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

قیمت طلا هفته را با جهش آغاز کرده است که با توجه به روند هفته گذشته، اندکی برای گاوهای نر آرامش بخش است. قیمت طلا بیش از یک ماه است که در حال کاهش است، به دنبال ساخت یک گوه در حال افزایش الگوی ماه ژوئن که منجر به یک شکست نزولی قوی و قاطع شد.

این شکست سرانجام هفته گذشته کمی حمایت شد سطح روانی از 1700، و همانطور که نگاه شد در پیش بینی فنی این هفته، که می تواند در را برای کمی جهش باز نگه دارد. اولین منطقه مورد علاقه برای آن موضوع از قبل در حال پخش است سطوح فیبوناچی در 1723 و 1733.

نمودار قیمت طلا دو ساعته

نمودار دو ساعته طلایی

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

طلا نزدیک به پایین نگه دارید

برداشتن یک گام به عقب در طلا و زمینه برای بهبود بیشتر وجود دارد، عمدتاً بر اساس این که این جهش تا کنون چقدر جزئی بوده است. جهش صبح امروز تنها یک حرکت 14.4 درصدی در روند نزولی است که از ژوئن آغاز شد. با این حال، بازگشت 38.2 درصدی آن حرکت، در منطقه ای قرار دارد که از 1763-1771 ادامه دارد، و این منطقه معقولی به نظر می رسد که در صورت تداوم جهش، به دنبال مقاومت پایین تر به بالا در تم های ادامه تصویر بزرگتر باشید.

نمودار قیمت روزانه طلا

نمودار قیمت روزانه طلا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

طلا کوتاه مدت

من پیش بینی فنی طلا را برای این هفته در حالت خنثی نگه داشتم، و این تا حد زیادی بر اساس روند اولیه است که به نظر می رسد در نقطه توقف است. فروش پنج هفته‌ای برای فروشندگان دلگرم‌کننده است، اما با افزایش قیمت‌ها به سمت پایین‌ترین سطح دو سال گذشته، به نظر نمی‌رسد که یک رخنه کاملاً احتمالی برای حفظ پیش‌بینی نزولی باشد.

اما، با این گفته، به نظر می رسد که پتانسیل ضد روندی برای این هفته وجود دارد و این می تواند در را برای حرکت به سمت مقاومت پایین تر برای موضوعات بلند مدت باز نگه دارد. از نمودار چهار ساعته زیر، به چند حوزه دیگر اشاره می‌کنم که باید به دنبال موضوعات کوتاه‌مدت بود، و سطحی در حدود سال 1739 و منطقه‌ای از 1751-1753 وجود دارد.

و به‌عنوان یک رویکرد جایگزین، در صورتی که فروشندگان بتوانند 1695 را در کوتاه‌مدت خارج کنند، پتانسیل بروز نزولی باقی می‌ماند. در این حالت حتی، پشتیبانی از راهبردهای کوتاه‌مدت به پایین‌ترین حد دو سال گذشته یعنی ۱۶۸۰ می‌رسد.

نمودار قیمت چهار ساعته طلا

نمودار قیمت چهار ساعته طلا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX





منبع