کتاب بژ رکود اقتصادی و تورم پایدار را تأیید می کند


  • کتاب بژ فدرال رزرو به چشم انداز ضعیف اقتصادی و تورم اشاره می کند که انتظار می رود ادامه یابد
  • مقامات فدرال رزرو تعهد خود را برای مهار تورم حتی به قیمت رشد اقتصادی و افزایش بیکاری تقویت می کنند.
  • بازارهای پول اکنون با احتمال 78 درصدی برای افزایش 75 واحدی نرخ بهره در نشست سپتامبر FOMC قیمت دارند.

توصیه شده توسط Cecilia Sanchez Corona

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

طبق آخرین انتشار نظرسنجی کتاب بژ فدرال رزرو، احتمالاً اقتصاد ایالات متحده همچنان در چالش باقی خواهد ماند زیرا مشاغل ایالات متحده انتظار دارند شرایط تقاضا ضعیف شود و فشارهای تورمی حداقل برای شش تا دوازده ماه ادامه یابد.

برای زمینه، کتاب بژ یک نشریه در مورد شرایط اقتصادی فعلی در 12 منطقه فدرال رزرو است. هدف این گزارش تعامل با شرکت ها و سایر سازمان ها برای شناسایی روندهای نوظهور در اقتصاد است که ممکن است در داده های اقتصادی مشهود نباشد و همچنین ارزیابی تحولات اقتصادی فعلی است. FOMC به‌عنوان بخشی از تصمیم‌گیری سیاست‌گذاری خود، از نزدیک این نظرسنجی را دنبال می‌کند.

انتشار امروز نشان می دهد که چشم انداز رشد آینده در برخی از مناطق همچنان رو به کاهش است. پنج نفر از آنها انبساط خفیف تا متوسط ​​را گزارش کردند در حالی که پنج نفر دیگر نرم شدن خفیف تا متوسط ​​را گزارش کردند.

همانطور که در بررسی قبلی، ساخت و ساز و املاک مسکونی همچنان نشانه هایی از زوال را نشان می دهند. فروش خودرو در میان موجودی‌های محدود کاهش یافته است، اما گردشگری و مهمان‌نوازی نشان‌دهنده افزایش فعالیت هستند. همه اینها در راستای برخی تضعیف تقاضای مصرف کننده است.

از نظر تورم، گزارش اشاره می‌کند که فشار قیمت‌ها همچنان بالاست، اگرچه نشانه‌هایی از تعدیل در 9 منطقه از 12 منطقه وجود دارد. در هر صورت، افزایش قیمت قابل توجهی همچنان در غذا، اجاره، خدمات آب و برق و خدمات پذیرایی مشاهده می شود.

به همین ترتیب، کسب‌وکارها همچنان می‌گویند که اختلال در زنجیره تامین و کمبود نیروی کار تولید را پیچیده می‌کند. اگرچه این گزارش نشان دهنده بهبود معیارهای اشتغال است که در افزایش اندک تقریباً در تمام مناطق منعکس شده است، بازار کار همچنان محدود است. در این زمینه، دستمزدها همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد، اگرچه به نظر می‌رسد انتظارات حقوقی تعدیل‌کننده باشد.

در این راستا، مقامات فدرال رزرو تاکید کردند که برای نتیجه گیری اینکه فشارهای قیمتی به اوج خود رسیده است، بسیار زود است و تعهد خود را برای مهار تورم بسیار بالا حتی به قیمت رشد اقتصادی و افزایش بیکاری دو برابر کرده است.

انتظار می رود که فردا، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو سخنرانی کند، کنفرانسی که احتمالاً قبل از چاپ CPI اوت در هفته آینده و نشست FOMC در 21 سپتامبر، توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

بلافاصله پس از عبور Beige Book’s، سرمایه گذاران احتمال 78 درصد افزایش نرخ 75 واحدی را در نشست FOMC در 21 سپتامبر در نظر گرفتند، در حالی که این احتمال 80 درصد قبل از انتشار نظرسنجی بود. محدوده هدف نرخ فعلی صندوق فدرال رزرو 2.25٪ – 2.50٪ است.

انتظارات افزایش نرخ:

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ مبتدیان را دانلود کنید راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و دریابید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط Cecilia Sanchez-Corona، تیم تحقیقاتی DailyFX

DailyFX اخبار فارکس و تجزیه و تحلیل فنی را در مورد روندهایی که بر بازارهای ارز جهانی تأثیر می گذارد ارائه می دهد.





منبع