کاهش دلار استرالیا با تشدید بادهای مخالف در آستانه تصمیم گیری برای نرخ RBA


AUD/USD تجزیه و تحلیل و نکات صحبت

  • کاهش PMI خدمات استرالیا حاکی از کاهش فعالیت تجاری است.
  • در حالی که دلار آمریکا همچنان به سلطه خود ادامه می دهد، اقتصاد چین هیچ نشانه ای از بهبود را نشان نمی دهد.
  • 0.6800 شکستن می تواند نشانه نزولی بیشتر باشد.

پیشینه اساسی دلار استرالیا

آUD/USD هفته را در حالی آغاز کرد که PMI اقتصادی غیر تولیدی استرالیا کاهش یافت. 50.2 (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید) – کمترین میزان از ژانویه 2022. در حالی که این نشان می دهد فعالیت های تجاری به طور جزئی در حال گسترش است، کاهش از جولای تا حد زیادی ناشی از تورم زا فشار بر مصرف کننده همراه با بالاتر موش بهرهes.

تقویم اقتصادی

تقویم اقتصادی AUD/USD

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

طبق اطلاعات S&P Global Market Intelligence، شرکت ها به طور فزاینده ای نگران تورم بالای مداوم در تجارت خود در سه ماهه چهارم سال 2022 هستند. در مقابل، داده های خرده فروشی در ماه ژوئیه توانسته است انتظارات را برآورده کند و نسبت به چاپ قبلی افزایش یابد، اما تاخیر در زمان کمی مانع افزایش قیمت استرالیا شد. فردا بانک رزرو استرالیا (RBAبه نظر می رسد تصمیم گیری نرخ به احتمال زیاد منجر به الف شود 50bps افزایش می یابد زیرا بازارهای پول در حال حاضر این قیمت را با یک 67% احتمال تلاش برای فرونشاندن تورم – زیر را ببینید. با نگاهی به ماه اکتبر، افزایش تدریجی RBA بالقوه کمتر تهاجمی را نشان می دهد رکودی ترس بازارهای جهانی و همچنین “طرفدار رشد” استرالیا را فرا گرفته است. این گفته، شاهین پیام در حال توزیع توسط فدرال رزرو به دیگران فشار می آورد بانک های مرکزی افزایش نرخ بهره بالاتر از حد مطلوب را حفظ کند. آیا باید ببینیم a 50bps افزایش نرخ بهره فردا، AUD ممکن است حمایت کوتاه مدتی پیدا کند، اما پس‌زمینه بنیادی به تدریج در حال محو شدن برای استرالیا، هدایت رو به جلو را به سمت دلار منحرف می‌کند.

احتمالات نرخ بهره RBA

احتمالات نرخ بهره RBA

منبع: Refinitiv

از منظر خارجی، داده های PMI چین کاهش مشابهی را نشان می دهد زیرا محدودیت های COVID-19 همچنان اقتصاد چین را آزار می دهد. هفته گذشته شاهد حرکت S&P Manufacturing PMI به سمت منطقه انقباضی بودیم که بر مشکلات AUD افزود زیرا این امر مستقیماً بر تقاضا برای صادرات کالاهای استرالیا تأثیر می گذارد.

در نهایت، دلار آمریکا پس از گزارش مشاغل پر زرق و برق روز جمعه که نگرانی ها در مورد کاهش بازار کار را نفی می کرد، عملکرد خود را افزایش داد. این شاخص دلار آمریکا (DXY) سوراخ کرد 110.00 منطقه مقاومت اوایل صبح امروز برای اولین بار از ژوئن 2002 تاکنون هیچ نشانه ای از تسلیم شدن را نشان نداده است.

تجزیه و تحلیل فنی

AUD/USD DAIنمودار LY

نمودار روزانه AUD/USD

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

تحلیل هفته گذشته پتانسیل را برجسته کرد سر و شانه الگوی نمودار خط گردن شکسته (آبی) که از آن زمان رخ داده است. شکست همزمان با فشار به زیر است شاخص قدرت نسبی (RSI) پشتیبانی خط روند (سبز) و ممکن است در نظر گرفته شود 0.6700 روانشناسی مرحله.

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

داده های احساس مشتری IG: نزولی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند بر AUD/USD، با 71% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند. در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم که منجر به سوگیری کوتاه مدت نزولی می شود.

با وارن در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @WVenketas





منبع