کابل به‌عنوان خرپا بازیابی می‌شود، کوارتنگ با نگهبان مالی ملاقات کرد. شکست عظیم تولید ناخالص داخلی بریتانیا


اخبار و تحلیل GBP/USD

  • پوند/دلار آمریکا با اخبار مربوط به دیدار نخست وزیر و صدراعظم با ناظر مالی بریتانیا بهبود یافت
  • کابل زیان های ناشی از اقدامات پاسخگویی مالی و شکست غافلگیرکننده تولید ناخالص داخلی بریتانیا در سه ماهه دوم را جبران می کند
  • غافلگیری تولید ناخالص داخلی بریتانیا به افزایش بازیابی پوند، داده های PMI و NFP ایالات متحده کمک می کند

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

GBP/USD پس از اخبار مربوط به دیدار نخست وزیر با دیده بان مالی بریتانیا بازیابی می شود

لیز تراس و کواسی کوارتنگ قرار است با ناظر مالی بریتانیا، دفتر مسئولیت بودجه، در پی اختلالات بازار که در هفته گذشته در دارایی های بریتانیا مشاهده شد، ملاقات کنند.

کمیته منتخب وزارت خزانه داری، متشکل از نمایندگان پارلمان از همه احزاب، از صدراعظم کوارتنگ خواست تا پیش بینی کامل اقتصادی از OBR را تا پایان اکتبر ارائه دهد.

یک منبع کمک کننده برای تحرکات بی ثبات در هفته گذشته شامل این واقعیت است که با وجود پیش نویسی که از OBR در اولین روز کار صدراعظم در دسترس قرار گرفت، هیچ پیش بینی OBR مستقلی با بودجه کوچک کوارتنگ همراه نبود.

ملاحظات فنی

نمودار 4 ساعته پوند/دلار آمریکا بهبود کابل را نشان می‌دهد که قبل از بودجه کوچکی که دارایی‌های بریتانیا را به حالت مارپیچی سوق داد، به سطحی که در اوایل صبح جمعه گذشته شاهد بودیم، بازگشته است.

بهبود وضعیت کابل توسط اقدامات نظارتی و همچنین کاهش قابل توجه دلار حمایت شده است. سطوح صعودی مقاومت برای این جفت در حدود 1.1410 ظاهر می شود که به عنوان پایین ترین سطح 2020 و سطح پایین مقاومت خط روند دو برابر می شود. حمایت در حال حاضر روی 1.1110 قرار دارد، جایی که کاهش بیشتر اطمینان می تواند منجر به بازگشت جفت به سطح 1.0550 در سال 1985 شود.

نمودار 4 ساعته GBP/USD

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

به نظر می‌رسد که گیوه‌های با قدمت طولانی‌تر بریتانیا تثبیت شده‌اند، اما وضعیت هنوز نیاز به نظارت دقیق دارد. هر گونه گام اشتباه بیشتر که منجر به از دست دادن اعتماد به بریتانیا شود، می تواند شاهد موج دیگری از فروش و مداخله بعدی BoE باشد – که احتمالاً یک بار دیگر بر پوند سنگینی می کند.

بازده اوراق قرضه دولتی 30 ساله بریتانیا (Gilt).

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

رویدادهای خطر بزرگ در افق

بهبود اخیر پوند به دلیل رشد 4.4 درصدی رشد تولید ناخالص داخلی نسبت به سه ماهه دوم سال گذشته علیرغم پیش بینی 2.9 درصدی، به دلیل رشد نسبتاً مثبت، اگرچه به عقب، افزایش یافته است. بعداً امروز ما آمار تورم PCE ایالات متحده را می بینیم و در صورتی که شاخص CPI در ماه اوت اتفاق بیفتد، می توانیم شاهد حرکت در تلاقی دلار با یک شگفتی بالقوه در داده ها (مثبت یا منفی) باشیم که به آخر هفته می رویم. گزارش احساسات مصرف کننده دانشگاه میشیگان قرار است ارقام نهایی را برای ماه سپتامبر نشان دهد و انتظار افزایش دیگری در ادراک در آنجا وجود دارد.

در هفته آینده داده‌های متمرکز ایالات متحده در مورد تولید و همچنین داده‌های PMI خدمات از موسسه مدیریت عرضه در کنار داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده که پیش‌بینی می‌شود نرخ بیکاری به 3.7 درصد برسد، افزایش می‌یابد.

image3.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع