چشم انداز USD/JPY – پیش از یک هفته بزرگ داده ها و رویدادهای ایالات متحده کاهش می یابد


USD/JPY قیمت و تجزیه و تحلیل نمودار

  • بانک ژاپن (BoJ) به خرید اوراق قرضه ادامه می دهد.
  • USD/JPY هفته پر نوسانی را پیش رو دارد.

بانک مرکزی ژاپن در ماه ژوئن بیش از 115 میلیارد دلار اوراق قرضه دولتی ژاپن (JGBs) خریداری کرد که یک رکورد جدید است، زیرا بانک مرکزی همچنان هزینه های استقراض را در پایین ترین سطح از پیش تعیین شده نگه می دارد. در حالی که بانک‌های مرکزی در سراسر جهان نرخ‌های بهره را با سرعتی قوی افزایش می‌دهند، BoJ از موضع فوق‌العاده سازگارانه خود کناره‌گیری نمی‌کند. بانک مرکزی ژاپن اخیراً اعلام کرد که عدم اطمینان پیرامون اقتصاد ژاپن “بسیار زیاد” است و آنها همچنان مراقب “حرکات مالی و بازار ارز” هستند. این سیاست پولی سست مستمر باعث شده است که ین ژاپن با طیفی از جفت‌های ین که به پایین‌ترین حد خود در چند سال اخیر دست یافته است، سقوط کند.

ین ژاپن در برابر دلار آمریکا چرخش می کند زیرا BoJ سیاست فوق العاده سست را حفظ می کند

انتظار می‌رود هفته آینده برای طیف وسیعی از جفت‌های دلار آمریکا با مجموعه‌ای از داده‌ها و رویدادهای مهم پرنوسان باشد. ترکیبی از اعتماد مصرف کننده، آخرین تصمیم FOMC برای نرخ، اولین نگاه به رشد سه ماهه دوم، و نرخ تورم مورد علاقه فدرال رزرو، Core PCE، طیف وسیعی از فرصت های معاملاتی را در هفته پیش رو فراهم می کند.

چشم انداز USD/JPY - پیش از یک هفته بزرگ داده ها و رویدادهای ایالات متحده کاهش می یابد

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX.

چشم انداز فنی USD/JPY همچنان نامشخص باقی می ماند زیرا فروش کوتاه مدت به منطقه حمایت نزدیک می شود. USD/JPY در اوایل جلسه به 137.00 بازگشت، درست بالاتر از میانگین متحرک ساده 20 روزه در 136.96، و در حال حاضر در محدوده متوسط ​​​​137.65 قرار دارد. زیر میانگین متحرک کوتاه‌مدت، خوشه‌ای از پایین‌ترین و اوج‌های قبلی تا زیر 135.00 است و این خوشه از فعالیت‌های معاملاتی احتمالاً هرگونه تلاشی برای پایین‌تر بردن این جفت را حفظ می‌کند. هر افزایش بیشتر در USD/JPY مقاومت محکمی در 140.00 پیدا خواهد کرد.

نمودار قیمت روزانه USD/JPY – 22 ژوئیه 2022

چشم انداز USD/JPY - پیش از یک هفته بزرگ داده ها و رویدادهای ایالات متحده کاهش می یابد

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 30.30 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 2.30 به 1 است. تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 12.14 درصد کاهش و نسبت به هفته گذشته 13.56 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 1.72 درصد و نسبت به هفته گذشته 10.97 درصد کاهش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد تعصب تجاری USD/JPY بیشتر شد.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ USD/JPY – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع