چشم انداز نرخ USD/CAD به تصمیم نرخ بانک کانادا (BoC) بستگی دارد


نقاط صحبت دلار کانادا

USD/CAD سری بالاترین و پایین‌ترین نرخ‌ها را از بالاترین سطح سالانه (1.3083) گسترش می‌دهد، حتی در شرایطی که گزارش اشتغال کانادا کاهش غیرمنتظره‌ای در رشد شغلی نشان می‌دهد و نرخ ارز ممکن است در آستانه بهره بانک مرکزی کانادا (BoC) با اصلاح بیشتری روبرو شود. تصمیم گیری در مورد نرخ، زیرا انتظار می رود بانک مرکزی سیاست های پولی را با سرعت بیشتری عادی کند.

پیش بینی اساسی برای دلار کانادا: خنثی

به نظر می رسد USD/CAD پس از پاکسازی محدوده ژوئن در حال کاهش به سمت SMA 50 روزه (1.2844) است و باید دید که آیا نرخ ارز شیب مثبت میانگین متحرک را دنبال می کند، زیرا BoC پیش بینی می شود یک نرخ را ارائه دهد. افزایش 75 واحدی نرخ بهره در 13 جولای.

چشم انداز نرخ USD/CAD به تصمیم نرخ بانک کانادا (BoC) بستگی دارد

تغییر در رویکرد BoC برای عادی سازی سیاست پولی ممکن است USD/CAD را تحت فشار قرار دهد.شورای حکام آمادگی دارد در صورت نیاز برای تحقق تعهدات خود برای دستیابی به تورم ۲ درصدی با قوت بیشتری عمل کند.و تحولات بانک مرکزی ممکن است چشم انداز کوتاه مدت نرخ ارز را تحت تاثیر قرار دهد، اگر گزارش سیاست پولی به روز شده (MPR) نرخ بهره خنثی بالاتری را نشان دهد.

در نتیجه، پیشروی از پایین ترین سطح ماهانه (1.2837) ممکن است به کاهش خود ادامه دهد اگر فرماندار تیف ماکلم و شرکت مسیر تندتری را برای نرخ بهره معیار برجسته می کنند، اما افزایش نرخ 50b ممکن است عقب نشینی اخیر USD/CAD را تضعیف کند زیرا فدرال رزرو تمایل بیشتری برای اجرای یک سیاست محدودکننده نشان می دهد.

با توجه به آنچه گفته شد، بیشتر موارد مشابه از BoC ممکن است یک واکنش نزولی در دلار کانادا ایجاد کند، زیرا بانک مرکزی از یک رویکرد ثابت در عادی سازی سیاست پولی پیروی می کند، اما افزایش 75 واحدی نرخ بهره ممکن است USD/CAD را تحت فشار قرار دهد. به سمت SMA 50 روزه (1.2844) همانطور که فعالان بازار برای یک چرخه پیاده روی تهاجمی تر آماده می شوند.

— نوشته دیوید سانگ، ارز استراتژیست

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع