چشم انداز نرخ USD/CAD به تصمیم بانک مرکزی آمریکا برای نرخ بهره بستگی دارد


نقاط صحبت دلار کانادا

به نظر می رسد USD/CAD در پی تلاش ناموفق برای آزمایش بالاترین نرخ سالانه (1.3224) مسیر خود را معکوس می کند، اما تصمیم بانک مرکزی کانادا (BoC) نرخ بهره ممکن است نرخ ارز را ثابت نگه دارد زیرا انتظار می رود بانک مرکزی رویکرد خود را در مبارزه با آن تعدیل کند. تورم.

پیش بینی اساسی برای دلار کانادا: نزولی

USD/CAD همچنان به عقب نشینی از بالاترین سطح هفتگی (1.3208) ادامه می دهد گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP). کمک چندانی به گرینبک نمی‌کند، و نرخ ارز ممکن است در روزهای آینده با کاهش بیشتری روبرو شود، زیرا در اوایل این هفته یک سری از اوج‌ها و پایین‌ترین قیمت‌ها را ثبت می‌کند.

تقویم اقتصادی

با این حال، تصمیم بانک مرکزی آمریکا برای نرخ بهره ممکن است چشم‌انداز کوتاه‌مدت USD/CAD را به‌عنوان فرماندار تغییر دهد تیف ماکلم و شرکت انتظار می رود پس از تصمیم به افزایش نرخ بهره 75 بشکه ای افزایش دهند.با افزایش 100 واحد پایه نرخ بهره، مسیر نرخ بهره بالاتر را بارگذاری کنید” در آخرین جلسه

در نتیجه، اگر بانک مرکزی تمایل بیشتری برای عادی سازی سیاست های پولی با سرعت کمتر نشان دهد، دلار کانادا ممکن است با باد مخالف روبرو شود، و تغییر در دستورالعمل های رو به جلو برای سیاست های پولی ممکن است USD/CAD را تقویت کند، زیرا فدرال رزرو خانواده های آمریکایی را آماده می کند. کسب و کارها برای یک سیاست محدود کننده

با توجه به آنچه گفته شد، اقدام اخیر قیمت، زمینه را برای عقب نشینی کوتاه مدت دلار/کادر کانادا افزایش می دهد، زیرا مجموعه ای از اوج و پایین های اخیر پایین تر را می زند، اما نرخ ارز ممکن است بیشتر شود. تلاش برای آزمایش حداکثر سالانه (1.3224) از آنجایی که انتظار می رود بانک مرکزی آمریکا افزایش های کمتری نرخ بهره را اعمال کند.

— نوشته دیوید سانگ، ارز استراتژیست

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع