چشم انداز نرخ یورو/دلار آمریکا به تصمیم نرخ FOMC بستگی دارد


نقاط صحبت نرخ یورو

EUR/USD تلاش می کند تا کاهش ناشی از چسبندگی شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ایالات متحده را در حالی که بالاتر از برابری معامله می کند، دنبال کند، اما تصمیم فدرال رزرو ممکن است بر روی چشم انداز کوتاه مدت نرخ ارز به عنوان بانک مرکزی تاثیر بگذارد. انتظار می رود رویکرد فعلی خود را در مبارزه با تورم حفظ کند.

پیش بینی اساسی برای یورو: خنثی

EUR/USD پس از تسویه محدوده باز شدن ماه سپتامبر تثبیت می شود و نرخ ارز ممکن است تلاش دیگری برای آزمایش SMA 50 روزه (1.0096) انجام دهد زیرا بالاتر از پایین ترین سطح سالانه (0.9864) نگه داشته می شود.

image2.png

با این حال، EUR/USD ممکن است به دنبال شیب منفی در میانگین متحرک ادامه دهد، زیرا کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) انتظار می رود نرخ بهره را 75 واحد افزایش دهد و این کمیته ممکن است خانوارها و مشاغل ایالات متحده را برای افزایش بیشتر منافع ایالات متحده آماده کند. به عنوان “شرکت کنندگان قضاوت کردند که حرکت به سمت یک سیاست محدودکننده برای برآورده کردن دستور قانونی کمیته مورد نیاز است.”

در نتیجه، افزایش 75 واحدی نرخ بهره همراه با دستورالعمل‌های پیش‌روی جنگ‌طلبانه ممکن است واکنش نزولی در یورو/دلار آمریکا ایجاد کند زیرا بانک مرکزی اروپا (ECB) علاقه چندانی به اجرای یک سیاست محدودکننده نشان نمی‌دهد و باید دید که آیا پیش‌بینی‌های جدید وجود دارد یا خیر. از رئیس جروم پاول و شرکت بر چشم انداز کوتاه مدت نرخ ارز تاثیر خواهد گذاشت زیرا بانک مرکزی در نظر دارد خلاصه پیش بینی های اقتصادی (SEP) را به روز کند.

image3.png

منبع: FOMC

در صورتی که پاول و شرکت، رئیس جمهور پاول و شرکت، مسیر شیب‌دارتری را برای نرخ‌های بهره آمریکا پیش‌بینی کنند، فدرال رزرو ممکن است از SEP برای تقویت تعهد خود در مبارزه با تورم استفاده کند و یک تعدیل رو به بالا دیگر در نمودار نقطه‌ای نرخ بهره ممکن است EUR/USD را به سمت پایین سالانه (0.9864) سوق دهد. ) همانطور که FOMC به چرخه پیاده روی خود می چسبد.

در عین حال، بیشتر موارد مشابه از سوی مقامات فدرال رزرو ممکن است به تغییر در سیاست FOMC اشاره کند، زیرا پیش بینی می شود که نرخ وجوه فدرال رزرو به اوج خود در حدود 4.00٪ برسد و EUR/USD ممکن است در کوتاه مدت بهبود بیشتری را در کوتاه مدت ایجاد کند. بانک مرکزی تمایل بیشتری برای اعمال افزایش نرخ های کمتر نشان می دهد.

با این اوصاف، EUR/USD ممکن است قبل از تصمیم فدرال رزرو با شرایط محدودی روبرو شود، زیرا فعالان بازار منتظر پیش بینی های جدید مقامات فدرال رزرو هستند، اما نرخ ارز ممکن است برای حفظ پیشرفت از پایین سالانه (0.9864) مشکل داشته باشد. بانک مرکزی مسیر تندتری را برای نرخ های بهره آمریکا پیش بینی می کند.

توصیه شده توسط دیوید سانگ

فارکس برای مبتدیان

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع