چشم انداز قیمت طلا در برابر سیاست های محدود کننده فدرال رزرو آسیب پذیر است


نکات قابل بحث قیمت طلا

به نظر می رسد که بازگشت اخیر قیمت طلا در حال متوقف شدن است زیرا نتوانست مجموعه ای از بالاترین و پایین ترین سطح ها را نسبت به هفته گذشته گسترش دهد و تصمیم فدرال رزرو ممکن است بر روی این فلز گرانبها تاثیر بگذارد زیرا بانک مرکزی تمایل بیشتری به آن نشان می دهد. سیاست محدود کننده را اجرا کنید

چشم انداز قیمت طلا در برابر سیاست های محدود کننده فدرال رزرو آسیب پذیر است

قیمت طلا ممکن است پیش از تصمیم کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) به تثبیت ادامه دهد، زیرا به طور گسترده انتظار می رود بانک مرکزی 75 بشکه دیگر نرخ بهره را افزایش دهد و افزایش از پایین ترین سطح سالانه (1681 دلار) ممکن است تبدیل به یک افزایش قیمت شود. اصلاح در روند گسترده تر، زیرا SMA 50 روزه (1802 دلار) همچنان یک شیب منفی را منعکس می کند.

تصویر تقویم اقتصادی DailyFX برای ایالات متحده

در نتیجه، این فلز گرانبها ممکن است در طول باقیمانده سال با باد مخالف روبرو شود زیرا FOMC قصد دارد نرخ وجوه فدرال رزرو را به بالاتر از خنثی برساند، و باید دید که آیا رئیس جروم پاول و شرکت تلاش های خود را برای جلوگیری از افزایش مداوم افزایش خواهند داد شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) از آنجایی که هدف بانک مرکزی ایجاد یک فرود نرم برای اقتصاد است.

به نوبه خود، تا زمانی که FOMC در مسیر اجرای یک سیاست محدودکننده باقی بماند، ممکن است قیمت طلا به پایین‌ترین حد سالانه خود ادامه دهد، اما اگر کمیته به دنبال عقب‌نشینی باشد، تغییر در دستورالعمل‌های رو به جلو فدرال رزرو برای سیاست‌های پولی ممکن است باعث افزایش قیمت طلا شود. چرخه پیاده روی آن در ماه های آینده.

تصویر CME FedWatch Tool

منبع: CME

با توجه به CME FedWatch Tool، انتظار می رود فدرال رزرو سیاست های پولی را با سرعت کمتری در سه ماهه چهارم تنظیم کند، به طوری که این سنج منعکس کننده احتمال 50 درصدی برای افزایش 50 واحدی نرخ بهره در سپتامبر است.

با این اوصاف، اگر بانک مرکزی به دنبال کاهش چرخه صعود خود باشد، تغییر در دستورالعمل فدرال رزرو ممکن است منجر به بهبود بیشتر قیمت طلا شود، اما اگر کمیته روند فعلی را حفظ کند، فلز گرانبها ممکن است همچنان با باد مخالف روبرو شود. سیاست های پولی.

نمودار روزانه قیمت طلا

تصویر نمودار قیمت روزانه طلا

منبع: نمای معاملاتی

  • قیمت طلا ظاهر شدمعکوس کردن دوره قبل از پایین ترین سطح مارس 2021 (1677 دلار) به عنوان شاخص قدرت نسبی (RSI) از قلمروی بیش از حد فروش خارج شد تا سیگنال خرید کتاب درسی را ارائه دهد، اما به نظر می‌رسد که پیشرفت از پایین‌ترین قیمت سالانه (1681 دلار) متوقف شده است زیرا این فلز گرانبها نتوانست مجموعه‌ای از اوج و فرودهای بالاتر از هفته گذشته را گسترش دهد.
  • به نوبه خود، قیمت طلا ممکن است به دنبال شیب منفی در SMA 50 روزه (1802 دلار) ادامه دهد، زیرا در تلاش برای حفظ بالاتر است. 1725 دلار (38.2% اصلاح)، با شکستن/بستن در زیر منطقه 1690 دلار (61.8٪ اصلاح) تا 1695 دلار (61.8٪ گسترش) آوردن 1670 دلار (50٪ گسترش) منطقه بازگشت روی رادار
  • حرکت دیگر به زیر 30 در RSI احتمالاً با کاهش قیمت طلا همراه خواهد بود و منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 1670 دلار (50 درصد گسترش) و پس از همپوشانی فیبوناچی در حدود 1584 دلار (78.6 درصد گسترش) تا 1618 دلار (50 درصد افزایش) قرار خواهد گرفت. ).

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع