چشم انداز قیمت طلا با نزدیک شدن به آخر هفته و نگاه ها به ویلیامز و ایوانز فدرال رزرو بد به نظر می رسد


طلا، XAU/USD، بازده خزانه، تجزیه و تحلیل فنی – جلسه توجیهی:

  • قیمت طلا در فدرال انحصاری فدرال انزوا، رشدهای روزانه را کاهش داد
  • بازدهی 10 ساله خزانه داری در طولانی ترین دوره هفتگی از سال 1955 تاکنون
  • XAU/USD به ویلیامز و ایوانز فدرال رزرو قبل از آخر هفته چشم دوخته است

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

قیمت طلا در روز پنج‌شنبه افزایش شدیدی داشت، زیرا فلز زرد تمام سودهای روزانه خود را تبخیر کرد تا جلسه معاملاتی را به پایان برساند. بار دیگر، XAU/USD تسلیم افزایش بازدهی خزانه داری و چرخش دلار آمریکا شد.

بازدهی 10 ساله خزانه داری امروز به دنبال اظهارنظرهای نابخردانه مقامات فدرال رزرو افزایش یافت. پاتریک هارکر، رئیس‌جمهور فیلادلفیا خاطرنشان کرد که آنها احتمالاً نرخ‌ها را در سال جاری تا “بسیار بالاتر از” 4 درصد افزایش خواهند داد و در را برای انجام کارهای بیشتر در صورت نیاز باز می‌کند.

به صورت هفتگی، نرخ 10 ساله به آن نگاه می کند طولانی ترین رالی متوالی از سال 1955! امروز همچنین اولین بار از ماه می بود بازارها در سال 2023 بیش از 2 افزایش قیمت را آغاز کردند. همه اینها نوید خوبی برای طلا در پیش رو ندارد و احتمالاً چرخش قیمت یک شبه را توضیح می دهد.

شاخص اقتصادی تا پایان هفته نسبتاً سبک است. Fedspeak بیشتر در ساعت 13:10 و 13:40 GMT به ترتیب توسط جان ویلیامز رئیس جمهور نیویورک و چارلز ایوانز رئیس شیکاگو ارائه می شود. اظهارات مستمر جنگ‌طلب احتمالاً بر طلا تأثیر خواهد گذاشت.

تحلیل تکنیکال طلا

پس از اینکه خط روند نزولی از ماه مارس تمرکز نزولی را بازگرداند، قیمت طلا به حمایت اصلی در 1614 نزدیک می شود. تایید شکست زیر آن قیمت، که پایین ترین سطح ماه سپتامبر نیز است، پسوند 123.6 درصدی فیبوناچی را در 1562 نشان می دهد.

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

نحوه معامله طلا

نمودار روزانه XAU/USD

نمودار روزانه XAU/USD

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

تحلیل احساسات طلا – نزولی

در همین حال، احساسات مشتری IG (IGCS) نشان می دهد که حدود 82 درصد از معامله گران خرده فروشی طلای خالص هستند. این بدان معناست که برای هر فرد کوتاه XAU/USD، حدود 4.5 طولانی است. IGCS تمایل دارد به عنوان یک شاخص مخالف عمل کند. قرار گرفتن در معرض نزولی نسبت به دیروز و هفته گذشته به ترتیب 0.62 درصد و 3.21 درصد کاهش داشته است. این به خوبی برای فلز زرد ضد فیات نیست.

تحلیل احساسات طلا - نزولی

— نوشته شده توسط دانیل دوبروفسکی، استراتژیست DailyFX.com

برای تماس با دانیل، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا@ddubrovskyFXدر توییتر





منبع