چشم انداز قیمت طلا – افزایش قیمت طلا به دلیل بازگشت ترس های آشنا متوقف می شود


قیمت طلا (XAU/USD)، نمودار و تحلیل

  • رالی امداد BoE ممکن است کوتاه مدت باشد.
  • طلا حمایت خود را در 1617 دلار در هر اونس حفظ کرد. دیروز.
  • معامله گران خرده فروشی موقعیت های خرید روزانه و هفتگی خود را کاهش می دهند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

بانک مرکزی انگلستان (BoE) دیروز با اعلام برنامه جدید خرید اوراق قرضه در بازار اوراق قرضه بریتانیا مداخله کرد. عملیات BoE، که توسط برخی به عنوان محوری توسط بانک مرکزی بریتانیا تلقی می‌شود، در واقع به اقدامی فوری برای تقویت بخشی از بازار بازنشستگی بریتانیا نیاز داشت، که اگر به حال خود رها می‌شد، این توانایی را داشت که آشفتگی‌های بیشتری را در سرتاسر جهان ایجاد کند. بازار مالی. بازده اوراق قرضه بریتانیا به شدت کاهش یافت و تقریباً تمام ضررهای اخیر خود را جبران کرد و باعث شد بازده اوراق قرضه جهانی کاهش یابد و بازارهای ریسک بالا روند.

با مشخص شدن وضوح و درک بیشتر مشکلی که BoE در روز چهارشنبه با آن مواجه شد، بازده اوراق قرضه مجدداً بالاتر می رود زیرا معامله گران خرید اوراق قرضه BoE را به عنوان یک اقدام خاص و هدفمند به جای تغییر در سیاست پولی می دانند. بازده اوراق قرضه جهانی در حال افزایش است و این یک مشکل آشنا برای گاوهای نر طلا است.

UST 2 ساله حساس به نرخ بهره در حال حاضر با بازدهی 4.21 درصدی ارائه می شود، حدود 12 واحد پایه بالاتر از چهارشنبه و تنها 14 واحد پایه نسبت به بالاترین رقم 15 سال اخیر خود.

نمودار 2 ساله ایالات متحده – 29 سپتامبر 2022

image1.png

نمودار از طریق Investing.com

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

معامله گران باید توجه داشته باشند که در این هفته تعداد زیادی از سخنرانان بانک مرکزی در دسترس هستند، در حالی که قرائت اصلی PCE ایالات متحده در روز جمعه به دقت رصد خواهد شد. سخنرانان فدرال رزرو در این هفته تاکنون دیدگاه بانک مرکزی مبنی بر اینکه تورم بسیار بالاست و اینکه نرخ ها باید سریع تر و بالاتر افزایش یابد و برای مقابله با فشارهای بی رویه قیمت ها در این سطوح برای مدت طولانی تری باقی بماند، دو برابر کرده اند.

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX.

طلا در حدود 1617 دلار در هر اونس به حمایت رسید و مورد احترام قرار گرفت. دیروز، یک سطح اصلاحی فیبوناچی 50% قدیمی. این فلز گرانبها در نمودار هفتگی زیر 200-sma باقی می ماند و هر صعودی بین 1667 دلار در هر اونس است. و 1676 دلار در هر اونس. شکست تایید شده به زیر 1617 دلار در هر اونس. 1600 دلار در هر اونس خواهد دید. بیا تو بازی.

نمودار قیمت هفتگی طلا – 29 سپتامبر 2022

image2.png

نمودار از طریق ProRealTime

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 78.78 درصد از معامله‌گران دارای سود خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 3.71 به 1 است. لانگ خالص معامله گران 8.79 درصد کمتر از دیروز و 16.38 درصد کمتر از هفته گذشته است.، در حالی که تعداد معامله گران نت شورت 15.07 درصد بیشتر از دیروز و 13.19 درصد بیشتر از هفته گذشته است..

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که روند فعلی قیمت طلا ممکن است به زودی معکوس شود، علیرغم این واقعیت که معامله گران به مدت خالص باقی می مانند.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -4٪ 3% -3٪
هفتگی -13٪ 5% -10%

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع