چشم انداز دلار آمریکا (DXY) – آخرین افت داده های ایالات متحده قبل از CPI و FOMC در هفته آینده


تحلیل قیمت و نمودار دلار آمریکا (DXY).

  • داده‌های امروز، اوایل هفته آینده را تعیین می‌کند.
  • دلار آمریکا روی حمایت دامنه نشسته است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

دلار آمریکا به معاملات محدوده این هفته ادامه می‌دهد، که تا حدی به دلیل داده‌های محدود ایالات متحده و دوره خاموشی فدرال رزرو قبل از تصمیم هفته آینده FOMC کمک کرده است. دلار همچنان در یک منطقه تجاری قدیمی گیر کرده است و احتمالاً در آنجا باقی خواهد ماند مگر اینکه داده‌های امروزی PPI ایالات متحده و انتشار احساسات واحد میشیگان دلیلی برای شکست دلار باشد. انتشار PPI آخرین نگاه به فشارهای قیمت عمده فروشی را به بازارها می دهد – تغییر قیمت در طول زمان که تولیدکنندگان داخلی برای تولید خود دریافت می کنند – در حالی که گزارش احساسات مصرف کننده دانشگاه میشیگان نیز میانگین نرخ تورم مورد انتظار سالانه را نشان می دهد. هر دوی این قابلیت‌ها را دارند که شماره‌گیر را جابجا کنند، اما با توجه به CPI ایالات متحده و FOMC در هفته آینده، انتظارات در داده‌های امروزی باید از دست داده شود یا با یک حاشیه شکست بخورد تا باعث ایجاد یک شکست پایدار شود.

image1.png

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX.

توصیه شده توسط Nick Cawley

فارکس برای مبتدیان

بازدهی خزانه داری آمریکا با تاریخ کوتاه مدت به بررسی حمایت ادامه می دهد، و با ادامه روند رو به رشد الگوی سر و شانه، بازدهی ممکن است حتی پایین تر هم شود. منطقه بعدی حمایت از ایالات متحده 2 ساله 4.00٪ – 4.08٪ است. انتظار می رود این منطقه در کوتاه مدت تا میان مدت باقی بماند.

الگوی سر و شانه: راهنمای معامله گر

نمودار روزانه بازده خزانه داری 2 ساله ایالات متحده – 9 دسامبر 2022

image2.png

دلار آمریکا پس از شکستن و باز شدن، زیر میانگین متحرک 200 روزه در این هفته باقی می ماند. مایکل 20 روزه نیز در مسیر شکستن به زیر میانگین متحرک با تاریخ طولانی‌تر قرار دارد و به احساسات منفی می‌افزاید، در حالی که حمایت قبلی در حدود 104.70 دوباره در حال بررسی است. این سطح اخیراً دو بار آزمایش شده است اما زیر آن بسته نشده است. انتشارات و رویدادهای هفته آینده این توانایی را دارند که در هفته‌های آینده ارزش دلار را راهنمایی کنند، اما داده‌های امروزی را نباید برای یک حرکت کوتاه‌مدت بالقوه نادیده گرفت.

الگوهای مهم تک شمع

نمودار روزانه دلار آمریکا (DXY) – 9 دسامبر 2022

image3.png

همه نمودارها از طریق TradingView

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع