چشم انداز دلار آمریکا به داده های تورم جولای پس از گزارش Gangbuster Jobs وابسته است


پیش بینی هفتگی دلار آمریکا: صعودی متوسط

  • دلار آمریکا افزایش یافت قبل از تعطیلات آخر هفته، پس از آن که داده های بازار کار ایالات متحده به رشد صعودی رسید و به رفع ترس از رکود کمک کرد
  • رشد شغلی قوی است و فشار دستمزدهای بالا در اقتصاد ایالات متحده احتمالاً از چرخش سیاست پولی توسط فدرال رزرو جلوگیری می کند و زمینه مثبتی را برای دلار ایجاد می کند.
  • داده های تورم ماه جولای ایالات متحده در هفته آینده توجهات را به خود جلب خواهد کرد

بیشترین خوانده شده: پیش بینی هفتگی GBP/USD – BoE انتظار رکود اقتصادی و شکست پوند را دارد

پس از پایان ملایم در ژوئیه، دلار آمریکا که با شاخص DXY اندازه گیری می شود، در هفته اول آگوست افزایش یافت و با حدود 0.7 درصد افزایش به 106.55 رسید و بیشترین افزایش در روز جمعه درست قبل از آخر هفته پس از ایالات متحده بود. داده‌های اشتغال شگفت‌زده شد، هر گونه امیدی مبنی بر چرخش فدرال رزرو در اواخر سال جاری را از بین می برد.

برای زمینه، کارفرمایان ایالات متحده در ماه جولای 528000 کارگر اضافه کردند، بیش از دو برابر برآوردهای اجماع و سریعترین سرعت رشد شغل از فوریه تاکنون، نشان می دهد که استخدام همچنان قوی است و ممکن است ترس از رکود بیش از حد افزایش یابد.

با بازار کار همچنان بر روی تمام سیلندرها شلیک می کنداگر نشانه‌ای از اخراج گسترده کارکنان و فشار دستمزدها در تعدیل نشدن وجود نداشته باشد، بانک مرکزی ایالات متحده احتمالاً در مسیر خود باقی می‌ماند و هزینه‌های استقراض را در ماه‌های آینده به شدت افزایش می‌دهد تا تقاضا را کاهش دهد و تورم را مهار کند. این وضعیت ممکن است بازدهی خزانه داری ایالات متحده را تقویت کند، زیرا سرمایه گذاران در یک قیمت گذاری می شوند مسیر پیاده روی شیب دارتر و نرخ بهره بالاتر برای طولانی تر.

در محیط فعلی، دلار آمریکا ممکن است حمایت شود و حتی در کوتاه مدت در برابر ارزهای کم بازده، مانند ین ژاپن و یورو، جایگاه بیشتری کسب کند. با این حال، یک متغیر وجود دارد که باید در نظر داشت که به طور بالقوه می تواند دلار را کاهش دهد: داده های قیمت مصرف کننده.

در هفته آینده با انتشار دفتر آمار کار ایالات متحده، تصویر بهتری از مشخصات تورم دریافت خواهیم کرد منتشر می کند آخرین شاخص قیمت مصرف کننده نتایج. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ، CPI جولای 0.3% افزایش یافت و نرخ سالانه را از 9.1% در ژوئن به 8.7% رساند، که یک بهبود جهتی خوشایند است، اما همچنان یک رقم بسیار بالا، بیش از چهار برابر بالاتر از هدف بانک مرکزی 2% است.

برای اینکه بازارها شروع به تخفیف کنند چرخه سفت شدن FOMC تهاجمی کمتر و نرخ ترمینال پایین تر، تورم باید به طور معناداری کاهش یابد. علیرغم کاهش هزینه های انرژی از اواخر ژوئن، ممکن است این اتفاق هنوز در گزارش جولای رخ ندهد. در مقابل این پس‌زمینه، پیش‌بینی اساسی برای شاخص DXY برای هفته آینده نسبتاً صعودی است.

نمودار روزانه دلار آمریکا (DXY).

نمودار دلار آمریکا

نمودار DXY با استفاده از TradingView تهیه شد

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ مبتدیان را دانلود کنید راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و دریابید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX





منبع