چرخه صعودی EURO ممکن است به پایان برسد


پیشنهاد شده توسط Zorrays Junaid

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

اگرچه قرائت تورم دیروز ایالات متحده نشان داد که CPI سالانه از 7.7 درصد به 7.1 درصد کاهش یافته است و CPI اصلی از 6.3 درصد به 6 درصد رسیده است. این مانع از اصرار فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره که هنوز امروز در ساعت 1900 GMT اعلام نشده است، نخواهد شد.

با این حال، چاپ تورم ایالات متحده به طور قطعی لحن امروز عصر را مشخص خواهد کرد. در صورتی که اخبار همچنان غیرقابل قبول باشد، احتمالاً در مقایسه با زمانی که ما یک شاخص CPI قوی‌تر دریافت می‌کردیم، تأثیر زیادی بر بازار نخواهد داشت.

با نگاهی دقیق تر به EUR/USD، اگرچه در یک چرخه صعودی از پایین ترین سطح سپتامبر 2022 در 0.95 تا 1.06 قرار دارد، سرنخ های زیادی در نمودار و اصول اساسی وجود دارد که نشان می دهد EUR/USD ممکن است در حال اجرا باشد. بخار.

بازه زمانی روزانه EUR/USD – 14 دسامبر 2022

یک عکس حاوی متن، تصویر صفحه توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار تهیه شده در TradingView توسط Zorrays Junaid

نمودار خود سرنخ های زیادی را نشان می دهد. یکی از سرنخ های اصلی این است که قیمت در حال حاضر در موج (C) موج 4 است. موج C آخرین موج در این الگوی اصلاحی، زیگ زاگ است. همچنین، درون موج (C) EUR/USD موج فرعی ((v)) آشکار می شود. بنابراین، حرکت بعدی به پایین به طور بالقوه شروع موج 5 خواهد بود زیرا موج 5 حرکت پایانی یک موج ضربه ای است.

در اندیکاتور مومنتوم RSI 14 روزه، می‌توانیم مشاهده کنیم که واگرایی نزولی وجود دارد. همانطور که قیمت در حال شکل گیری اوج های جدید است، RSI در حال شکل گیری پایین ترین سطح جدید است. همان طور که نشانگر MACD نیز واگرایی را نشان می دهد.

در این مرحله، یک سطح کلیدی متقاعد کننده برای شکست 1.05 خواهد بود که یک پایین ترین سطح جدید را تشکیل می دهد و ساختار دنباله صعودی را می شکند و می تواند روند EUR/USD را تغییر دهد.

پیشنهاد شده توسط Zorrays Junaid

نحوه معامله EUR/USD





منبع