پیش بینی S&P 500، Nasdaq، Dow Jones: 200 DMA در Play


نکات بحث شاخص ها:

  • سهام ایالات متحده امروز صبح عقب نشینی کردند و S&P 500 در میانگین متحرک 200 روزه حمایت پیدا کرد. نزدک مقاومت خط روند را با نقطه بعدی مقاومت در میانگین متحرک 200 روزه حفظ کرده است. و روند صعودی داو که در سه ماهه چهارم به بالاترین سطح رسید، با 200 dma به عنوان یک سطح ابطال کلیدی برای گاو نر، همچنان ادامه دارد.
  • S&P و Nasdaq هر دو اخیراً نشانه‌هایی از قدرت را نشان داده‌اند، اما اکنون در حال ورود به فصل سود هستیم و امروز بعد از ظهر اعلام درآمد سه ماهه تسلا را ارائه می‌کند که می‌تواند به حفظ فناوری بسیار در کانون توجه کمک کند.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

S&P 500 این هفته را با صعود به بالاترین سطح ماهانه در روز دوشنبه آغاز کرد، اما از آن زمان، گاوها نتوانسته اند کار زیادی انجام دهند. شمع روزانه دیروز در معاملات آتی S&P 500 که به صورت دوجی و نوار داخلی چاپ شد و در معاملات اولیه صبح امروز، قیمت ها به عقب نشینی ادامه دادند و حمایت در اطراف یک نقطه آشنا در 3970 نشان داد.

در حال حاضر مورد بحث در S&P 500، میانگین متحرک 200 روزه است که با آن نقطه مقاومت قبلی که به حمایت تبدیل شده در سطح 3970 همخوانی دارد. این امر تاکنون به حفظ کف‌های امروز کمک کرده است و پس از بالاترین سطح در روز دوشنبه، کیفیت روند صعودی کوتاه‌مدت را حفظ می‌کند.

نمودار قیمت چهار ساعته S&P 500

image1.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

بلند مدت

در بلندمدت، مقاومت قابل توجهی در بالای سر وجود دارد، و اگر گاوها بتوانند برای آزمایش مجدد سطح 4100 تلاش کنند، کار خود را قطع می کنند. با این وجود، گسترش کوتاه مدت بالا و پایین‌ترین حد، گاوها را در حال حاضر روی صندلی راننده نگه می‌دارد، و منطقه 3912-3928 که به حفظ پایین‌ترین سطح هفته گذشته کمک کرد، به منطقه‌ای مورد علاقه کسانی می‌شود که به دنبال سنجش زمان/آیا ممکن است گاوها باشند. کنترل موضوع را از دست بدهد در زیر آن منطقه، 3867 قابل توجه است، پس از آن، همان منطقه 3802-3810 که پایین‌ترین سطح را در بازه سالانه نگه می‌داشت، دوباره نمایان می‌شود.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

تجارت خود را با IG Client Sentiment Data بهبود دهید

نمودار قیمت روزانه S&P 500

image2.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

نزدک

Nasdaq تنظیمات بسیار مشابه S&P 500 در بالا را نشان می دهد، با شکست به بالاترین سطح ماهانه در روز دوشنبه که منجر به بلاتکلیفی دیروز شد، که با فشار نزولی امروز صبح دنبال شد.

این احتمال تشکیل یک ستاره عصرگاهی را فراهم می‌کند، اما این مشروط به این است که فروشندگان حرکت امروز را انجام دهند و در این مرحله، مقداری جهش از سطح آشنای فیبوناچی در 11700 نشان داده می‌شود.

مقاومت در این نقطه از یک خط روند برگرفته از اوج های مارس/آوریل و آگوست گذشته، که برای حفظ اوج های دیروز وارد بازی شد، نشان می دهد. ما در چند روز آینده چند اعلامیه مهم درآمد فناوری دریافت می کنیم و این امر می تواند Nasdaq را در کانون توجه نگه دارد.

سربار مقاومت بعدی در میانگین متحرک 200 روزه است که با گروه نوسانات اخیر قیمت در منطقه 12118 همخوانی دارد. برای پشتیبانی، سطح 11,700 امروز در بازی است و زیر آن، سطح اصلی بعدی، نقطه 11,294 است.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

ایجاد اعتماد در معاملات

نمودار قیمت روزانه نزدک 100

image3.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

داو جونز

قابل توجه است، در حالی که S&P و Nasdaq دیروز به بالاترین سطح ماهانه خود دست یافتند، Dow چنین نکرد. البته، ما در فصل سود هستیم و شاخص تنها 30 شرکت را شامل می شود، بنابراین به احتمال زیاد با توجه به تنوع پایین تر در شاخص در مقایسه با نزدک (با 100 شرکت) یا S&P 500 (با 500 شرکت) کشش منفی وجود داشته است. ).

اما، یکی از دلایل کلیدی تمرکز بر نمودارها و داده‌ها، تعدیل حکایات است، و این واقعیت که داو در زمانی که سهام در سه ماهه چهارم رشد می‌کردند و اکنون در عقب‌نشینی قرار دارد، بسیار پیشرو بود، قابل توجه است، و شاید حتی نشانه ای از تغییر احتمالی است زیرا سود نقش سنگین تری در اقدام قیمت سهام ایالات متحده می گیرد.

از نمودار روزانه زیر، می‌توانیم یک مثلث متقارن را ببینیم که در طول ماه و تغییر ماه گذشته با هم کم‌ترین و هم پایین‌تر از اوج نشان داده می‌شود. قیمت در حال حاضر بسیار نزدیک به خط وسط آن شکل‌گیری است، که نقطه‌ای از حمایت-تبدیل-مقاومت-برگرداندن-حمایت مجدد است که در 33623 ترسیم شده است.

مقاومت بالا در 34500 است، پس از آن سطح روانی 35k وارد بازی می شود. نمودارهای پشتیبانی در 33053، با 32789 درست زیر آن و اگر فروشندگان بتوانند فشاری را به زیر آن سطح برانگیزند، میانگین متحرک 200 روزه به عنوان مانع اصلی بعدی که در حال حاضر در اطراف منطقه 32500 ترسیم شده است، به تصویر کشیده می شود.

نمودار قیمت روزانه داوجونز

image4.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; داو جونز در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX





منبع